Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 21-01-2018, 21:44   #4121   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Quote:
Originally Posted by Turtle View Post

- Football Manager 2018
Elk jaar precies toch een beetje minder fan. Misschien eens voor de Touch versie gaan.
Je weet dat je de touch versie bij de gewone bijkrijgt, right?
Old 22-01-2018, 00:57   #4122   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Wipeout, voor de nakende VR patch
A boy and his blob, wegens goedkoop

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 22-01-2018, 08:13   #4123   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by Divolinon View Post
Je weet dat je de touch versie bij de gewone bijkrijgt, right?
Tuurlijk, maar nog nooit installed.
Old 22-01-2018, 18:54   #4124   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Op PC met HTC VIVE

Als captain van een Aegis-class cruiser effectief vanuit de zetel in een zeer nauwkeurig reconstructed bridge instructies geven aan de helm om te navigeren naar de nearest target met tegelijk de instructie naar engineering om voor reduced signature te gaan voor een stealth benadering, om dan via external view in volle 360 en adembenemend space te aanschouwen en je ship te zien navigeren met een schommelbeweging van links naar rechts door het spaceship graveyard en debris; het is een moment die me doet voelen alsof ik bijvoorbeeld in 1991 voor even kon zien wat gaming in 2018 is. Ik heb elk star trek spel gezien en gespeeld in history; deze ervaring is zo buitengewoon; ne mens vraag zich af waarom niet geheel de wereld het doet. Dat komt ooit, ik zal glimlachen.
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 22-01-2018, 19:19   #4125   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Old 03-02-2018, 11:57   #4126   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Slay the spire. Lang geleden dat ik nog eens een early acces heb gekocht, maar instant verkocht na een youtube van iemand die het aan het spelen was.
Old 03-02-2018, 18:24   #4127   link
black
Senior Member

black's Avatar

Cyb, speel ondertussen nog altijd pavlov, alle cs maps zitten erin, is nu ook een pro scene aan het vormen rond het game. Nog altijd razend enthousiast over mijn Vive dus, maar merk dat ik het niet opstart als ik gewerkt heb. Moeheid en VR gaan niet goed samen. Als ik een week verlof heb dan speel ik quasi nonstop.
black is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2018, 10:27   #4128   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

fallout 4 voor €3. Maar met de humble bundle van deze maand is Life is Strange er ook bijgekomen en door alle hype wil ik dat nu wel eerst spelen.

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2018, 10:36   #4129   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Had het onlangs in sale gekocht voor 5€, maar vond er nog niet veel aan.
Old 05-02-2018, 10:38   #4130   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Volgens enkele reviews is episode 1 een beetje erdoor spartelen, maar het wordt beter zeggen ze.

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2018, 12:28   #4131   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by black View Post
maar merk dat ik het niet opstart als ik gewerkt heb. Moeheid en VR gaan niet goed samen.
Dat klopt volledig. Hoewel ik dit ook wel al eens heb voor "reguliere" gaming, als je moe bent dan is VR een extra drempel dat je dan snel laat voor de moeite.
Beetje zoals gaan sporten, kost wat moeite om dan te vertrekken er eraan te beginnen, maar eens je bezig bent...

De drempel van in gebruikname mag ook niet hoog zijn, ik heb maar mijn headset te nemen en voila.
Kan me inbeelden dat als je eerst de living moet opruimen, tafels verschuiven en whatnot, dat je er dan helemaal niet aan begint.
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2018, 18:37   #4132   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Shadow of the Colossus voor ps4. Had nog eens zin in om die te herspelen en die remake zag er schitterend uit.
Old 07-02-2018, 18:41   #4133   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

HD collectie op PS3 nooit ingestoken, in geen maanden op PS4 gespeeld... En toch kriebelt het ook om die te gaan halen.
Old 07-02-2018, 21:15   #4134   link
Flyby
Senior Member

Flyby's Avatar

Send a message via ICQ to Flyby Send a message via MSN to Flyby
Close Combat series op GOG
Old 07-02-2018, 21:39   #4135   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Quote:
Originally Posted by oblo View Post
HD collectie op PS3 nooit ingestoken, in geen maanden op PS4 gespeeld... En toch kriebelt het ook om die te gaan halen.
heb dat spel al twee keer gekocht en dus nog niet echt deftig gespeeld. Weet niet, de gameplay ervan, is toch gewoon ergerlijk?
Old 07-02-2018, 22:46   #4136   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Vooral de controls en vreselijke framerate. Zou wel beter moeten zijn denk ik. Ik heb het destijds uitgespeeld op ps2 maar op ps3 kon ik er niet meer tegen.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 08-02-2018, 06:37   #4137   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

De controls zouden aangepakt zijn. Ik wacht af hoe ze dit gedaan hebben want elk ICO spel tot nu toe had ronduit de vreselijkste controls mogelijk. Na 3 games geklooi ben ik zeer wantrouwig of ze wel in staat zijn om fatsoenlijke controls aan te bieden.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 08-02-2018, 11:07   #4138   link
tragezot
Senior Member

Horizon Zero Dawn.

Geleend van een collega. 'k Sta echt versteld van de gfx. Nog maar dik uurtje gespeeld, maar dit weekend als ik er de tijd voor vind er eens aan doordoen.
tragezot is offline   Reply With Quote
Old 08-02-2018, 16:56   #4139   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Ondertussen 4 colossi verslaan en controls zijn wel degelijk stuk beter dan de ervoor.
Old 08-02-2018, 19:15   #4140   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Subnautica vorig weekend gekocht. Is net uit Early access gekomen. Wat. Een. Spel.

Herinner je je nog die verwondering toen je twintig jaar geleden voor het eerst dat ruimteschip in Unreal buitenstapte en je die -toen- prachtige alien wereld met open mond kon aanschouwen? Zo voelt dit spel heel de tijd aan.
Het spel wordt in de categorie van de survival-games gestoken, zoals er zoveel zijn op het moment. Toegegeven, dat genre kon me tot nu niet echt bekoren, zeker niet wanneer er multiplayer mee was gemoeid, maar dit steekt er in mijn ogen toch met kop en schouders bovenuit. Het exploren is gewoon fenomenaal. Eerst blijf je dicht bij het oppervlak, ga je door korte tunnels, maar al snel kan je verder en dieper gaan. Om dan plots te merken dat je zonder zuurstof raakt, waarna je quasi in paniek je weg terug naar de oppervlakte moet zoeken (of later naar je onderzeeër). Regelmatig zal je in verwondering zitten kijken als er weer iets totaal onverwachts gebeurt.

https://www.pcgamer.com/subnautica-review/

Geen idee wat de rest van het jaar nog gaat brengen, maar dit zit sowieso al gebeiteld in mijn top3. Of zoals de reviewer hierboven zegt: "It is, without doubt, my favourite game of the last five years." Ik zie mij hier nog tientallen uren insteken en het daarna elk jaar opnieuw op een dood moment eens opstarten. Voor 20 euro kun je niet sukkelen. Ik kan dit spel niet genoeg aanprijzen.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules