Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Refuge > Zwam

Reply

Thread Tools
Old 27-10-2009, 10:45   #21581   link
LessThanJake
Jaak of gene Jaak?

LessThanJake's Avatar

Echte Mannen blijven toch weg van het hele studentenkringgebeuren!

LessThanJake is online now   Reply With Quote
Old 27-10-2009, 10:49   #21582   link
Fyldamor
fuck yeah wind

Fyldamor's Avatar

Quote:
Originally Posted by Aristide View Post
Hoe, zijn ze te kort geworden? BA-DOEM TSJJJJ
Wat een faildiss, DP, want dat impliceert dat ik groter geworden ben. Komaan, ge kunt beter dan dit.

En lijkkist, waarom een naakt toneel?

edit: En fuuuuu, blijkbaar moet ik tegen morgen een mini paper indienen. Het is wel zelf-reflecterende hippie bullshit, maar toch, heel mijn woensdag naar de kloten. Vandaag aan beginnen zou iets té zijn.

Betere smaak.
Fyldamor is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2009, 10:52   #21583   link
black
Ancient

black's Avatar

Quote:
Originally Posted by Aristide View Post
Hoe, zijn ze te kort geworden? BA-DOEM TSJJJJ
Nee, het omgekeerde. BA-DOEM TSJJJJJJBING!
Te koop: wow account met => 80 hunter / 80 rogue / 80 priest / 80 druid / 80 mage / 80 deathknight / 80 warlock / 80 warrior / 71 shaman / 65 paladin
black is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2009, 10:54   #21584   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...november.dhtml

Het heeft weer lang geduurd .
"American and British citizens who occasionally dare to speak accurately about the Middle East and its people are still learning about the full price of the truth when Israeli interests are in the room."
Bjorn is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2009, 10:55   #21585   link
Lijkkist
Cylon leader

Lijkkist's Avatar

naakt dopen zou symbool staan voor je oude leven achterlaten en herboren worden in de studentengemeenschap. En iedereen die in de dooptent dan is heeft hetzelfde meegemaakt dus er is een soort van verbondenheid met iedereen.
Daarna is de kans groot dat je in het bestuur van je kring gaat en de achterbakse mentaliteit van heel die reutemeteut van dichtbij meemaakt. Als schacht is alles super
Old 27-10-2009, 11:20   #21586   link
LessThanJake
Jaak of gene Jaak?

LessThanJake's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lijkkist View Post
naakt dopen zou symbool staan voor je oude leven achterlaten en herboren worden in de studentengemeenschap. En iedereen die in de dooptent dan is heeft hetzelfde meegemaakt dus er is een soort van verbondenheid met iedereen.
Daarna is de kans groot dat je in het bestuur van je kring gaat en de achterbakse mentaliteit van heel die reutemeteut van dichtbij meemaakt. Als schacht is alles super
Ik vind het eerder vrij marginaal, ma bon. :/

Quote:
Originally Posted by Bjorn View Post
Dagje verplicht brossen.
Old 27-10-2009, 11:26   #21587   link
LessThanJake
Jaak of gene Jaak?

LessThanJake's Avatar

Ergernis van vandaag (altijd al in feite): de woordencombinatie "prettig gestoord".

Hallo, ik ben Elke, ik ben 20 jaar oud en ik ben prettig gestoord!

Ow-kay.

Last edited by LessThanJake; 27-10-2009 at 11:30.
Old 27-10-2009, 11:32   #21588   link
Matthias
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Bjorn View Post
Het heeft weer lang geduurd .
Meer dan een jaar, niet?
Matthias is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2009, 12:01   #21589   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Quote:
Originally Posted by rooz View Post
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=8T2H5IRB

Fucking marginaal man
Zend die doopmeesters eens een weekje naar het vreemdelingenlegioen ofzo.
Ik lees eigenlijk bitter weinig dat ik in Hasselt niet ook heb moeten doen. De sauzen, de schachtenpap, de koude/onderkoeling, ... alleen de gatbanaan niet, eigenlijk.

En ik heb maanden naar look gestonken omdat je dat niet uit je haar krijgt, zonder het af te knippen.

Maar ik heb er wél een hechte band met andere schachten aan over gehouden. Zijn nog altijd vriend(inn)en nu.
Old 27-10-2009, 12:05   #21590   link
Oban
[b]1337[/b]

Oban's Avatar

je kan ook gewoon een modelbouwclub joinen, ofzo
Old 27-10-2009, 12:07   #21591   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Ik had gewoon mensen leren kennen de eerste weken op kot. Wij keken samen naar studentendopen, vonden dat samen maar iets doms. Paar daarvan zijn nog altijd vrien(inn)en nu.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2009, 12:08   #21592   link
Matthias
Senior Member

Nog een geluk dat niet iedereen trauma's en vernederingen moet delen om vriendschappen te kunnen sluiten, ik was anders een eenzaam man geworden.

Er stond hier een uurtje geleden trouwens een troep jonge snotters "ik ben een domme schacht" te schreeuwen voor mijn deur. Ik moet zeggen dat ik ze geen ongelijk kan geven. Als je op een frisse herfstdag in centrum Gent rondloopt met een kwak mayonnaise over je wezen, dan ben je inderdaad niet van de snuggerste.
Old 27-10-2009, 12:09   #21593   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Zoiets maakt natuurlijk wel je dag goed
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2009, 12:14   #21594   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Doop nooit gesnapt en nu weer een ietsje minder. "Band creëren" mijn aars. Dit is gewoon het "do unto others" fenomeen. Beetje gelijk beginnende stagiair advocaten, naar ik hoor. Ge behandelt ze gelijk stront omdat je vroeger ook gelijk stront behandeld bent.

Ze kunnen evengoed zich ook allemaal poepeloere drinken en dan achterlijke scoutsspellekes spelen. Forceert ook een band, zonder (veel) vernedering/pijn/whatever.

En die excuses dan. "Jamaar, een doop móet helemaal niet plezant zijn." Stond vandaag dus quasi letterlijk in de krant hé. Jahallo. En dan klagen over de achteruitgang van de studentikoze tradities. Dikke vette lol.
Guns is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2009, 12:15   #21595   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Quote:
Originally Posted by ran View Post
Ik had gewoon mensen leren kennen de eerste weken op kot. Wij keken samen naar studentendopen, vonden dat samen maar iets doms. Paar daarvan zijn nog altijd vrien(inn)en nu.
Ik zat niet op kot, dus dat voordeel had ik niet.

En het is een avontuur gelijk een ander, waar ge later op terug kunt kijken en lachen met die mensen. Ik zou het nooit van z'n leven opnieuw doen, maar het was wel een echt ervaring.
Heb overigens na de doop niets meer gedaan met studentenvereniging. Ben nooit zelf doopmeester geweest, nooit naar cantussen geweest,...
Old 27-10-2009, 12:18   #21596   link
tknomel
JETZT GEHT LOSSSSS

tknomel's Avatar

in Gent zijn het zo gortige studenten toestanden omdat de west-vlamingen van die gorte boeren zijn. in andere steden heb je dat niet zo.

studenten, lol!
Old 27-10-2009, 12:23   #21597   link
Matthias
Senior Member

Dachau, 1944, wat was me dat voor een jaartje. Je had er bij moeten zijn, Schlomo, het was misschien niet bepaald leuk, maar het heeft echt wel een hechte band gesmeed tussen al wie er bij was. Wij, de jongelingen van Barak 18, zijn waar en gewis aan elkander verknocht geraakt. Ik zou het nooit meer opnieuw doen. Die dodenmarsen, die constante terreur, de absolute willekeur, leuk is het niet, maar het is een herinnering die ik voor de rest van mijn leven kan koesteren. Voorwaar een ervaring op zich. En je maakt er vrienden voor het leven. Eens je van pure miserie bouillon hebt gekookt van elkanders vlooien bezie je mekaar nooit meer op dezelfde manier.

Veel kussen en groeten aan de vrouw,

Ischmaël

Last edited by Matthias; 27-10-2009 at 12:36.
Old 27-10-2009, 12:25   #21598   link
Gino Belino
Sletjongen

Gino Belino's Avatar

Djeezes, en die ondergaan dat allemaal zomaar? Is er dan nooit eentje die daar zo een doopmeester/schattentemmer (of hoe het ook heet) een muilpeer geeft? Stel voor: shrimpinschrijving aan een doop. '2 doopmeesters naar spoed', tzal rap gedaan wezen
Gino Belino is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2009, 12:34   #21599   link
eye
bad idea genes

eye's Avatar

Quote:
Originally Posted by ran View Post
Toch maar net iets minder marginaal dan een banaan moeten opeten die al in 10 man zijn gat gezeten heeft...
'Via tien achterwerken gepasseerd' is, vermoed ik, wel wat anders dan dat die banaan effectief in konten heeft gezeten. Enfin, THE OUTRAGE OF IT ALL. Lijkt mij dat die studenten overdreven verontwaardigd reageren op zaken die ze perfect op voorhand hadden kunnen weten en dus hadden kunnen vermijden. Of ze hadden ermee kunnen ophouden als het hen te ver ging. Natuurlijk vallen de misbruiken van een aantal dopers niet goed te praten, maar dat betekent niet dat er niet zoals als een leuke doop bestaat die wel iéts van waarde kan hebben.
eye is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2009, 12:43   #21600   link
]as]e
ex-1337

]as]e's Avatar

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Dachau, 1944, wat was me dat voor een jaartje...
Een stoofpotje als hoofdkussen, mijn tempur is er niks tegen.

Thread Tools

Posting Rules