![]() |
![]() |
#81 link |
Karl Marx
|
Gisteren gezien dat ze in de Fnac ook aan €79 staan. De zwarte zuigen imo. Ze maken veel meer lawaai dan de porsche versie en ze hebben geen aan/uit knop. Volgende week op de ledendag een paar porsches kopen.
![]() |
![]() |
#82 link |
Senior Member
|
Dit kan misschien handig zij:
vrijstelling van belastingen indien waarde onder 45 euro is bij particulierverzendingen en 22 euro bij leverancier verzendingen. http://fiscus.fgov.be/interfdanl/bur...open_internet/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 link | |
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 link |
Soupe du jour
|
![]() Creative Zen 16GB. Twerd eens hoogtijd mijn oude iPod te vervangen. Heb hem eigenlijk al 5 jaar, maar het lawaai/traagheid en fucked up batterij (~1u en half, en ding was altijd leeg tegen de dag erop) is reden genoeg eens te switchen. Ben ik ook al meteen van ituneszeik af, de alternatieve progs waren niet veel beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 link |
feel the music.
|
(unsere Artikel Nr. „D-Akku NP 200“) (Stückzahl: 3)
Duitsen Ebay olé olé. M'n oude Dimage Xg gaat nog steeds goed mee en levert cava filmpkes, vooral erg tevreden van de geluidskwaliteit. Enige hekele punt, is de korte batterijduur (25-35 min.). Dus zo'n drietal cheape 'fake' batts gekocht, tis maar thopen dat niet ontploft... |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 link |
Senior Member
|
Paar weken geleden: audio-technica ATH-ESW9
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 link |
Voorzitter CSOLT
|
SDHC kaartje, class 6, van 4 gig om mijn Asus eee aan te vullen. Aan 't denken van 1GB ram te kopen daarvoor, maar dat gaat effe moeten wachten. Tot nu toe nog geen nood aan.
En slangenleren botten.
![]() |
#94 link | |
<insert lachband>
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|