Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 20-03-2017, 18:41   #101   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sepulfly View Post
Het is de presentatie van hun product. Wat een fucking gevechtsvliegtuig is. Ik ben echt niet mee waarom deze manier zo bizar is.
presentatie van een militair product aan militairen, regeringsverantwoordelijken en tussen partners lijkt mij toch niet nodig in zo'n, euh, format? ik weet begot niet hoeveel verschillende bedrijven F-35's produceren maar ik ben er wél van overtuigd dat al bestaande handelsrelaties en lobbyisten instaan voor de keuze van het bedrijf in plaats van één of andere zotte show die dan maar andere volledige regeringen moet overtuigen?

zie dus echt niet in waarom er een soort van officiële publiekelijke voorstelling moet gegeven worden in die stijl, we spreken hier nog altijd over oorlogswapens en zoals je zelf aangeeft niet over een vespa of een golfke. is dat echt zo nodig? kan dat niet gewoon aan een tafel met afgevaardigden en weetwel, de legertop die het gaat gebruiken?
Old 20-03-2017, 18:43   #102   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

Send a message via MSN to sn1p3r Send a message via Skype™ to sn1p3r
Quote:
Het is de presentatie van hun product. Wat een fucking gevechtsvliegtuig is. Ik ben echt niet mee waarom deze manier zo bizar is.

Of zijn we deze al vergeten
Sepul baas
Old 20-03-2017, 18:47   #103   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ksnap trouwens wel dat als ge u aftrekt op vliegerkes ge dees de max vindt maar da lijkt mij nu nie direct relevant
Old 20-03-2017, 18:58   #104   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Too mean, Ferrex.

Het is een voorstelling nadat alles al in kannen en kruiken was he. Dit was wanneer de eerste F-35 voor Noorwegen werd opgeleverd. Er was op dat ogenblik niet te veel meer te beslissen.

En ja, dat trekt volk. Omdat het nu eenmaal een indrukwekkende zaak is. Een paar lampjes erop, en de mensen noemen het al hallucinant. 'nuff said.
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
Sepulfly is offline   Reply With Quote
Old 20-03-2017, 19:06   #105   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

kwas eigenlijk aant lachen met sniper en jerrekist, kwou u nie pijn doen schat

en awel ja, dan ook mijn punt: alles is beslist en er moet niemand meer overtuigd worden. waarom dan nog zo'n presentatie voor een duur oorlogswapen? daar heb ik dus een probleem mee, dat er een staande ovatie wordt gegeven voor zoiets na een -voor mij onnodig- commerciële voorstelling; is voor mij krak hetzelfde als volk dat zot applaudisseert omdat de regering juist een hoop nieuwe full AR wapens heeft aangekocht.

enfin ja zo'n ramp is het allemaal nu ook nie maar toen ik da voor de eerste keer zag had ik toch ook ff een "wtf waarom" buikgevoel
Old 20-03-2017, 19:14   #106   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

kgeef ook wel los toe dat die shit mij totaal niet interesseert dus da zal er ook wel mee te maken hebben. als kind trouwens wel, dan heb ik mad shit die kaften en boeken/magazines verzameld die ge per maand opgestuurd kreeg, peis dat die zelfs nog ergens op de zolder liggen
Old 20-03-2017, 19:21   #107   link
BOERteun
Senior Member

BOERteun's Avatar

Ik heb zelfs nog modelbouw straaljagers in elkaar gestoken toen ik in de lagere school zat.
BOERteun is offline   Reply With Quote
Old 20-03-2017, 19:45   #108   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
kwas eigenlijk aant lachen met sniper en jerrekist, kwou u nie pijn doen schat
goh... als ik mag kiezen tussen luchtvaartfotografie of DRUUUUUGZ / booze, weet ik wel welke het minst schadelijk is.

(even laag als uw opmerkingen, radlief )
Old 20-03-2017, 19:47   #109   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

kwist nie da lachen met vliegerkes zo'n gevoelig onderwerp kan zijn

ma ge hebt gelijk, lachen met een hobby en lachen met een verslaving is hetzelfde kundet mij ooit vergeven
Old 20-03-2017, 20:15   #110   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

1) tis hier geen zwam
2) wtf doet ge in een thread over vliegtuigen als het u eigenlijk gene zak interesseert?
Old 20-03-2017, 20:24   #111   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

omdat we bezig waren over de nood van zo'n voorstelling voor militaire vliegtuigen die aangekocht worden door regeringen, waar ik een mening over heb. ik zei gewoon dat als ge graag vliegerkes ziet ge wat biased zijt, net zoals ik zelf toegeef dat het mij geen hol intresseert en dat mij ook wat zal biased maken. feit dat vliegtuigen mij niet interesseren laat nie staan da ik wél een mening heb over oorlogswapens en de commerciële kant

of moogde aan de discussie alleen meedoen als ge schoon fotokes trekt?

Last edited by Ferrex; 20-03-2017 at 20:28.
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 20-03-2017, 23:54   #112   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

ik vraag mij af hoe ge hier terecht komt als ge geen interesse hebt.

das gelijk nen thread joinen over de geneugten van anale seks bij mannen als ge zelf zo hetero als fuck zijt.
Old 21-03-2017, 07:50   #113   link
rooz
volhardend verontwaardigd

rooz's Avatar

Als het een vrouw is die u pegged is het nog altijd hetero imo.
Old 21-03-2017, 10:23   #114   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by sn1p3r View Post
ik vraag mij af hoe ge hier terecht komt als ge geen interesse hebt.

das gelijk nen thread joinen over de geneugten van anale seks bij mannen als ge zelf zo hetero als fuck zijt.
misschien ben ik straaljager-schierig
Old 21-03-2017, 10:38   #115   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Als het een vrouw is die u pegged is het nog altijd hetero imo.
Hoe was je ervaring prostaatmelken?

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2017, 18:33   #116   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by sn1p3r View Post
goh... als ik mag kiezen tussen luchtvaartfotografie of DRUUUUUGZ / booze, weet ik wel welke het minst schadelijk is.
Maar met dat laatste zijde tenminste gene nerd.

Dus allez ja.
Quote:
M'enfin. Moogt toch echt wel eens uitleggen hoe de selectie van een jachtvliegtuig géén politieke beslissing is. Het gaat niet over een tube tandpasta he. Het gaat over een aankoop die de militaire positie van een land voor een relevant deel mee bepaalt. En die zou behoorlijk verschillen afhankelijk van de keuze die ze nu maken.
Politieke keuze in de zin van, een keuze om de Amerikanen of diverse lobbyisten een pleziertje te doen vind ik anders niet zo'n een puik idee.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2017, 19:07   #117   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Dat is zo, csm. Ik was al vergeten dat de kans om je ballen te laten kuisen door lobbyisten de enige reden is waarom er vanuit een politiek standpunt misschien even nagedacht wordt over deze zaak.
Old 14-04-2017, 18:51   #118   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Uhm.

https://f35.com/global/participation/belgium
Old 14-04-2017, 20:46   #119   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

Sepul, ook die adds gekregen op FB?
Old 15-04-2017, 12:51   #120   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Kheb die ook zien verschijnen

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules