Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 12-06-2018, 20:48   #4461   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

maar een ontmoeting en zaken die worden ondertekend, dat is al een stap verder dan gewoon beloven dat er iets gaat gebeuren. kunt niet ontkennen dat het laatste jaar zowel de toenadering tot zuid-korea (landelijke vijand) als de vs (de allergrootste aartsvijand) in een stage zit dat we nog niet hebben gezien

je kan trump bekritiseren in zowat 80% van alles wat hij doet maar dit is voor sommige op twitter/social media/op-ed's de heuvel waarop ze gaan sterven. ik begrijp het niet, nogmaals, hoe is dit slecht?
Old 12-06-2018, 20:58   #4462   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
maar een ontmoeting en zaken die worden ondertekend, dat is al een stap verder dan gewoon beloven dat er iets gaat gebeuren. kunt niet ontkennen dat het laatste jaar zowel de toenadering tot zuid-korea (landelijke vijand) als de vs (de allergrootste aartsvijand) in een stage zit dat we nog niet hebben gezien

je kan trump bekritiseren in zowat 80% van alles wat hij doet maar dit is voor sommige op twitter/social media/op-ed's de heuvel waarop ze gaan sterven. ik begrijp het niet, nogmaals, hoe is dit slecht?
Maar er zijn al eerder "zaken ondertekend" he, met sterkere en conceterere bewoordingen. Dit is geen nieuw proces. Het enige verschil is de ontmoeting van een president van de VS met de leider van NK. Maar dat op zich is in alle opzichten een gunst van de VS aan NK.

Maar dat het al 2 keer eerder mislukt is wil inderdaad niet zeggen dat het nu weer zal mislukken.
Old 12-06-2018, 21:02   #4463   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

https://edition.cnn.com/2018/06/12/p...ore/index.html

Ik kan die mens zijn venijn over Trump wel smaken, eigenlijk.

"I had an uncle who was a great professor for, I believe, 40 years at MIT. And I used to discuss nuclear with him all the time."

Twitter is maar het topje van de ijsberg. Transcripts van wat die mens allemaal uitkraamt... historici gaan een lollig beroep hebben als ze de "Trump regime" (sic) bestuderen.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.

Last edited by ran; 12-06-2018 at 21:05.
ran is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2018, 21:22   #4464   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

43. "As an example, they have great beaches. You see that whenever they're exploding their cannons into the ocean, right? I said, 'Boy, look at the view. Wouldn't that make a great condo behind?'"

North Korea: Come for the beaches. Stay for the exploding cannons in the ocean.

Prachtig
Old 12-06-2018, 21:32   #4465   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

deze is anders ook wel geweldig

https://twitter.com/JoePerticone/sta...01554285924352
Old 12-06-2018, 22:44   #4466   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Jaak is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2018, 22:59   #4467   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

omg gast, die foto is 11 op 10 :') klig hier van mijn stoel
Old 13-06-2018, 07:45   #4468   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

https://www.nytimes.com/2018/06/12/b...st-ruling.html

De post net neutrality era is begonnen.
Old 13-06-2018, 09:21   #4469   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

wete wa net neutrality is ?
ofwel ben ik mis, maar ik herinner mij precies dat het ging over internet traffiek die al dan niet opzettelijk werd vertraagd of versneld door providers (betaal X extra om deze site sneller te kunnen laden)

gij bedoelt mededingingsrecht en de impact ervan op journalistieke visies?

Last edited by Jaak; 13-06-2018 at 09:25.
Old 13-06-2018, 10:10   #4470   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
wete wa net neutrality is ?
ofwel ben ik mis, maar ik herinner mij precies dat het ging over internet traffiek die al dan niet opzettelijk werd vertraagd of versneld door providers (betaal X extra om deze site sneller te kunnen laden)

gij bedoelt mededingingsrecht en de impact ervan op journalistieke visies?
Als een VS-provider gaat fuseren met een productiehuis, beeld ik mij al in dat de content van dat productiehuis (oa content van HBO, Warner Bros,...) plots in betere kwaliteit zal worden weergegeven aan klanten van eerder vermeldde provider (via een eigen tool/app/service bv.) dan bv. Netflix-content.

Imo zeker nu net neutrality officieel dood is in de VS sinds eergisteren. Voor een deal van 85 miljard dollar mag die terugdraai van NN al eens wat opbrengen.

/tinfoilhat
Old 13-06-2018, 10:38   #4471   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jonah View Post
Naar wat ik lees hebben de Koreanen niks gezegd dat ze nog niet verschillende keren eerder gezegd hebben. De enige die voorlopig anders beweert is Trump. Die trouwens ook nog dit zei: https://mobile.twitter.com/CarrieNBC...755397/photo/1
Dat is gek he? Het enige dat Trump kan schelen is dat ze Amerika bedreigen met wapens. Wat Kim doet tegen de bevolking, dat is allemaal goed. Een 'geweldige' gast die 'geweldige' dingen voorheeft met zijn volk.

Zou er echt een dictator-clubje bestaan waar ze af en toe samenkomen om eens wat te pochen?
Old 13-06-2018, 11:37   #4472   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

wa is het alternatief?
militaire spanning? boots on the ground? nog eens world police spelen en een regime omver gooien in de hoop dat het ginder dan ineens het beloofde land is?

dan heb ik precies liever dat er dialoog is en een goede verstandhouding, dat laat tenminste de deur op een kier om het op een beschaafde manier te laten kantelen.
Old 13-06-2018, 12:15   #4473   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
wa is het alternatief?
militaire spanning? boots on the ground? nog eens world police spelen en een regime omver gooien in de hoop dat het ginder dan ineens het beloofde land is?
Niet één van die zaken is het tegenovergestelde van "he loves his people"?
Old 13-06-2018, 13:23   #4474   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

wa stelt ge voor?
Old 13-06-2018, 13:42   #4475   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Niet voor de hele wereld zeggen dat Kim Jong Un een toffe peer is die van zijn volk houdt en geliefd is door zijn volk?
Old 13-06-2018, 13:56   #4476   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Hij heeft vriendelijk de hand geschud van Trump, de wereldwijde media verzameld en hem een kans gegeven op nobelprijs... dus kunt rekenen dat het een goeie gast is!
Old 13-06-2018, 14:10   #4477   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

hij is toch geliefd door zijn volk of ni

en tzal wss wel nen toffe peer zijn eh
want tis nen dikke
als dikke mensen al ni tof zijn, is er ni veel reden om ermee om te gaan
Old 13-06-2018, 17:44   #4478   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Quote:
Originally Posted by acku View Post
Hij heeft vriendelijk de hand geschud van Trump, de wereldwijde media verzameld en hem een kans gegeven op nobelprijs... dus kunt rekenen dat het een goeie gast is!
Ahja. Hij heeft wel het een en ander gedaan, maar hij is dan ookk zo opgegroeid eh. Wist gewoon niet beter.

Algoed dat den Donald dat begrijpt, en hem eens wat opvoedt! Hij is nog maar 26 eh. Dus den Donald krijgt hem nog wel gevormd. Vader des Vaderlands imho.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 13-06-2018, 23:41   #4479   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
ksnap het niet, dees is toch positief? gook nukem gaat alles ontwapenen en de stap naar vrede met zuid korea komt wss ook ewa dichter
Dees is een publiciteitsstunt. Noord Korea heeft die dingen al een paar maand geleden beloofd aan de Zuid Koreaanse president.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 13-06-2018, 23:45   #4480   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Het is diplomatie gevoerd door een door en door corrupt en megalomaan individu. Enorm gevaarlijk en compleet onvoorspelbaar. Waarom zou dat niet bekritiseerd mogen worden?
CSM is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules