![]() |
![]() |
#1121 link |
Member
|
Ik houd wel van lekker groot, maar ik begrijp uw punt.
Gelukkig is ze in het bos veiliger want minder last van woeste blikken, hetzij van lust, hetzij van afkeuring.
![]() |
#1130 link |
Senior Member
|
+ fake tetten?
![]() |
#1137 link |
soy ninja
|
alles op een rij:
1 was ne vent we zien geen tetten allebei een gezicht alsof ze overreden zijn door ne camion goeie post rooz. thx. Nieuwthread voor rooz: Banana moon shemale collectie pls. en kwas zo blij om nog eens een post te zien na 2 weken ![]()
![]() |
#1138 link |
siii
|
Ik zei nochtans duidelijk dat het over haar lijf ging.
Ma soit, als jullie haar niet keer goed zou neuken omdat ze een butterface en fake tetten heeft dan zal ik het wel doen. Losers maat.
![]() |
#1140 link |
Tleger waser
|
Check de threadtitel, rooz.
Life’s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting ‘Holy shit…what a ride!’ ~Hunter S. Thompson Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|