Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 07-05-2018, 10:46   #7781   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

samsung J3 2017 gekregen opt werk.

tragen brol.

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2018, 09:41   #7782   link
Kolb
Alles is fixbaar

Kolb's Avatar

Quote:
Originally Posted by Arne View Post
Dat klopt, maar ik had al enkele reviews overlopen en sample shots op gsmarena bekeken. De fotokwaliteit is zelfs beduidend minder. Dat is imho eigenlijk het enige minpuntje.
Installeer Gcam, dat is niet moeilijk en je hebt direct merkbaar betere fotokwaliteit.
Iedereen die mijn foto`s ziet is altijd wild enthousiast over de kwaliteit die ik trek met mijn MI A1.
Old 08-05-2018, 11:37   #7783   link
eniac
Senior Member

Ik heb ondertussen een Nokia 7 Plus op de kop kunnen tikken, nog niet gebruikt, €250. Volgende week gaan halen.

Feestje.
eniac is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2018, 13:08   #7784   link
A-star
Hardcore Father

A-star's Avatar

Quote:
Originally Posted by eniac View Post
Ik heb ondertussen een Nokia 7 Plus op de kop kunnen tikken, nog niet gebruikt, €250. Volgende week gaan halen.

Feestje.
Waar gekocht?
A-star is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2018, 13:39   #7785   link
eniac
Senior Member

Quote:
Originally Posted by A-star View Post
Waar gekocht?
2dehands.be
Old 08-05-2018, 15:21   #7786   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Quote:
Originally Posted by Kolb View Post
Installeer Gcam, dat is niet moeilijk en je hebt direct merkbaar betere fotokwaliteit.
Iedereen die mijn foto`s ziet is altijd wild enthousiast over de kwaliteit die ik trek met mijn MI A1.
Dat is niet de app die ik op de playstore gevonden heb vermoed ik?
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2018, 16:12   #7787   link
Kolb
Alles is fixbaar

Kolb's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nieker View Post
Dat is niet de app die ik op de playstore gevonden heb vermoed ik?
Neen, volg deze procedure: https://forum.xda-developers.com/mi-...nable-t3747585
Old 14-05-2018, 16:59   #7788   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Ik ben mijn opo eigenlijk kots beu. Naast het feit dat mensen mij dus vaak niet horen in gesprekken (zoals hier al meermaals vermeld) is de performance nu gewoon verschrikkelijk. Ik kan mijn camera met moeite nog gebruiken omdat mijn scherm niet kan volgen. Is er een app of zo om te controleren of er een performance probleem is?
Old 14-05-2018, 17:47   #7789   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Is dat niet normaal met een gsm van vier jaar oud die meer een prototype was?
CSM is offline   Reply With Quote
Old 14-05-2018, 19:35   #7790   link
eniac
Senior Member

Quote:
Ik ben mijn opo eigenlijk kots beu. Naast het feit dat mensen mij dus vaak niet horen in gesprekken (zoals hier al meermaals vermeld) is de performance nu gewoon verschrikkelijk. Ik kan mijn camera met moeite nog gebruiken omdat mijn scherm niet kan volgen. Is er een app of zo om te controleren of er een performance probleem is?
Al eens LineageOS erop gezet?
https://download.lineageos.org/bacon

Heeft mijn Nexus 7 terug vlot gekregen en die is nog een pak trager dan een OPO.

If not custom ROM, probeer dan eens een factory reset.
Old 14-05-2018, 21:50   #7791   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Sorry bedoelde op 3t
Old 14-05-2018, 22:04   #7792   link
eniac
Senior Member

Quote:
Sorry bedoelde op 3t
Eigenlijk blijft mijn vorige post geldig

Maw factory reset proberen en er desnoods eens LOS opzwieren. Er is in elk geval geen reden dat een smartphone met een SD821 nu traag zou aanvoelen. Dan is er iets mis.
Old 15-05-2018, 20:39   #7793   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Factory reset is altijd zo'n gedoe, zeker met al die overdreven beveiligde shit apps van mijn werk. Maar ok, zal het eens proberen.
Old 15-05-2018, 20:46   #7794   link
vAmP
Señor

vAmP's Avatar

Ik heb letterlijk nog nooit ofte nimmer iets gehad waar een factory reset de oplossing was die niet anders kon bereikt worden.
vAmP is offline   Reply With Quote
Old 15-05-2018, 21:38   #7795   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Bijna 2j geleden 2 Nexus 5x gekocht. Tot vorige week extreem content van, vriendin ook. Tot die van haar plots begon te rebooten en de mijne een dag later display problemen gaf.
Toeval of niet?

Nog een maand garantie maar toch al aan het uitkijken naar een nieuwe... Iemand ervaringen met Nokia 6 of 7 ?
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 15-05-2018, 22:18   #7796   link
eniac
Senior Member

Quote:
Originally Posted by vAmP View Post
Ik heb letterlijk nog nooit ofte nimmer iets gehad waar een factory reset de oplossing was die niet anders kon bereikt worden.
Je kan waarschijnlijk ook app na app eraf kuisen tot je het probleem tegenkomt. Gaat alleen potentieel veel meer tijd kosten en mogelijk niets oplossen.

Sowieso, een OP3T moet dag van vandaag ook gewoon snel zijn of er zit iets mis.
Old 16-05-2018, 08:44   #7797   link
Arne
Senior Member

Arne's Avatar

De telefoon voor m'n vriendin is uiteindelijk een Motorola E4 geworden. In de Mediamarkt gekocht voor 99,- EUR. Met vingerafdrukscanner en Android 7.1.1. Ik sta versteld hoe goed dat toestel presteert voor zo weinig geld. Ook het scherm is zeer goed. Enkel de helderheid laat wat te wensen over, maar LCD blijft nog redelijk leesbaar in zonlicht.

Ook is het toestel iets kleiner, geen 5.5" maar een 5.2 dacht ik.
Arne is offline   Reply With Quote
Old 21-05-2018, 22:04   #7798   link
vAmP
Señor

vAmP's Avatar

Bon, ik ben in de markt voor een nieuwe smarphone. Budget is ongeveer dat van de Oneplus 6. Ik vind ook dat die best goede keuzes heeft gemaakt om de prijs te drukken. Het liefst van al wil ik een Pixel 2, maar die overstijgt m'n budget. Zijn er nog interessante keuzes? Xiaomi mi 7 zou eraan komen? Heeft Huawei iets interessants? HTC? Samsung vind ik maar een kutmerk.
vAmP is offline   Reply With Quote
Old 24-05-2018, 08:54   #7799   link
eniac
Senior Member

Quote:
Originally Posted by vAmP View Post
Bon, ik ben in de markt voor een nieuwe smarphone. Budget is ongeveer dat van de Oneplus 6. Ik vind ook dat die best goede keuzes heeft gemaakt om de prijs te drukken. Het liefst van al wil ik een Pixel 2, maar die overstijgt m'n budget. Zijn er nog interessante keuzes? Xiaomi mi 7 zou eraan komen? Heeft Huawei iets interessants? HTC? Samsung vind ik maar een kutmerk.
Als het budget ongeveer dat van de OP6 is, dan is dat zo'n beetje de beste keuze in dat segment die je kan maken. Heel snel, mooi en degelijk toestel, dat gezien de hardware weinig concurrentie heeft op dat prijspunt. Flagship specs die elders ofwel nog niet te krijgen zijn, ofwel vlotjes boven de 750 euro gaan.

Je zegt dat je liefst een Pixel zou willen, dat heeft waarschijnlijk te maken met de tijdige en gegarandeerde Android updates? In dat geval kan je eventueel ook nog even wachten tot de Nokia 8 Sirocco een price drop heeft gekregen, is een Android One toestel met ook mooie specs - echter wel iets minder dan de OP6 dus is het daar kiezen tussen upgrades en specs.
Old 24-05-2018, 08:57   #7800   link
eniac
Senior Member

Ondertussen heb ik sinds dit weekend de Nokia 7 Plus in gebruik. Schitterend toestel, zeker gezien ik het in nieuwstaat aan €250 heb kunnen kopen.

Is best wel een groot toestel, dat zal niet iedereens smaak zijn. Maar het grote scherm is zalig, deftige SoC + stock Android maakt het een zeer vlot toestel en de batterijduur (grote batterij) is ook zeker in orde.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules