Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 04-10-2017, 21:47   #5421   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Moest die iPhone x nu eens echt speciaal en innovatief zijn geweest was ik misschien nog gevolgd.

“BUILD ‘EM UP, BREAK ‘EM DOWN.” Tornbjörn since 2016

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2017, 06:59   #5422   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

Quote:
Originally Posted by LukeSoloSalade View Post
ja de CEO die nog liever doodvalt dan met minder dan het laatste en duurste model gezien te worden maar voor het minste bij de IT staat om te vragen hoe X of Y werkt. Een status symbool.
Kent ge er zo persoonlijk?
]as]e is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2017, 09:40   #5423   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

ze zijn allemaal doodgevallen
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2017, 08:57   #5424   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Quote:
Originally Posted by aksm View Post
Moest die iPhone x nu eens echt speciaal en innovatief zijn geweest was ik misschien nog gevolgd.
Is de TrueDepth camera dan niet innovatief te noemen?
Lacroix is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2017, 12:33   #5425   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Op vlak van design is het trouwens ook de eerste smartphone die het all-screen aspect wel zeer dicht benadert.
Ben vrij tevreden van mijn Galaxy S8+, maar ergens toch nog wel teleurstellend dat je toch nog de balkjes hebt.

Onder de motorkap; ze mogen dan wel niet alleen zijn met de trend naar 'On-Device AI', ik vind de neural engine van de iPhone X toch best wel indrukwekkend en innovatief te noemen. Machine learning zal in de toekomst geen onbelangrijke rol spelen, en deze engine, en vooral diens prestaties, zal toch wel een enabler zijn.
PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard — Cherry MX
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: iPhone X
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 12-10-2017, 17:08   #5426   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Gisteren een iPhone SE in 't zilver besteld met een Panzerglass screenprotector en een antischok case (want we hebben een kleine die daarmee speelt). Alles in totaal minder dan 400 euro, goede koop, bedankt voor de tips
Old 12-10-2017, 17:13   #5427   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Quote:
Originally Posted by Cybdm View Post
Onder de motorkap; ze mogen dan wel niet alleen zijn met de trend naar 'On-Device AI', ik vind de neural engine van de iPhone X toch best wel indrukwekkend en innovatief te noemen. Machine learning zal in de toekomst geen onbelangrijke rol spelen, en deze engine, en vooral diens prestaties, zal toch wel een enabler zijn.
AI en al die shit is nu 1 ding dat mij geen kloten boeit naar de toekomst toe als het op consumershit aan komt. Misschien van die geavanceerde siritoestanden voor toekomstige apple watches, maar verder zie ik er niets in. Ah en zelfrijdende auto's maar dan willen die u mss vermoorden.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 12-10-2017, 18:22   #5428   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Over 6 maand heeft elke app met een zoekfunctie machine learning achter de schermen
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
Sepulfly is offline   Reply With Quote
Old 12-10-2017, 19:53   #5429   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
AI en al die shit is nu 1 ding dat mij geen kloten boeit naar de toekomst toe als het op consumershit aan komt. Misschien van die geavanceerde siritoestanden voor toekomstige apple watches, maar verder zie ik er niets in. Ah en zelfrijdende auto's maar dan willen die u mss vermoorden.
als er iets is dat ik niet nodig heb, is 't internet op mijne gsm. kheb da al op mijne pc.
Old 12-10-2017, 19:54   #5430   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Waarom is een iPad pro 350 euro duurder dan een gewone iPad, afgezien van het scherm? Heeft toch geen 3D Touch?
Old 12-10-2017, 19:57   #5431   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Tyrael View Post
Waarom is een iPad pro 350 euro duurder dan een gewone iPad, afgezien van het scherm? Heeft toch geen 3D Touch?
https://www.apple.com/benl/ipad/compare/

gevonden dank zij google
Old 12-10-2017, 20:13   #5432   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
AI en machine learning gaat over veel meer dan Siri hé. Gekoppeld aan augmented reality en depth-sensing camera's gaat het om bijvoorbeeld je smartphone camera calorieën laten tellen op basis van wat het ziet, hondenras herkennen, ga zo maar verder. Dat zijn misschien banale voorbeelden, maar over een paar jaar vinden we dat allemaal normaal, noodzakelijk. Dat naast een stap verder gaan dan reeds bestaande machine learning (Google Photo's, Maps, Netlix tot op zekere hoogte, etc) die nu vaak gebeuren tegen zware processing load of genoodzaakt te zijn om aan cloud offloading te doen waar latency bij bepaalde toepassingen niet meer aanvaardbaar is.
PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard — Cherry MX
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: iPhone X
Old 12-10-2017, 21:40   #5433   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

da spel gaat dan zeggen oeveel pinten ge nog moogt zuipen cole voor de kalorietjes
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 12-10-2017, 22:15   #5434   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Quote:
Originally Posted by Cybdm View Post
AI en machine learning gaat over veel meer dan Siri hé. Gekoppeld aan augmented reality en depth-sensing camera's gaat het om bijvoorbeeld je smartphone camera calorieën laten tellen op basis van wat het ziet, hondenras herkennen, ga zo maar verder. Dat zijn misschien banale voorbeelden, maar over een paar jaar vinden we dat allemaal normaal, noodzakelijk. Dat naast een stap verder gaan dan reeds bestaande machine learning (Google Photo's, Maps, Netlix tot op zekere hoogte, etc) die nu vaak gebeuren tegen zware processing load of genoodzaakt te zijn om aan cloud offloading te doen waar latency bij bepaalde toepassingen niet meer aanvaardbaar is.
Ja awel kweetni. Hoeveel externe processing en AI hebt ge eigenlijk nodig vooraleer ge ne complete zombiemong wordt en zelf niet meer kunt nadenken. Kvind het al soms bedroevend hoe slaafs ik mijne gps volg (tis verdoemme zo gemakkelijk). Nog een paar jaar en een AI gaat moeten zeggen wanneer ik mijn rectum ga moeten ontspannen omdat ik te stom ben geworden om der zelf over na te denken.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 13-10-2017, 17:29   #5435   link
LukeSoloSalade
Zetelliberaal

LukeSoloSalade's Avatar

Nou best voordat je de iPhalus naar binnen duwt.
Old 14-10-2017, 14:23   #5436   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Ja awel kweetni. Hoeveel externe processing en AI hebt ge eigenlijk nodig vooraleer ge ne complete zombiemong wordt en zelf niet meer kunt nadenken. Kvind het al soms bedroevend hoe slaafs ik mijne gps volg (tis verdoemme zo gemakkelijk). Nog een paar jaar en een AI gaat moeten zeggen wanneer ik mijn rectum ga moeten ontspannen omdat ik te stom ben geworden om der zelf over na te denken.
In die filosofie hebben we, los van artificiële intelligentie, dat stadium op heel wat vlakken al bereikt denk ik.
In automatisering, in ons dagelijks leven, de medische wereld, etc. Persoonlijk heb ik zoiets van; why stop now.
Old 03-11-2017, 23:09   #5437   link
rooz
volhardend verontwaardigd

rooz's Avatar

Old 03-11-2017, 23:23   #5438   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

HNNNNNNNNNNNNG waar kan ik dat model kopen
Old 04-11-2017, 06:28   #5439   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

alweer zeer nieuwswaardig
]as]e is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2017, 08:50   #5440   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Eigenlijk is het toch wat absurd he. Ik heb nu al een paar foto's zien voorbijkomen van mensen die, bewust en onbewust hun telefoon hebben laten vallen, van verschillende hoogtes. Die foto hierboven was nu met opzet een val van 1.5m hoog. Maar bij sommige was het uit hun zak gevallen, uit de zetel enz... En da spel is direct naar de zak.

1200 euro voor een telefoon. MAAR ZIJT ER VOORZICHTIG MEE HE, TIS ENE VAN GLAS

Maar hij is wel schoon en de beste ooit dus dat geeft niet! Ofzo iets.

“BUILD ‘EM UP, BREAK ‘EM DOWN.” Tornbjörn since 2016

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules