Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 12-01-2018, 21:23   #6481   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Deze week nog eens een paar keer Horizon: Zero Dawn opgestart.
Ik ga toch terugkomen op wat ik eerder zei. Het heeft ergens inderdaad wel een Ubisoft gehalte, maar 't is toch wel een heel indrukwekkend spel op veel vlakken.
Blij dat ik het toch niet heb weggedaan.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 13-01-2018, 21:14   #6482   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Ik heb al zo'n 50u gespendeerd aan Startpoint Gemini Warlords en ik amuseer me goed. Het is geen game die u volledig van uw sokken blaast, maar het is fijn om sinds X3 nog eens een space game te spelen. Het is een pak eenvoudiger dan X3, wat op zich niet slecht is, maar ik mis toch een gevoel van schaal - vooral bij de schepen.

Terwijl ik van schip naar schip upgrade heb ik nooit het gevoel gehad dat ze echt groter werden en veel van de combat gameplay is nog steeds "fighter-like", zelfs als je in een dreadnought rond vliegt. Het komt misschien door de camerastandpunten, maar het grootste deel van de tijd ben ik aan het "dogfighten" in een poging om vijanden in beeld te krijgen en optimale afstand te bewaren. Helaas is combat daardoor vooral pijltjes aan de rand van uw scherm achtervolgen en uw turrets op auto fire zetten zodat zij shit afknallen die niet in beeld komt.
Old 15-01-2018, 08:47   #6483   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Zelf iets van 35u in Warlords en kan me vinden in uw kritiek. Net een nieuwe grotere Freighter gekocht om wat te traden en te minen en die is exact even groot als de andere. Nu heb ik zelf nog geen dreadnought gekocht, maar hoopte met een Titan of Dreadnought idd wel een ander soort combat te krijgen.

Ik blijf het nog steeds een verslavend spelleke vinden, maar na langere tijd komen de minpunten wel duidelijker naar boven.
Old 15-01-2018, 11:04   #6484   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Nog steeds op zoek naar een waardige opvolger voor Freelancer, komt die Starpoint Gemini Warlords in de buurt?
Disabled is offline   Reply With Quote
Old 15-01-2018, 11:25   #6485   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Ziet er mij allemaal nogal traag en lomp uit, die combat. In tijden dat er alles aan gedaan wordt om de UI zodanig te minimaliseren dat je -terecht- meer kan zien van de spelwereld, is dit toch wel een serieuze afknapper.

Neemt niet weg dat ik ook wel enorm veel zin heb in een goede 'freelancer'.
HeLLBirD is online now   Reply With Quote
Old 15-01-2018, 12:56   #6486   link
jakkerd
Dzzinggg!

jakkerd's Avatar

Ik heb bijna de hoop opgegeven op een waardige freelancer opvolger.

Sent from my MI 5 using Tapatalk
Old 15-01-2018, 13:16   #6487   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Speel allemaal eens Elite: Dangerous zoals de echten...

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 15-01-2018, 14:17   #6488   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Elite is te tijdrovend en te hardcore voor mij. Ik moet wel zeggen dat dat spel er steeds beter uitziet en hun toekomstplannen zijn ambitieus en niet zo megalomaan zoals bij star citizen. Ik hou het wel nog altijd in de gaten.

Het leuke voor mij is dat Warlords erg toegankelijk is, maar toch veel vrijheid geeft en doelen om te verwezenlijken. En zelfs dat relatief casual spel is nog een vrij grote timesink.
Old 15-01-2018, 14:19   #6489   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Ik heb vroeger Freelancer niet gespeeld, enkel een demo, maar qua besturing is het quasi hetzelfde en ik heb het idee dat het qua toegankelijkheid/casualness ook in de buurt komt.

Elite Dangerous staat nog altijd op mijn wishlist, maar van wat ik daarvan gehoord en gezien heb is dat echt wel een pak meer hardcore la X3 dan dit spel.
Old 15-01-2018, 15:19   #6490   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by Irmo View Post
Speel allemaal eens Elite: Dangerous zoals de echten...
Uiteraard een goed spel, maar ik mis een echt singleplayer-ervaring met verhaallijn, zoals Freelancer. En wat arcade-gameplay. Elite is een knappe open wereld, maar na een tijdje had ik het toch wel gezien. Ik keer er wl nog eens naar terug als ik een deftige HOTAS heb, iets wat al 4 jaar systematisch uitgesteld wordt.
Old 15-01-2018, 15:50   #6491   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

freelancer was wel iets apart

ik ben nie te vinden voor die saaie space shit maar da was echt een geweldig spel
Old 15-01-2018, 20:40   #6492   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dj El Marriachi View Post
Elite is te tijdrovend en te hardcore voor mij. Ik moet wel zeggen dat dat spel er steeds beter uitziet en hun toekomstplannen zijn ambitieus en niet zo megalomaan zoals bij star citizen. Ik hou het wel nog altijd in de gaten.
Inderdaad, het gaat hen ontzettend goed eigenlijk. David Braben lag enorm onder vuur jaren geleden omdat Star Citizen zoveel van dit meer ging zijn dan dat meer, maar hey ik speel al jaren Elite Dangerous en er komt alsmaar nieuw content en features bij. Waar staat Star Citizen...

Quote:
Originally Posted by Archangelus View Post
Elite Dangerous staat nog altijd op mijn wishlist, maar van wat ik daarvan gehoord en gezien heb is dat echt wel een pak meer hardcore la X3 dan dit spel.
Dat klopt, het is echt wel hardcore en beetje de Elder Scrolls van het genre; meer bepaald de vrijheid die je hebt en net zoals met voorgaande voor de ene bliss voor de andere saai of te non-linear. En doe daar over een dikke simulation saus en je hebt een spel dat het zeker en vast niet voor iedereen doet.
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 16-01-2018, 01:11   #6493   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

berry nice
Old 16-01-2018, 13:52   #6494   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Spel is toch verdomme ver gekomen op hl korte tijd. Die devs werken dag en nacht met man en macht en gaan gelijk zotten op cheaters af.
Dat spel verdient alle lof.
Afgewerkt tot in de puntjes, draait vlot en het wrkt cht.
Old 16-01-2018, 14:07   #6495   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
wa spel is da

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 16-01-2018, 14:40   #6496   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Fortnite: Battle royale
Nen hoop van mijn ps4 contacten spelen het ook.
Old 16-01-2018, 19:11   #6497   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Hoop dat ik nog lang niet aan het einde zit maar kan nu al zeggen dat okami van begin tot einde een meesterwerk is. Het is sowieso het mooiste spel dat ik ooit speelde en ook zeker een van de betere.

Ergens wel blij dat ik het nu pas speel en niet al die jaren terug want heb precies een beetje hetzelfde gevoel als bij de beginjaren van de ps1 (met ff7 enzo) als ik dit speel.

Good times dus, doe het bewust ook op het gemakske
Old 16-01-2018, 23:08   #6498   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post
Uiteraard een goed spel, maar ik mis een echt singleplayer-ervaring met verhaallijn, zoals Freelancer. En wat arcade-gameplay.
Met heel dat gedoe nog eens Everspace opgestart. Had dat gekickstart, maar bij release had ik niet echt goesting in en daarna uit het oog verloren.
Awel, geef mij de flight/combat gameplay van Everspace -want die zit best goed- met wat open world trading zoals Eve en een verhaallijn zoals Freelancer die u eerst door de wereld brengt, en ik ben een gelukkig man.
Old 17-01-2018, 00:41   #6499   link
black
Senior Member

black's Avatar

Elysium wow, blizzlike wow server die vanaf patch 1.12 alle vanilla wow patches real-time doorloopt. Alles werkt 100%, geen lag, geen bugs, 5000 spellers online op piekmomenten, 2000 online op de minste momenten (meer dan op mijn server vroeger bloodscalp). https://vanillaradar.com/elysium-stats/
Net level30 geworden na 80 uren spelen, hardcore, maar zo rewarding. Zeer vriendelijke behulpzame community, overal pvp, de moeite. Zelf sommige topguilds (death and taxes) raiden hier. Battlegrounds releasen volgende week.
black is offline   Reply With Quote
Old 17-01-2018, 08:39   #6500   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Alright, we zijn terug verder aan't doen met FFX. Ik denk dat ik tegen het einde ben. Momenteel zit ik aan het gevecht met Sin.

Kheb eigenlijk zin om daarna FFXII te kopen. Maar misschien kan ik ook eens FFX-2 beginnen. Ik vond die eigenlijk verre van slecht in der tijd (hetzij wat onnozel)

blumcole is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules