Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 12-01-2018, 17:59   #3921   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Rogue was samen met Unity slachtoffer van hoe snel huidge generatie het overnam van de vorige, de eerste omdat het op die oude generatie uitkwam veel te dichtbij release van Unity en die Unity zelf had jaar later fatsoenlijk debuut op nieuwe generatie kunnen hebben i.p.v. de clusterfuck dat release nu was, pak schade gedaan aan populariteit van de reeks... Lijkt mij dat ze gewacht hebben tot ze terug in stijgende lijn gingen met Origins in de hoop hier nu wat meer centen uit te halen dan remaster ervoor zou gedaan hebben.
Old 17-01-2018, 20:23   #3922   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Theme Hospital wordt gereanimeerd!
Old 17-01-2018, 21:14   #3923   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

eig zot hoe lang dat geduurd heeft. top!
Moer is offline   Reply With Quote
Old 17-01-2018, 22:27   #3924   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Hoe plezierig ik Theme Hospital ook vond, dit ziet er een beetje "mobile game" uit.
Disabled is offline   Reply With Quote
Old 17-01-2018, 23:23   #3925   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Lijkt mij ook iets dat ik op mobile zou spelen

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 19-01-2018, 20:19   #3926   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Dat is toch te klein op mobile? Heb een redelijk grote smartphone maar ik ben verwend geraakt aan grote schermen voor mijne neus denk ik. Vond Angry Birds zelfs al te klein op mobile, laat staan iets strategisch als Theme Hospital.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 19-01-2018, 23:48   #3927   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Het draait allemaal rond een deftige interface, toch pak spellen met soortgelijke opzet die er in slagen, dus Theme Hospital op mobile vind ik niet zo'n stretch hoor. Het lijkt me er juist uiterst geschikt voor. When done right (monetization)n zie ik ook geen graten in een mobile variant, gewoon geraakt niet (althans voor dit type spel) gekluisterd te moeten zitten achter de PC.
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 20-01-2018, 00:45   #3928   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

laat het uit met dien mobile zever he

maak daar eerst nen deftige pc versie van en dan boeit het mij weinig wa ze erna me doen
Old 20-01-2018, 10:48   #3929   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Dat is toch te klein op mobile? Heb een redelijk grote smartphone maar ik ben verwend geraakt aan grote schermen voor mijne neus denk ik. Vond Angry Birds zelfs al te klein op mobile, laat staan iets strategisch als Theme Hospital.
Tablet hé

Old 29-01-2018, 18:53   #3930   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

Random maar wat voor een jaar was 1998 voor videogames. Gestoord :

Cage is offline   Reply With Quote
Old 30-01-2018, 06:54   #3931   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Serieuze bom als dit gaat kloppen.

https://tweakers.net/nieuws/134603/g...-te-nemen.html

Persoonlijk geen gemis voor mij, laatste EA game die ik gekocht heb, was Mirror's Edge in deal en ervoor Battlefield One die ondertussen ook al weer verkocht is. Beide games waarbij ik niets gemist zou hebben, mocht ik ze niet gespeeld hebben. Maar FIFA fanboys op ps4 zullen hier toch niet gelukkig mee zijn als het zou gebeuren.

Last edited by Fallschirmjaeger; 30-01-2018 at 06:59.
Fallschirmjaeger is offline   Reply With Quote
Old 30-01-2018, 10:35   #3932   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Los van een of ander innovatieve start-up geremd voor z'n eigen (liquide) beperkingen waar een gigant potentieel kan injecteren; ben ik tegen nagenoeg alle vormen van (hostile) takeover. Dit gezegd zijnde, heb wel meer vertrouwen in Microsoft dan EA, maar dit is geen goeie zaak.
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 30-01-2018, 13:06   #3933   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Haha stel u voor. Maar een grotere kanker dan EA kan Microsoft toch niet zijn. Ze durven er tenminste de stekker uit te trekken als hun product niet marcheert. Ik vermoed ook wel dat Fifa sowieso zal blijven komen op PS4. Minecraft blijft toch ook op PS4.

Old 10-03-2018, 22:21   #3934   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Op 9Lives toevallig een trailer van Frostpunk gezien, een city-building/survival game in een steampunk setting waar de wereld in een ijstijd terechtgekomen is. Een gelijkaardig idee als They Are Billions dus, maar dan met sneeuw en koude als uw vijanden ipv zombies.

Old 13-03-2018, 08:55   #3935   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Ziet er op eerste gezicht wel zeer cool uit. Geen woordspeling trouwens.

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2018, 14:40   #3936   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Yep, ziet er goed uit. Staat op m'n te volgen-lijstje.

Ik ben vooral blij dat er dit jaar een hoop games uitkomen met antropomorfe karakters, zoals vroeger vaak het geval was (zoals Banzoo Kazooie en Ratchet&Clank bijvoorbeeld).
Ik vind dat leuk en volgens mij was dat toch al een hele tijd niet meer de standaard.

Mutant Year Zero: Road to Eden (Xcom-achtig)

Biomuntant (open world kungfu action)

Ghost of a Tale (stealth):

Uiteraard Beyond Good & Evil 2:
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 18-03-2018, 14:30   #3937   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

https://twitter.com/SXSWGaming/statu...76639134031875

Beste soundtrack ok, waarschijnlijk wel, het is erg sfeervol en indrukwekkend (al vond ik het soms misschien te goed? Werd bij momenten gek van hetzelfde muziekje in de zoveelste variatie).
Beste technische accomplishment echter verbaast me, dacht net dat de meeste reviews zeiden dat het op zijn minst grafisch nogal oubollig was. Niet dat ik daar veel zicht op heb, voor mij was het zeker goed. Benieuwd wat de accomplishment is. De grote wereld? GTA lijkt me moeilijker.
Misschien de camera-perspectieven? Die vind ik echt wel uitzonderlijk goed en boeiend. Het camerawerk was voor mij ongezien voorheen
Old 18-03-2018, 14:40   #3938   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

De char. animaties zijn ook redelijk geschift. Ergens begrijp ik het wel.
Old 18-03-2018, 15:18   #3939   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

mannen da is dezelfde organisatie die beste esport van't jaar aan pubg heeft gegeven

ik zou mij er ni teveel van aantrekken of gewicht aan geven
Old 22-03-2018, 09:37   #3940   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Onrush: Van de makers van Motorstorm en Driveclub. Dit staat toch wel op mijne radar. Tis een team-based racer met objectieven (en serieus wat crashes). Lijkt op een mengeling van Burnout, Motorstorm en Overwatch.

Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules