![]() |
|
|
#21582 link |
|
fuck yeah wind
|
Wat een faildiss, DP, want dat impliceert dat ik groter geworden ben. Komaan, ge kunt beter dan dit.
![]() En lijkkist, waarom een naakt toneel? edit: En fuuuuu, blijkbaar moet ik tegen morgen een mini paper indienen. Het is wel zelf-reflecterende hippie bullshit, maar toch, heel mijn woensdag naar de kloten. Vandaag aan beginnen zou iets té zijn.
<sit`> one of my female coworkers remarked about how i was cutting up my apple with great care so i said "you have to treat it like a woman, cut it in thin slices" <sit`> didn't go over to well for some reason Betere smaak. |
|
|
|
|
|
#21583 link |
|
Ancient
|
Nee, het omgekeerde. BA-DOEM TSJJJJJJBING!
.:Oxia - Lost Memory:. Cheating death since 1986..."Only the man who is swimming against the stream knows the strength of it, and the difficulty of the struggle." Te koop: wow account met => 80 hunter / 80 rogue / 80 priest / 80 druid / 80 mage / 80 deathknight / 80 warlock / 80 warrior / 71 shaman / 65 paladin
|
|
|
|
|
|
#21585 link |
|
Cylon leader
|
naakt dopen zou symbool staan voor je oude leven achterlaten en herboren worden in de studentengemeenschap. En iedereen die in de dooptent dan is heeft hetzelfde meegemaakt dus er is een soort van verbondenheid met iedereen.
Daarna is de kans groot dat je in het bestuur van je kring gaat en de achterbakse mentaliteit van heel die reutemeteut van dichtbij meemaakt. Als schacht is alles super ![]()
|
|
|
#21586 link | ||
|
Jaak of gene Jaak?
|
Quote:
Quote:
![]() |
||
|
|
|
|
|
#21589 link | |
|
Integrated Amplifier
|
Quote:
En ik heb maanden naar look gestonken omdat je dat niet uit je haar krijgt, zonder het af te knippen. Maar ik heb er wél een hechte band met andere schachten aan over gehouden. Zijn nog altijd vriend(inn)en nu.
|
|
|
|
#21591 link |
|
Senior Member
|
Ik had gewoon mensen leren kennen de eerste weken op kot. Wij keken samen naar studentendopen, vonden dat samen maar iets doms. Paar daarvan zijn nog altijd vrien(inn)en nu.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence. |
|
|
|
|
|
#21592 link |
|
Senior Member
|
Nog een geluk dat niet iedereen trauma's en vernederingen moet delen om vriendschappen te kunnen sluiten, ik was anders een eenzaam man geworden.
Er stond hier een uurtje geleden trouwens een troep jonge snotters "ik ben een domme schacht" te schreeuwen voor mijn deur. Ik moet zeggen dat ik ze geen ongelijk kan geven. Als je op een frisse herfstdag in centrum Gent rondloopt met een kwak mayonnaise over je wezen, dan ben je inderdaad niet van de snuggerste. |
|
|
|
|
|
#21593 link |
|
Senior Member
|
Zoiets maakt natuurlijk wel je dag goed
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence. |
|
|
|
|
|
#21594 link |
|
Man of Science
|
Doop nooit gesnapt en nu weer een ietsje minder. "Band creëren" mijn aars. Dit is gewoon het "do unto others" fenomeen. Beetje gelijk beginnende stagiair advocaten, naar ik hoor. Ge behandelt ze gelijk stront omdat je vroeger ook gelijk stront behandeld bent.
Ze kunnen evengoed zich ook allemaal poepeloere drinken en dan achterlijke scoutsspellekes spelen. Forceert ook een band, zonder (veel) vernedering/pijn/whatever. En die excuses dan. "Jamaar, een doop móet helemaal niet plezant zijn." Stond vandaag dus quasi letterlijk in de krant hé. Jahallo. En dan klagen over de achteruitgang van de studentikoze tradities. Dikke vette lol. |
|
|
|
|
|
#21595 link | |
|
Integrated Amplifier
|
Quote:
En het is een avontuur gelijk een ander, waar ge later op terug kunt kijken en lachen met die mensen. Ik zou het nooit van z'n leven opnieuw doen, maar het was wel een echt ervaring. Heb overigens na de doop niets meer gedaan met studentenvereniging. Ben nooit zelf doopmeester geweest, nooit naar cantussen geweest,...
|
|
|
|
#21597 link |
|
Senior Member
|
Dachau, 1944, wat was me dat voor een jaartje. Je had er bij moeten zijn, Schlomo, het was misschien niet bepaald leuk, maar het heeft echt wel een hechte band gesmeed tussen al wie er bij was. Wij, de jongelingen van Barak 18, zijn waar en gewis aan elkander verknocht geraakt. Ik zou het nooit meer opnieuw doen. Die dodenmarsen, die constante terreur, de absolute willekeur, leuk is het niet, maar het is een herinnering die ik voor de rest van mijn leven kan koesteren. Voorwaar een ervaring op zich. En je maakt er vrienden voor het leven. Eens je van pure miserie bouillon hebt gekookt van elkanders vlooien bezie je mekaar nooit meer op dezelfde manier. Veel kussen en groeten aan de vrouw, Ischmaël Last edited by Matthias; 27-10-2009 at 12:36. |
|
|
|
|
|
#21598 link |
|
Sletjongen
|
Djeezes, en die ondergaan dat allemaal zomaar? Is er dan nooit eentje die daar zo een doopmeester/schattentemmer (of hoe het ook heet) een muilpeer geeft? Stel voor: shrimpinschrijving aan een doop. '2 doopmeesters naar spoed', tzal rap gedaan wezen
|
|
|
|
|
|
#21599 link |
|
bad idea genes
|
'Via tien achterwerken gepasseerd' is, vermoed ik, wel wat anders dan dat die banaan effectief in konten heeft gezeten. Enfin, THE OUTRAGE OF IT ALL. Lijkt mij dat die studenten overdreven verontwaardigd reageren op zaken die ze perfect op voorhand hadden kunnen weten en dus hadden kunnen vermijden. Of ze hadden ermee kunnen ophouden als het hen te ver ging. Natuurlijk vallen de misbruiken van een aantal dopers niet goed te praten, maar dat betekent niet dat er niet zoals als een leuke doop bestaat die wel iéts van waarde kan hebben.
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
|
|