Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 22-01-2007, 14:24   #61   link
groenschoen
Miskend genie

groenschoen's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sine Metu
En toch blijft ie Ronnie, want hij zei in zijn speech "i could've done better". ik vraag me af: what the hell kunde nu nog beter doen? Die laatste frames, zo koelbloedig, alles erin. Ik verdenk hem er echter wel van van Ding nog een kans te gunnen in't laatste frame... of hem tenminste nog wat tabletime te geven...

@ Ronnie:
Kom kom, hij heeft toch wel de eerste 2 spelletjes weg gegeven door fouten.

Nuja, bah, ik was een Ding supporter
Old 22-01-2007, 14:38   #62   link
Sine Metu
clear eyes

Sine Metu's Avatar

die eerste 2 spelletjes heb ik niet gezien!
maar wat hij in de laatste frames presteerde grenst toch aan de perfectie en dat gaan er mij niet veel tegen spreken!
Old 22-01-2007, 14:42   #63   link
Wannes
Work In Progress

Wannes's Avatar

ik volg de snooker al lang niet meer, maar een paar jaar geleden heb ik die O'Sullivan een 147 in amper 5minuten zien doen...was waanzinnig. 's nog altijd een record denk ik

bovendien toegegeven dat het niet altijd zonneklaar is waar ik ernstig ben of mezelf wat entertain. maar het onderscheid is er, en ik herken het immer.
Wannes is offline   Reply With Quote
Old 24-01-2007, 08:28   #64   link
Sine Metu
clear eyes

Sine Metu's Avatar

Ja, als ge da eens vergelijkt met n'een Ebdon. Om in slaap te vallen.
Wel, als Ronnie nu ook aan een clearance bezig was, dan was dat ook zot zenne, soms moest hij wachten tot de scheidsrechter de bal had teruggelegd, die zijn arm was dan nog maar amper weg van de tafel en hij had alweer gepot!
Old 24-01-2007, 09:22   #65   link
Barry
GorenBarry.

Barry's Avatar

De finale

(ronnie doet weer grappig )

(frame 12, ding denkt al dat het gedaan is)

frame 13:

We hebben mooi snooker gezien op wembly, hopelijk zien we dezelfde ronnie in sheffield.
Old 24-01-2007, 09:46   #66   link
Sine Metu
clear eyes

Sine Metu's Avatar

mja, zoals ie zelf zei, hij kan nog beter!
Old 17-02-2007, 18:30   #67   link
Barry
GorenBarry.

Barry's Avatar

Ik weet niet of mensen het wat opvolgen, maar de Welsh open is bezig

Robertson sweeps into Welsh final

Robertson has beaten Hendry, O'Sullivan and Davis this week
Australian Neil Robertson ended Steve Davis's hopes of a first ranking title in 12 years by winning their Welsh Open semi-final on Saturday.

Robertson came through 6-3 to set up a final against Stephen Maguire or Andrew Higginson, who start at 1930 GMT.

After the first two frames were shared, Robertson took control with breaks of 70, 109 and 79.

Davis stayed in touch with efforts of 74 and 91 but Robertson wrapped up the win in frame nine.

In his last three matches left-hander Robertson has beaten Stephen Hendry, Ronnie O'Sullivan and now Davis - players with 15 world titles between them.

"They've won lots of times at the Crucible and countless other tournaments as well so you could say it's been a big week for me, scalping wise," said Robertson.

"But it'll all count for nothing if I don't keep my focus in the final."

Davis was left to rue three wasted chances in the second frame, having won the first.

"I missed one really easy red and in the next few frames let him in with some loose safety shots. When you do that Neil scores a lot of points," said Davis.

"If your safety doesn't work against him there's damage done."
Barry is offline   Reply With Quote
Old 17-02-2007, 19:02   #68   link
Sine Metu
clear eyes

Sine Metu's Avatar

ik heb Robertson even aan het werk gezien tegen Hendry en 't was nie normaal. ik heb hem daar stoten zien doen! manmanman! tegen o'sullivan heb ik het jammer genoeg niet gezien... 't schijnt dat het een "thriller" was...
Old 18-02-2007, 02:15   #69   link
Barry
GorenBarry.

Barry's Avatar

Robertson lijkt nu grote titelkanidaat te zijn, maar op de masters had hij natuurlijk ineens ook een offday waardoor hij verloor. In ieder geval zie ik hem heel graag spelen omdat hij risico durft nemen, en hij niet te lang twijfelt. Geeft het snooker een dynamische zwiep als het ware.
Old 18-02-2007, 18:52   #70   link
Sine Metu
clear eyes

Sine Metu's Avatar

en hij is niet onknap om naar te kijken!
Old 19-02-2007, 10:35   #71   link
Sine Metu
clear eyes

Sine Metu's Avatar

Mannekes, ik moet dringend digitv ini huis halen om Eurosport terug te hebben! Zo jammer dat ik de finale heb moeten missen! Robertson verliest zijn voorsprong van 6-2 naar 8-6 en wint dan uiteindelijk met 9-8!! Zo jammer dat ik het niet heb kunnen volgen!

Zaterdag hebben The Dude en ik ook nog eens een snookermarathon gehouden. We hebben meer dan 6 uur gespeeld en jammergenoeg heb ik meer dan 6 uur op mijn doos gehad!
Old 02-03-2007, 13:58   #72   link
Sine Metu
clear eyes

Sine Metu's Avatar

is da nu nie in Gent europees landenkampioenschap? misschien was da ook ne keer de moment om wat sterren aan het werk te zien, maar ik pijs dat er niet zoveel sterren meedoen aangezien ik daar maar heel even iets over gehoord of gelezen heb en ik weet zelfs niet meer waar!
Old 02-03-2007, 19:38   #73   link
KingSix
Senior Member

KingSix's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sine Metu View Post
is da nu nie in Gent europees landenkampioenschap? misschien was da ook ne keer de moment om wat sterren aan het werk te zien, maar ik pijs dat er niet zoveel sterren meedoen aangezien ik daar maar heel even iets over gehoord of gelezen heb en ik weet zelfs niet meer waar!
Ja kheb er ook ergens iets van gehoord ma absoluut geen idee waar, wanneer en wie..

Vanuit De Standaard, meer info heb ik niet (snel genoeg) gevonden:
GENT - Op het EK snooker voor landenploegen in Gent heeft BelgiŽ 2 zijn tweede overwinning behaald. Nadat de spelers van het Eiland Man met 16-2 werden ingeblikt, won het trio Peter Bullen, Kris Thijs en Mario Geudens met 11-7 van Polen. Thijs lukte onder meer een 117 break, wat tot nu toe de hoogste break is bij de mannen.

Last edited by KingSix; 02-03-2007 at 19:41.
KingSix is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2007, 12:33   #74   link
spees
Junior Member

spees's Avatar

Send a message via MSN to spees
White misses out on Crucible spot
Old 03-03-2007, 13:53   #75   link
Sine Metu
clear eyes

Sine Metu's Avatar

amaai, da's superjammer!
Old 10-03-2007, 14:08   #76   link
Barry
GorenBarry.

Barry's Avatar

Zo superjammer vind ik het nu ook weer niet, hij was de laatste tijd niet meer zo goed bezig. Bovendien, als je daardoor een nieuw talent kan ontdekken is dat toch goed meegenomen.
Old 10-03-2007, 21:16   #77   link
spees
Junior Member

spees's Avatar

Send a message via MSN to spees
Hmm, laat dat dan eens ten koste gaan van een ander oudje, John Parrot fzo, als die krokodil maandag wint, zitten we er weer met :\
Old 11-03-2007, 01:37   #78   link
Barry
GorenBarry.

Barry's Avatar

Nog leuk nieuws van Ronnie:
O'Sullivan notches 147 in Ireland
The Rocket' believed the feat had won him a car, but he subsequently learned that this was not the case.
O'Sullivan's memorable feat was only the second 147 break in a professional tournament in Ireland.

Tournament organisers had initially promised a car to any player who pocketed a 147 break but later withdrew their offer claiming they had not been able to gain adequate insurance for the new vehicle.

"I only went for the maximum because I thought I was going to win a car, but now I've found out I'm not going to win one, I'm gutted!" said this year's SAGA Insurance Masters champion.

"It was a good atmosphere out there. The crowd went mad for the 147 - and it's nice to make a boost to the new tournament."

Ik kan er nog wel best mee lachen
Old 13-03-2007, 23:26   #79   link
Barry
GorenBarry.

Barry's Avatar

En uiteindelijk won Ronnie de Irish Masters.

Ronnie O'Sullivan cruised to a 9-1 win over fellow Englishman Barry Hawkins in the Kilkenny Irish Masters final to claim the Paul Hunter Trophy.

Nog goed nieuws, de heer Parrot is door de preselectie van de World Snooker Championship geraakt en zal dus dit jaar terug in de Crucible spelen.
Old 13-03-2007, 23:33   #80   link
Sine Metu
clear eyes

Sine Metu's Avatar

ah cool! matchke spelen, commentaar geven, matchke spelen, commentaar geven, eruit liggen, commentaar geven...

what about steve davis?

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules