![]() |
![]() |
#1141 link |
Berger d'Arcadie
|
Weet er iemand toevallig waar ik een volledige en ongemixte digitale versie (cd of bestand, maakt niet uit) op de kop zou kunnen tikken van deze track?
Ik vind wel die met de vocal op Beatport maar 't is specifiek de instrumental die ik zo vet vind. Die zal door de jaren toch niet vinyl-only gebleven zijn, of wel? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1142 link | |
N°1 Music Spammer
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 link |
N°1 Music Spammer
|
Gisteren 25 years Bonzai ... ge hebt iets gemist mannen. Legendarisch feest.
twas allemaal live op youtube blijkbaar airwave begint op 45 min, kerel heeft een zalige set gespeeld. Talla 2XLC, kerel van Bonzai uit Duitsland. Kende hem ni eerlijk gezegd, maar zijn set ... tracks die ik nog nooit gehoord had. Epic. Last edited by Lion; 19-11-2017 at 16:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1144 link |
↑ psychopaat
|
Talla 2XLC is idd vree goe, wel op't einde van zijn producties vooral uplifting trance maar blijft
![]() feestje gemist idd precies
![]() |
#1146 link |
↑ psychopaat
|
getikten age of love alweer
tyrome aka insider LIVE was geschift: https://www.facebook.com/10000854008...0290579932261/
![]() |
#1148 link |
↑ psychopaat
|
godverdomme dieje retro van begin 2000 begint mij ook terug te smaken
Aqualords - Witches (Steve Spaceman Vs Regis Global Killer Full Vocal Version) ILLUSION KOT OPEN edit: next up ![]()
Ik ben het niet met u eens maar ik respecteer uw mening en ik ga mij daar verder niet tegen verzetten. Last edited by ]as]e; 05-12-2017 at 09:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 link | |
You ain't seen me, aight!
|
Quote:
Ah, witches. Eén van m'n all time favorites. En over Illusion gesproken: ![]() Was ik nog jong en onbezonnen, ik zat zaterdag daar. Maar ik kan me uitleven met de bijhorende cd, dat is ook al iets. ![]() Last edited by HeLLBirD; 10-12-2017 at 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1153 link |
College dropout
|
Ben 'op 't gemakske' al mijn tapes aan het digitaliseren
Voor wie interesse heeft... https://www.mixcloud.com/PiejeRetrOOooo/
![]() |
|
Thread Tools | |