Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 08-01-2018, 23:27   #6461   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Overwatch op ps4. Ok aim is niet super maar voorlopig nog volop alle heroes en maps ant ontdekken dus niet meteen een probleem. Haal meestal degelijke k/d ratio's en ook de healers zijn goed uitgewerkt.
Int het begin wat moeilijk servers te vinden maar gaat precies beter met in level te stijgen. De echte seasons wel pas vanaf level 25, eens een weekendje goed doorspelen dus.
Lijkt mij wel iets dat echt gemaakt is op met maten te spelen, niet om als Lone wolf te levelen/achievements te unlocken
Jack Carver is online now   Reply With Quote
Old 09-01-2018, 00:51   #6462   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

achievements unlocken en levelen in een comp game lol. heel het punt van dat level systeem is gewoon voor de distributie van lootboxes en om een drempel te hebben voor de absolute beginners van't spel (de limiet voor ranked games dus), voor de rest ben ik nog nooit iemand tegen gekomen die ook maar cared om de achievement of de levels van zijn account. zijn SR/rank daarentegen, das iets anders.

het syteem daarachter is trouwens gemaakt om solo te spelen als ge dat wilt, da is heel het punt van het competitive en zelfs unranked gedoe (dat ge "serieuze" games speelt met mensen van uw ongeveer skill niveau) zonder altijd maten nodig te hebben om het zo aan te pakken. grootste deel van de overwatch spelers in ranked zitte dan ook gewoon in soloqueue

Last edited by Ferrex; 09-01-2018 at 00:59.
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 09-01-2018, 00:52   #6463   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ma qua comp games, zeker op console, is het wel babby's first shooter en dus geen slechte keuze. sommige heroes moet ge zelfs niet met kunnen aimen, niet echt iets waar je bij andere relevante fps comp games met weg komt
Old 09-01-2018, 08:33   #6464   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Quote:
Originally Posted by wukedadde View Post
Okami

Ben hier verliefd aan het worden. Zo rustgevend en schoon
ōkami yo waga teki o kura

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale
Vrieskou is offline   Reply With Quote
Old 09-01-2018, 08:40   #6465   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

awuuuuuuu

(no homo)
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 09-01-2018, 22:31   #6466   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Quote:
Originally Posted by Belgatom View Post
In a good way?
Gewoon... raar

Het game menu en de options enzo zijn ingame elementen waarover gebabbeld wordt.
Die Jappen zijn zot.
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 09-01-2018, 23:05   #6467   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

Begonnen aan Prey. Ik moet zeggen dat ik na Divinity Original Sin 2 wederom een uitstekende keuze heb gemaakt.
Cage is offline   Reply With Quote
Old 10-01-2018, 09:27   #6468   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Quote:
Originally Posted by ExReey View Post
Na Prey nu eens gestart met Nier Automata.

Wat een zot spel is me dat. Nog nooit zoveel What the fok isda gezegd tijdens de openingsuren van een spel.

Net in het inventory screen een aantal mods aan en uitgezet, en na het uitzetten van de 'CPU' mod schakelt het spel zich uit en was het game over.

WTFFFFFFF
Haha ja.
De eerste paar uren volgt geen enkele regel van typische gamedesign die beginners moet verwelkomen. Ik ben het spel drie (!) keer moeten herbeginnen omdat ik stierf op een moment (toch wel een uur in het spel ver) waarop je de 'save' feature nog niet hebt om god weet welke reden.
Dat was wel nog toen ik niet begreep dat je heel het spel ongeschonden door geraakt door gewoon dodoge te spammen en ik probeerde tactisch te spelen. Eens je dat laat varen is alles eenvoudig.

Het opent ook met gameplay die later bijna niet meer terug komt en ook niets met het core spel te maken heeft, wat qua demo voor potentiele kopers ook kan tellen (waarmee ik bedoel: normaal doe je dat niet, je probeert in het begin een goed overzicht te geven van hoe het gaat spelen)
Old 10-01-2018, 19:02   #6469   link
ToVoT
...

Human fall flat in coop
Zelden zo hard moeten lachen door een spel.
Geniaal spel.
ToVoT is offline   Reply With Quote
Old 10-01-2018, 19:24   #6470   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

Prey is cool nog maar pas aan begonnen en voornamelijk wat aan het roamen. Ik amuseer mij alvast geweldig. Het systeem van recyclen en eigen shit builden is wel cool gevonden.
Cage is offline   Reply With Quote
Old 10-01-2018, 21:15   #6471   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Ja superspel.
Old 11-01-2018, 01:13   #6472   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Fucking exreey

Trouwt ermee e
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2018, 03:07   #6473   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Is wachttijd voor.

https://www.google.be/amp/s/www.vide...copy-of-tetris
Old 11-01-2018, 12:05   #6474   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Beetje verder gedaan met NieR. Weet nog niet goed wat ik er moet van denken. Is echt bijzonder vreemd. Tot nu toe is er nog zo goed als geen verhaal (je bent een android van de humans en moet de evil robot invaders mollen), de gfx zijn old gen en de combat is hack & slash. Maar de sfeer is intrigerend en ik hoop dat het verhaal me gaat verrassen.

Oja en de muziek is subliem.

Old 11-01-2018, 13:08   #6475   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Ik vond het erg leuk tot ik ineens weer heel het spel van voor af aan door moest, en blijkbaar nadien nog eens. Voor mensen die hun games bondig willen houden (maar het einde willen zien) is dit vreselijk. Er komen nieuwe elementen bij in de herhaling, dat is zeker, maar je bent toch weer van vooraf aan bezig met al die vervelende get and fetch quests. In de eerste run had ik zo mijn best gedaan alles correct te doen, en opeens was het 'gedaan' en ben je 20 tot 30 speluren terug in de tijd.

Helaas. want had graag meer van het verhaal geweten
Old 11-01-2018, 15:28   #6476   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

of ge kunt gewoon de andere verhaallijnen en endings op youtube zien
Old 11-01-2018, 16:59   #6477   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Een sidequest kunt ge maar ene keer doen, ongeacht de hoeveelste playthrough. En sowieso minstens 3 keer uitspelen om het spel volledig te zien. Playthrough 1 en 2 zijn uit verschillende perspectieven, playthrough 3 is het effectieve vervolg.
Old 11-01-2018, 17:04   #6478   link
quantrias
Senior Member

quantrias's Avatar

Quote:
Originally Posted by quantrias View Post
Eindelijk eens begonnen met Beyond Two Souls (PS4).
Ondertussen een eerste keer uitgespeeld. Call of Duty WWII campaign ook ondertussen uitgespeeld. Nu begonnen met Killzone Shadowfall. Het gaat eens lukken om mijn backlog uit te spelen (toch een deel ervan) dit jaar.
quantrias is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2018, 23:58   #6479   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Ik vond Beyond: Two Souls wel in orde. Staat vrij hoog in m'n PS3-lijstje. Geen echt spel, maar samen met de vriendin door het interactieve verhaal gaan, vond ik destijds best geestig.

Ik moest er bij Stranger Things (S1 vooral) ook heel vaak aan terug denken.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 12-01-2018, 20:02   #6480   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Goh, echt, niet echt, wat maakt het uit, als het idd maar geestig is
Cybdm is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules