![]() |
![]() |
#1 link |
↑ psychopaat
|
Advies laptop
Aangezien ik al een 10-15 jaar Apple-fag ben ben ik niet meer up to date met de merken van laptops van vandaag.
Wat is vandaag een goed merk van laptops? Acer? Asus? Lenovo? HP? Bules zoekt een met volgende eisen: - 1TB hdd (dus ik vermoed een combinatie SSD + 1TB HD?) - scherm +- 15 inch - dient niet om te gamen - deftige batterij - duurzaamheid (als in: lang meegaan) is het belangrijkste
![]() |
#9 link |
Petrolkop
|
Lenovo T580 voor allround goed;
Lenovo P52s indien het een echt powerhouse (CPU/RAM/GPU) moet zijn; Lenovo X1 carbon voor allround goed en superlicht. Al die laptops hebben een geweldig goed keyboard en zijn stevig gebouwd. Ga niet voor andere reeksen, X/T/P zijn de kwalitatief hoogstaande varianten. Ik heb lang getwijfeld tussen de X1 en de laatste macbook. Het broltoetsenbord (en deels de touchbar) hebben me richting X1 geduwd en ik heb er absoluut geen spijt van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 link |
↑ psychopaat
|
Snap u wel blade, touchbar is niet echt de meerprijs waard. Het OS wel natuurlijk (voor mensen als mij alleszins, vergeet het dat ik terug overschakel op Windows)
![]() |
#17 link |
Tleger waser
|
Apple trackpad is toch wel ongeëvenaard. Xps versie is erg goed maar als je op Linux zit moet je niet te veel verwachten (lal palm rejection). Ik hou wel van mijn toetsenbord maar het is al een iets ouder toestel dus zou kunnen dat ze dat ondertussen gefuckt hebben. En voor de nosecam moet je het ook zeker niet doen. Verder een beest van een machine als je hem op windows houdt.
Life’s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting ‘Holy shit…what a ride!’ ~Hunter S. Thompson Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|