![]() |
![]() |
#4041 link | |
Kaat 4 lyfe
|
Oei, voelt ge u tegen uw scheentjes geschopt?
Eigen mandatarissen geven mij nochtans gelijk: Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4045 link | |
wadist
|
Quote:
het is niet alsof hij een conversatie van u heeft onderbroken speciaal om dat te zeggen
![]() |
![]() |
#4046 link |
racist
|
Als uw mening elke keer weer neerkomt op "iedereen is racist", met telkens de meest bizarre conclusies en stellingen dan is dat inderdaad nogal debiel.
Imo e
![]() |
#4049 link | |
Until the Light Takes Me
|
Quote:
- 'Doede gij ook zo op familiefeestjes?' - '') gij zijt toch een speciaal manneke' is toch ferm beschaafd op dit forum, waar we kakken in de bek van uw dode ongeboren baby ? Edit : Kreeg je zowaar het gevoel dat er iemand in 'jou kamp' onder aanval kwam door iemand in het laten we zeggen rechtse kamp ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4052 link | |
Senior Member
|
Quote:
Toevallig eens gereageerd in deze thread, kon evengoed in gelijk welke andere thread waar hij regelmatig post.
![]() |
![]() |
#4055 link | |
wadist
|
Quote:
bon ja, hopelijk smijten ze hem af de lijst, zo'n mensen horen hier nie thuis in de politiek en al zeker nie bij een partij die waarschijnlijk in de meerderheid gaat zetelen. kan misschien zelf een partij opstarten? ipv ISLAM, JOOD ofzo.
vegte ofwa Last edited by Ferrex; 17-04-2018 at 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4058 link |
Until the Light Takes Me
|
'T is al goed, ik zal het zelf wel doen.
Tjahzi , wat zit ge er 'ja maar Bartje' erbij te sleuren. Het gaat hier over de Tjeven, mkay? De Grote Leider zijn voorliefde voor spaghettimonsters heeft er niks mee te maken. (Van mij mag het hoor. Maar er zijn van die zure mensen die daar niet tegen kunnen als je over anderen begint.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4059 link |
wadist
|
de wever zijn plotse atheïstische opstoot toen het over hoofddoeken ging is inderdaad niet zo relevant in dit geval, vooral omdat het hier niet over moslims gaat. het is duidelijk dat christenen en joden veilig staan bij N-VA.
voor de rest is het zoals verwacht weer de ultieme tsjeef move aan het einde van de dag. "hij mag op de lijst staan, zolang hij maar vrouwen de hand gaat schudden." dus ge gaat zijn onderliggende achterlijke standpunten goedkeuren voor stemmen te ronselen, zolang hij zijn achterlijk standpunten in het publiek maar tijdelijk suspendeert? bon ja uiteindelijk is't de christelijke partij en is er waarschijnlijk een katholieke achterban die even achterlijk is en ook ergens postjes of gewichtige stemmen hebben, whatever. veel geluk met uwen ultrajood.
![]() |
#4060 link | |
Senior Member
|
Quote:
Dat zulke mensen onfrisse ideeën hebben is een andere zaak, natuurlijk. Maar ja, zo zijn er wel meer, en het volk kiest de leiders die het verdient, uiteindelijk. Voor de rest vind ik wel dat "hij wil andere vrouwen dan zijn echtgenote niet aanraken" een extreem onnozel gegeven is om weer GEEN MILIMETER OP TOE TE GEVEN. Jongenslief.
Ge kunt een mening niet echt bullshit noemen. Daarom noemt het ook een mening. Last edited by Jonah; 17-04-2018 at 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|