![]() |
![]() |
#23 link |
Senior Member
|
Voor zij die Planet Coaster thrillseeker gepreordered hebben (zoals ik), is er vanaf vanavond tot zondag een Alpha weekend!
Edit: t is wel goed. De Steam workshop puilt al waanzinnig uit. Wel nog wat weinig verschillende attracties. Maar dat komt wel snor tegen release.
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 06-10-2016 at 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 link |
Senior Member
|
Weekje met de beta bezig.
Het is awesome. Enkel het systeem vd paden kan (veel) beter, al is dat mss de prijs van freeform. Ook is het niet altijd duidelijk waarom je bepaalde dingen niet kan plaatsen. Veel te snel obstructed omdat er nog een struikje of klein niveauverschil is. Daar kunnen ze van Cities:Skylines mss wel wat leren. Enige echte nadeel. Met alle pareltjes op de workshop en de mogelijkheden om te bouwen/scenery te plaatsen/met triggers te werken voel ik me een ongeinspireerde, fantasieloze ouwe zak ![]() ![]() Support/DLC zal de komende weken ook nog wel volgen. Ik verwacht nog meer rides/shops om op het niveau van RCT te komen.
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 16-11-2016 at 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 link |
Senior Member
|
ook geplooid! Wuk e geestig spelletje! mijn madam is fan!
Komt vandaag uit?
![]() |
![]() |
#35 link |
De Verschrikkelijke
|
Dat zou ik zelfs een meerwaarde vinden, voor een uitdagende en ingewikkelde sim vind ik de tijd niet meer. Bovendien was RCT1 en 2, voor mij althans, net zo leutig vanwege het relatief eenvoudige spelprincipe. Ideaal ontspannen.
![]() |
#38 link |
grml
|
Dit spel is echt enorm verslavend. Al m'n gametijd kruipt erin sinds het uit is.
Nu bezig aan een futuristisch park gedeelte. http://images.akamai.steamuserconten...2A4B1F8FC77CA/ Als je RCT2 goed vond, ga deze zeker weten smaken.
![]() |
#39 link |
Senior Member
|
Ik wacht nog even met de aankoop tot ze moeilijkheidsgraad (het is net iets te makkelijk), management (flauwtjes uitgewerkt) & guest generation/brain (op eender welke manier dat je je park bouwt, er komen altijd dezelfde soort mensen op af en die mensen gaan ÓF samen op een attractie of helemaal niet, reageren vaak onlogisch op rides en scenery en ze weten perfect de layout van het park bij het binnenkomen...) patchen.
Ze zijn ervan op de hoogte en gaan daar asap wat aan doen, dan pas lijkt het me écht de perfecte themepark sim ![]()
![]() |
#40 link |
Senior Member
|
Damn, das snel:
https://forums.planetcoaster.com/sho...276#post142276 Eerste redelijke patch is er al (alternatieve hardere challenge mode met aangepaste mechanics), ok, dit bedrijf verdient mijn geld, vanavond kopen ![]()
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|