Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 11-08-2017, 17:50   #181   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

maar nee nu krijgen we regelmatig den uitleg "jama zie ze keer niet volledig fraduleus zijn zoals die andere ongenoemde gamedevs! zo zot maat! fucking sony!"
Old 11-08-2017, 17:51   #182   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

DUS: tis allemaal toch de schuld van stront bedrijven die mij ongevoelig hebben gemaakt voor dergelijke shit.
Old 11-08-2017, 18:02   #183   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

in dit geval dat ge de meme van "alles is de schuld van sony" hebt overgenomen terwijl da totaal nie het volledige verhaal is. kweet het dat gemakkelijk is om alles op een publisher zoals sony te steken, vooral omdat sony zelf in movies en games meestal absolute bucht is maar in't geval van no man's sky is het niet alleen hen. kweetet, het is nen gemakkelijke uitleg die vooral voor veel fanboys van de devs (niet dat gij dat zijt maar er zijn er genoeg) kunnen gebruiken als justificatie voor de absolute fail dat dit spel was

willen ze het toch fixen, vervolledigen en zelfs expanden? ja bon, goe voor hun. wie weet wordt het toch een zot spel? maar ze nu beginnen te praisen omdat ze iets afwerken dat al lang af had moeten zijn, op de premise dat andere gamedevs het niet hadden gedaan, da gaat er bij mij nie in.
Old 11-08-2017, 20:29   #184   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Heb het anderhalve maand geleden gekocht voor €10. Ondertussen toch al zo'n 20-30 uren gespeeld en het blijft boeien. Aankoop zeker nog beklaagd ondertussen. Al moet ik er ook wel bijzeggen dat ik het nooit €60 waard had gevonden, is zo'n typisch indy spel dat max €20-€30 mocht gekost hebben tijdens de launch.

Enige nadeel aan dat spel: er zit geen echt doel met een verhaal in, waardoor ge bezig kunt blijven. En dat heb ik niet graag, aangezien ik mijzelf dan constant afvraag of ik niet beter de rest zou kunnen uitspelen die ik nog liggen heb, zodat ik ze van mijn backlog kan schrappen. Dit is een spel waar ik meer als 100 uren zou kunnen insteken, maar het daarvoor nooit echt "uitgespeeld" zou hebben.
Old 12-08-2017, 16:32   #185   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Ik denk wel dat veel mensen hoopten dat dit een spel zou zijn dat ze quasi eindeloos konden spelen. Beetje sandbox-achtig zoals Bethesda spellen. Dat kun je ook storywise uitspelen, maar geeft de mogelijkheid om honderden uren verder te spelen.

Radje heeft gelijk wel. Eigenlijk is het niet echt 'props'. Het is voor die mannen ook echt wel noodzakelijk om dat spel deftig te maken als ze ooit nog wat geloofwaardig willen overkomen en ze hun toekomstige producten nog aan de mensen willen verkopen.

Het zijn alleszins wel echt serieuze updates geweest. Misschien binnenkort ook eens herinstalleren en het proberen. Ik ga wel opnieuw beginnen, want ik weet ondertussen niks meer.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 13-08-2017, 17:45   #186   link
LukeSoloSalade
Zetelliberaal

LukeSoloSalade's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
in dit geval dat ge de meme van "alles is de schuld van sony" hebt overgenomen terwijl da totaal nie het volledige verhaal is. kweet het dat gemakkelijk is om alles op een publisher zoals sony te steken, vooral omdat sony zelf in movies en games meestal absolute bucht is maar in't geval van no man's sky is het niet alleen hen. kweetet, het is nen gemakkelijke uitleg die vooral voor veel fanboys van de devs (niet dat gij dat zijt maar er zijn er genoeg) kunnen gebruiken als justificatie voor de absolute fail dat dit spel was

willen ze het toch fixen, vervolledigen en zelfs expanden? ja bon, goe voor hun. wie weet wordt het toch een zot spel? maar ze nu beginnen te praisen omdat ze iets afwerken dat al lang af had moeten zijn, op de premise dat andere gamedevs het niet hadden gedaan, da gaat er bij mij nie in.
Het is ook de schuld van de koper. Je kon perfect informatie genoeg vinden voor je geld uitgaf. Ook absolute fail aan kopers zijde.

PS Radje ik heb magische bonen, 100€ speciaal prijsje voor jou.
Old 13-08-2017, 18:22   #187   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Ja manne. Kvind het ni slecht, zeker voor 15 euro.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 13-08-2017, 18:26   #188   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

't is niet de bedoeling dat je bij elk spel waar je potentiŽel interesse in hebt, eerst uitvoerig research moet uitvoeren. Ze hebben gewoon keihard zitten liegen over een hoop dingen. 't is zoals Radje zei, iedereen weet wel dat devs hun spel er wat beter doen uitzien dan het in het echt is (elke Ubisoft trailer ooit), maar dit waren leugens van een heel ander kaliber.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 25-07-2018, 12:35   #189   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Het is precies toch goed aan't komen met No Man's Sky : https://www.rockpapershotgun.com/201...l-update-live/

Quote:
Reworked space stations, new fleet dynamics, expanded base building, excavations for buried treasures and more. Itís a lot. When you launch the game now, youíll be asked whether you want to be auto-matched with players and dropped into someone elseís game, or if youíd rather start alone, with the possibility of meeting strangers out in the void. Itís an interesting dynamic, promising some interaction even if youíre a more solitary sort, although there is an option available in-game to disable online play entirely. Multiplayer feels like a central part of No Manís Sky now, which feels an odd thing to say.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 25-07-2018, 13:20   #190   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Het is precies toch goed aan't komen met No Man's Sky : https://www.rockpapershotgun.com/201...l-update-live/
Too little too late, nee? Wie speelt dat nog?
Old 25-07-2018, 13:36   #191   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Geen idee wat de playerbase is, maar blijkbaar wordt er toch nog veel energie in gestoken door de devs. Kost ook maar een goeie 20€ meer.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 25-07-2018, 14:46   #192   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

Molyneux zou hier lessen uit mogen trekken.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 25-07-2018, 15:41   #193   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Quote:
Originally Posted by TheLegacy View Post
Theeft in feite altijd een bruisende community gehad, heel veel mods/addons, heel veel activiteit op de reddit, heel veel vertrouwen dat het wel goed zou komen en zie nu.

Toch cool dat ze blijven doorgaan, was dit een EA projectje dan was het al lang afgevoerd.
Old 25-07-2018, 18:20   #194   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Quote:
Originally Posted by TheLegacy View Post

Het heeft door al die beloftes en leugens wel goed verkocht. En als de positieve berichten blijven komen zie ik veel volk dat terug opstarten.

Ik haal het sowieso nog in huis bij een volgende sale ofzo, 40Ä in de PS store is mij nog iets te veel.
Old 25-07-2018, 18:44   #195   link
Prophex
Know your enemy ...

Prophex's Avatar

Send a message via MSN to Prophex
Quote:
Originally Posted by wukedadde View Post
Ik haal het sowieso nog in huis bij een volgende sale ofzo, 40Ä in de PS store is mij nog iets te veel.
Hier ook. Maar wel beter op PC, niet? Had toch eens opgevangen dat je op PC mods/addons kan installeren en bij PS4 uiteraard niet..
Prophex is offline   Reply With Quote
Old 25-07-2018, 18:46   #196   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Werk er ondertussen al meer dan jaar niet meer, maar als ik het me goed herinner hadden we daar toen al bergen tweedehands van liggen aan €20 ofzo... Ging al bij al nog regelmatig buiten, maar kwam vanaf week twee ofzo aan hoger tempo terug binnen ook.
Old 25-07-2018, 18:51   #197   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Komt regelmatig in een sale op psn voor €10 of minder. GM verkocht die vorig jaar ook al voor €10.
Old 27-07-2018, 15:57   #198   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

18Ä op de PS store nu!
Old 28-07-2018, 00:55   #199   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Old 01-08-2018, 20:50   #200   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Ik ben er dan ook mee begonnen (nog net meegepikt in de sale). Moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. 's Nachts moet ik mezelf om 3 uur verplichten om het af te zetten, want ja, de kindjes zijn er dan weer bijna, en overdag kan ik niet wachten tot het weer avond is. Dus 't moet zijn dat het toch Ūets goed doet. Qua gametijd haal ik het geld er dus wel uit, vraag is wel of ik endgame haal.

Stap voor stap komen ze dichter bij mijn droomspel. Combineer dit met de arcade-gameplay van Freelancer, de manier van spacetravel van Elite:Dangerous, de verhaallijn van een Wing Commander (of zelfs een Escape Velocity), kruidt af met wat industrie/economie zoals in Eve en we zijn er zowat. Ooit komt het er wel zijn. Hopelijk nog tijdens mijn gamend leven.

Doet me wel voortdurend denken aan Subnautica.

Last edited by HeLLBirD; 01-08-2018 at 20:58.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules