![]() |
![]() |
#81 link |
Tleger waser
|
Kzou dat liever voor Planet Earth 2 zien dan voor een stel oude patten
![]()
Life’s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting ‘Holy shit…what a ride!’ ~Hunter S. Thompson Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 link |
O_o
|
Bon, ik denk dat ik op het punt ben gekomen om The Grand Tour op te geven.
Inhoud van aflevering tien: zes minuten gewauwel over aankomstplek, tien minuten over het enige autogerelateerd item in de show, twee minuutjes Stig-aftreksel, twaalf minuten meer gewauwel over wat autonieuws of zoiets moet zijn en dan een podium van een half uur voor gescript gestuntel met een miljoenenbudget. Dit heeft niks meer met auto's te maken. Vroeger kon je Top Gear nog een entertainmentshow noemen, maar zelfs dat is The Grand Tour niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 link |
Senior Member
|
Ik vermoed dat dat wel het geval zal zijn. Ik denk dat ze bij de BBC en TG de kritieken wel duidelijk gehoord hebben. De 3 mannen die momenteel naar voor geschoven worden, werden ook het best ontvangen in het vorige seizoen. Het moet nu gewoonweg beter zijn als vorig seizoen. Gelukkig is het bijna zover
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 link |
Senior Member
|
Nieuwe aflevering van Top Gear en het is al mijlenver beter als het vorige seizoen. Eerste stuk was heel knap gefilmd, Kazachstan stuk heeft me toch paar keer doen lachen. De chemie tussen die 3 gasten zit toch wel goed precies. Enige wat nog wel wat kan verbeteren is het studio gedeelte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 link |
Integrated Amplifier
|
Ik ga dat zeker een kans geven. GT was een dikke tegenvaller, in mijn ogen. Het eerste seizoen van de nieuwe Top Gear heb ik niet gekeken, puur gebaseerd op de vernietigende commentaar overal.
![]() |
#92 link |
Resident Curmudgeon
|
Ze zijn sterk gestart. De stukken in de studio blijven nog ietwat knullig, vooral die Rory. Maar in de filmpjes zelf zat het best wel snor.
Alvast een veel betere eerste indruk dan het vorige seizoen en TGT. ![]()
I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out. Racing is life. Everything else is just waiting. Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else. Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live. Last edited by DaHitch; 06-03-2017 at 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 link |
Serious Member
|
8 december begint season 2 van The Grand Tour.
Er is een hele reeks filmpjes gepost en ze zijn wel redelijk grappig. ![]() https://www.youtube.com/channel/UCZ1...lUTkvgQ/videos De auditie van Mark Webber: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|