![]() |
![]() |
#41 link |
Integrated Amplifier
|
Voila, iedereen hun speaker is onderweg, enkel van Rooz moet ik nog zijn adres krijgen.
![]() |
#43 link |
Integrated Amplifier
|
Momenteel van de Terminator nog zeker van elke kleur één. Van blauw & groen nog een aantal meer. En van de kleinere varianten (solo & duo) ook nog wel wat. Dus de keuze is nog volledig vrij momenteel.
![]() |
#44 link |
God
|
Om eerlijk te zijn, ik heb nog nooit bluetooth gebruikt (hoewel ik Wel een bluetooth adapter heb)
Maar als ik het juist begrijp, kan ik om het even welke boxen samen laten werken via bluetooth? OH, en, werken die dingen op batterij, of is netstroom ook mogelijk. Als het enkel batterij is kan ik nu al zeggen dat ik geen interesse heb.
![]() |
#45 link |
Integrated Amplifier
|
Wat bedoel je met "samen laten werken"? Als in, meedere bluetooth speakers hetzelfde laten afspelen? Want dat gaat niet. Je kan één van die speakers aansluiten en that's it. Met de duo kan je er 2 omdat er een verbinding tussen zit (kabeltje).
Die dingen werken op USB dus als je er een USB adapter aanhangt kunnen ze op netstroom werken.
![]() |
#49 link |
Integrated Amplifier
|
Heb hier thuis zelf ook eentje en werkt op mijn vrij recente Sony Xperia Z5 Compact en een iets oudere Iphone 5C, dus zou moeten werken. Welk model GSM heb je? Staat hij op de juiste modus (blauw flikkerlicht, niet oranje, oranje is AUX mode)?
Moest het nu echt zijn dat er eentje defect blijkt te zijn, dan kan ik nog altijd omwisselen. Heb er nog wel een paar over.
![]() |
#50 link |
Serious Member
|
Ik heb het gisteren maar even geprobeerd, zal er mij vanavond eens aan zetten. Heb een Sony Xperia C4. Ik stak het in het stopcontact en het licht stond op oranje.
Er is een knopje aan de zijkant met zo'n half rondje en een M ernaast. Dacht dat het standaard op dat rondje stond. Zit er een handleiding bij? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 link |
Pro-shrimper
|
Er zit een handleiding bij in het doosje.
Heb zelf ook even moeten zoeken voor het ding op te zetten, ik zat ook met die knop te prutsen. Je moet die niet richting dat-rondje-met-het-streepje-door duwen, je moet de knop zelf indrukken. ![]() Speaker werkt perfect trouwens, zeer aangenaam ding. Merci Disabled!
![]() |
![]() |
#52 link |
Integrated Amplifier
|
Zit normaal gezien een klein handleiding bij, dacht ik.
Je moet in ieder geval het cirkeltje waar het "ON"-teken boven staat naar de M duwen om Mode te switchen. Blauw is Bluetooth mode, Oranje is AUX mode. In blauw flikkerend kun je pairen.
![]() |
#53 link |
Integrated Amplifier
|
Even een filmpje gemaakt hoe je de speaker moet koppelen:
https://1drv.ms/v/s!Avtl6J36-jZwmrJjCI-A_Q3mzA2uCg Moest er nog iemand problemen hebben.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|