Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 22-08-2017, 16:29   #15241   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Valerian - loste mijn verwachtingen perfect in. Ja, het is een soort Avatar met een eerder dun verhaaltje. Maar Cara Delevigne doet dat best goed, imho, en Besson is veel stijlvoller dan Cameron.

Dus:
+ knappe visuele stijl en actie
- mysterieuze natives tegen een gemene militair - waar hebben we dat nog gezien?

Film die ik met plezier nog eens zou zien - wat bij Avatar niet het geval is
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 22-08-2017, 17:32   #15242   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Ze hadden Cara Delevigne van mij part écht 100% de lead mogen geven. Dane DeHaan acteerde voor gene meter.
Disabled is offline   Reply With Quote
Old 24-08-2017, 18:56   #15243   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ik ga binnekort terug beginnen aan mijn opgeschreven lijst van filmen van bepaalde regisseurs (moet kubrick nog afwerken LUL) maar heb ondertussen ff nen break genomen en paar random movies bekeken de laatste week

the green inferno:

dees gaat zowaar mijne favoriete over the top horror ooit worden peis ik, is nu derde keer dat ik hem bekijk. de film zelf is slecht da spreekt voor zich en het enigste dat het op een technisch vlak ok doet is de gore zelf maar er zitten daar zoveel hilarische scenes in :') (onbedoeld of niet, da weet ik nooit met onze eli). hoeveel keer ik die ook zie maakt blijkbaar nie uit want ik blijf er elke keer luidop me lachen. geniale shit

7/10

ghostbusters (2016):

flauw en ongelooflijk on-grappig maar uiteindelijk is't juist gelijk nen adam sandler film (maar dan zonder de blatant homofobie en seksisme die sandler in elk van zijn films steekt). toen die uitkwam was er veel om te doen en ik dacht hem, omda ik een grappige review overlaatst zag op de youtubes, eens te herbekijken zonder daar rekening met te houden. en goe ja, om als familie met uw iets oudere kinderen naar te gaan kijken is't perfect genoeg en al de rest gaat in de val gelokt worden door de naam maar tis nu nie alsof dat nog nooit gebeurd is met de reboot van een oude franchise. ze moeten hun cash money maken

trouwens, bill murray in zijn cameo lijkt wel dood vanbinnen in deze film holy shit, moesten ze die vol alcohol en/of benzo's smijten om hem op set te krijgen? en de product placement, net zoals een adam sandler movie, is echt verschrikkelijk. ik merk dat normaal gezien nooit op en ik had het deze keer zelfs door

4/10

prisoners:

villeneuve is nen god in mijn ogen en kan maar weinig misdoen. qua suspense thrillers staat den deze wree hoog in mijne lijst en bovenop het geweldige (duh) werk van deakins voor de cinematografie, krijgt villeneuve weer het maximale van bijna al zijn acteurs. het feit dat hij aan een trage tempo gaat dan sommige verwachten van zo'n type thriller maakt mij geen hol uit want het past perfect in heel het verhaal en de film was over voor ik het wist

9/10

(en kgaan sicario vanavond nog eens zien gewoon omdat ik nog wel wa meer villeneuve/deakins combo fix wil)
Old 24-08-2017, 19:44   #15244   link
rastaman
Banned

rastaman's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
the green inferno:

dees gaat zowaar mijne favoriete over the top horror ooit worden peis ik, is nu derde keer dat ik hem bekijk. de film zelf is slecht da spreekt voor zich en het enigste dat het op een technisch vlak ok doet is de gore zelf maar er zitten daar zoveel hilarische scenes in :') (onbedoeld of niet, da weet ik nooit met onze eli). hoeveel keer ik die ook zie maakt blijkbaar nie uit want ik blijf er elke keer luidop me lachen. geniale shit

7/10
Als je The Green Inferno goed vindt, kan ik je zeker Cannibal Holocaust (1980) aanraden. Het is een found foutage film van een crew die een documentaire wilt maken over kanibalen in het Amazoneregenwoud. Fun fact: de titel van die documentaire is "The Green Inferno".

rastaman is online now   Reply With Quote
Old 24-08-2017, 19:46   #15245   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

cannibal holocaust is legit scary en een klassieker, the green inferno is da totaal nie en is gewoon pure domheid. maja, het was wel wree duidelijk da roth nen cannibal holocaust revival film wou maken maar zijn opzet is nie echt geslaagd

en juist daarom vind ik da nen zalige film om te zien
Old 24-08-2017, 19:56   #15246   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

Quote:
Originally Posted by rastaman View Post
Als je The Green Inferno goed vindt, kan ik je zeker Cannibal Holocaust (1980) aanraden. Het is een found foutage film van een crew die een documentaire wilt maken over kanibalen in het Amazoneregenwoud. Fun fact: de titel van die documentaire is "The Green Inferno".

amai kei opskuur
Old 24-08-2017, 22:54   #15247   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Atomic Blonde

Geile soundtrack
Geile Charlize
Geil camerawerk (die traphalscene )

Na Baby Driver weer een onverwachte topper in de zomer.
Old 25-08-2017, 09:47   #15248   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

'Moonrise kingdom' op Canvas. Was de enige Anderson die ik nog niet had gezien.

Topper.
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 25-08-2017, 17:11   #15249   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Maandag gezien: 'Atomic blonde'

All style, no substance. Ik was er geen fan van.
Old 26-08-2017, 22:37   #15250   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

kzit bij de ouders en heb gene game pc dus dacht fuck it, kga keer deftig naar suicide squad zien voor ik goede filmen bezig dit weekend en mijn kubrick collectie afmaak want goeie filmen zien is d'office leuk maar slechte filmen maken het op andere manier wel interessant; af en toe naar't scherm roepen omda het zo slecht is moet keer kunnen

en kust mijn kloten da is toch nen walgelijk slechte soul-draining film. eerst en vooral waarom is ALLES ZO FUCKING DONKER godmiljaar waarom is praktisch heel dien film belicht als een depressief drama? moest da geen edgy guardians of the galaxy clone worden? heb ooit in een review van die film ergens op de youtubes (ben zijn naam vergeten) horen vertellen dat als de kleuren van uw superhero movie overeenkomen met die van son of saul, ge een dik probleem hebt en wel, hij heeft volledig gelijk.

en jared leto kan acteren alstem wilt maar nie in deze film. ik gebruik nie graag cringe maar da is zowa de samenvatting van zijne joker, elke keer die in beeld komt (wa gelukkig nie zo veel is), pure cringe. al de rest van de acteurs gaan van volledig nutteloos naar meh/whatever. en will smith is will smith in een onnozel kostuum, nie welke superhero nummer 398 hij moest voorstellen.

dan de film zelf: verschrikkelijke cgi, scenes die random starten en eindigen waarvan de meeste ook volledig nutteloos zijn. en wa is da met die hoofdpijn inducing cuts kerel, das goe om spontaan superaids van te krijgen. en dien muziek LOL. als een film als baby driver muziek geweldig gebruikt in zijn scenes, is deze film zowat het tegenovergestelde

superhero movies zijn sowieso mijn ding nie maar dees was echt absolute trash van begin tot einde. david ayer is nen ok regisseur met paar ongelooflijk deftige filmen maar hoe hij zo'n abortus heeft kunnen maken (en of het wel aan hem ligt en niet aan post productie en editing), da begrijp ik nie

0,5/10 (0,5 omda margot robbie een heet wijf is en ik david ayer geen 0 wil geven, nie na zijne oorlog tank film die ik zalig vond)
Old 28-08-2017, 08:31   #15251   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
kzit bij de ouders en heb gene game pc dus dacht fuck it, kga keer deftig naar suicide squad zien voor ik goede filmen bezig dit weekend en mijn kubrick collectie afmaak want goeie filmen zien is d'office leuk maar slechte filmen maken het op andere manier wel interessant; af en toe naar't scherm roepen omda het zo slecht is moet keer kunnen

en kust mijn kloten da is toch nen walgelijk slechte soul-draining film. eerst en vooral waarom is ALLES ZO FUCKING DONKER godmiljaar waarom is praktisch heel dien film belicht als een depressief drama? moest da geen edgy guardians of the galaxy clone worden? heb ooit in een review van die film ergens op de youtubes (ben zijn naam vergeten) horen vertellen dat als de kleuren van uw superhero movie overeenkomen met die van son of saul, ge een dik probleem hebt en wel, hij heeft volledig gelijk.

en jared leto kan acteren alstem wilt maar nie in deze film. ik gebruik nie graag cringe maar da is zowa de samenvatting van zijne joker, elke keer die in beeld komt (wa gelukkig nie zo veel is), pure cringe. al de rest van de acteurs gaan van volledig nutteloos naar meh/whatever. en will smith is will smith in een onnozel kostuum, nie welke superhero nummer 398 hij moest voorstellen.

dan de film zelf: verschrikkelijke cgi, scenes die random starten en eindigen waarvan de meeste ook volledig nutteloos zijn. en wa is da met die hoofdpijn inducing cuts kerel, das goe om spontaan superaids van te krijgen. en dien muziek LOL. als een film als baby driver muziek geweldig gebruikt in zijn scenes, is deze film zowat het tegenovergestelde

superhero movies zijn sowieso mijn ding nie maar dees was echt absolute trash van begin tot einde. david ayer is nen ok regisseur met paar ongelooflijk deftige filmen maar hoe hij zo'n abortus heeft kunnen maken (en of het wel aan hem ligt en niet aan post productie en editing), da begrijp ik nie

0,5/10 (0,5 omda margot robbie een heet wijf is en ik david ayer geen 0 wil geven, nie na zijne oorlog tank film die ik zalig vond)
Fury.

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 28-08-2017, 09:25   #15252   link
rastaman
Banned

rastaman's Avatar

Voor wie Fury goed vond, kan ik zeker The Beast of War (1988) aanraden, ook gekend als kortweg "The Beast".

rastaman is online now   Reply With Quote
Old 28-08-2017, 10:12   #15253   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Reeds gezien en goedgekeurd. Rauwe toestanden daar in Afghanistan. Veel betere film dan 'Fury'.
Old 28-08-2017, 10:46   #15254   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Quote:
Originally Posted by rastaman View Post
Voor wie Fury goed vond, kan ik zeker The Beast of War (1988) aanraden, ook gekend als kortweg "The Beast".]
Dat is een blast from the past. Deze gaan zien op een festival. Eerst deze en daarna Das Boot. Toen had ik het wel gehad met rauwe oorlogstoestanden. Beide films staan echt wel hoog in mijn lijst (waarvan helaas de laatste jaren amper nog verandering in komt). Met het risico om oud te klinken, "zo'n films maken ze niet meer".
Old 31-08-2017, 17:17   #15255   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Vrijdag gezien: 'Spider-Man: homecoming'

Eindelijk! Na 6 films zijn ze er in geslaagd om de geest van de comic naar het witte doek te vertalen.
Old 31-08-2017, 20:28   #15256   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

euh ebde gij iets tegen spiderman 1 en 2 maniac
Old 01-09-2017, 16:00   #15257   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Neeje, dat zijn amusante films, den tweede vind ik zelfs meer dan prima, maar ik vind gewoon niet dat die de ziel van de comics echt goed weergeven. Dat doet deze 'Homecoming' veel beter.
Old 01-09-2017, 16:37   #15258   link
LukeSoloSalade
Zetelliberaal

LukeSoloSalade's Avatar

Ik heb precies de reeks gemis waar Spidey een kiss ass fanboy van Stark is en opeens zijn doel, motivatie is om bij het coole Avengers clubje te behoren.

De ziel van de comics? Serieus. Het zijn precies andere comics die gij gelezen hebt.
Old 01-09-2017, 17:09   #15259   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Quote:
Originally Posted by Japisee View Post
euh ebde gij iets tegen spiderman 1 en 2 maniac

Maat wat haat ik die zijn domme frater en stem, serieus jap. Geef toe.

Kheb al duusd films met die mens gezien en ze sucken echt allemaal. Das geen toeval he. Enkel dien Fisher film niet, maar da's omdat ik een mannelijke guy-boner krijg van Liev Schreiber en zijn russisch.

Fek.
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
Sepulfly is offline   Reply With Quote
Old 01-09-2017, 17:21   #15260   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

sjuust omdát den toby zo nen onesthetische kop kan trekken vindek em op een af andere manier fascinerend en realistisch

liever da dan quirky twenty-something mee warrig waxhaar

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules