Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Closed Thread

Thread Tools
Old 01-12-2009, 20:23   #161   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Idd, de spies zijn goed bezig.
Old 01-12-2009, 20:25   #162   link
Styn
Senior Member

Styn's Avatar

Quote:
Originally Posted by FuNeo View Post
Spartel spartel.
Als je een echte soldier bent, was het slechtste dat je kon doen jezelf outen (en was je zoiezo enorm slecht bezig, de enige blue class die niet passief kan of zou mogen zijn is een soldier).
Als turtle niet loog en jij ook niet weten de spies dan immers al bijna helemaal met zekerheid wie de specials zijn.

In dat geval is het spel toch al voorbij, in het andere is dit de beste stem.
Ja wat kon ik zeggen, als ik een special was zou ik ook zeggen dat ik een soldier was zenne KWEETNIZENNE.
Ma anyways, ik verwacht dood te zijn tegen dat ik terug ben. En ik passief zijn? Alleen in stemgedrag dan toch... nuja dit spel is inderdaad zo goed als over.
Styn is offline  
Old 01-12-2009, 20:41   #163   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

We hebben enkel soldiers verloren, alles hangt er vanaf hoe snel (en hoeveel) de pyro spies kan vinden en aanwijzen.

Wat een special zou doen Styn is al zijn informatie vrijgeven dat blu kan helpen als het zeker is als hij gelynched wordt.
Alex is offline  
Old 01-12-2009, 23:22   #164   link
Kittens
Blofficoso

Kittens's Avatar

turtle - 1 (fidoh)
divineone - 4 (alegis, guns, styn, turtle)
styn - 5 (sentinel, deev', fraeco, funeo, divineone)

Na veel gesleur en getrek tussen Turtle, DivineOne en Styn, wordt Styn voor de aankomende trein geduwd. Styn heeft nog net de tijd om de domheid van BLU te vervloeken vooraleer hij als spaghettisaus over de sporen wordt uitgesmeerd.

Het regent Soldiers! Meerbepaald, het regent Styn de Soldier. Vol wanhoop begint BLU aan de volgende aanval, die morgen begint. Sniper, Spies, Medic, Pyro, PM mij (als dat nog niet gebeurd is).

Last edited by Kittens; 01-12-2009 at 23:32.
Kittens is offline  
Old 02-12-2009, 12:45   #165   link
Kittens
Blofficoso

Kittens's Avatar

Shrimp Fortress 2 - Derde Aanval

(origineel van Three Panel Soul)

HuddahuddahuUUURRRMMMPHH..

Een afschuwelijke kreet weerklinkt door de basis, hoorbaar vervormd door een gasmasker. Vooraleer BLU opnieuw terugtrekt, zien ze Fraeco nog net in een hoekje doodbloeden. Fraeco was de Pyro.

Een zware treffer voor BLU, kunnen ze deze nog te boven komen? En waar zit die verdomde sniper nu eigenlijk? De volgende trein arriveert donderdagavond rond middernacht!

Doen nog mee:
Guns
Turtle
deev'
FuNeo
Alegis
Sentinel
Fidoh
DivineOne

Classes:
Spy x3
Sniper
Medic
Heavy
Soldier x2
Kittens is offline  
Old 02-12-2009, 13:04   #166   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Wegens het vermoeden dat Fidoh wel is komen kijken na de het (goede) idee van een geforceerd gelijkspel, maar geen actie ondernam, loopt hij voor mij momenteel in de kijker.

Even rustig nadenken over de redenen voor en gevolgen hiervan.
Old 02-12-2009, 13:07   #167   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Voor mij is de grootste verdachte momenteel Sentinel. In zijn post waar hij op styn stemt, maakt hij ook mij een grote verdachte. 2 van team blu in 1 post verdacht maken is opvallend genoeg.

En de reden dat ik er vandaag niet bij lig is omdat ze verwachten dat jullie mij voor de trein gooien natuurlijk. Dat zou dan winst voor de spies betekenen.
Old 02-12-2009, 13:34   #168   link
Fraeco
Mega Shrimper

Fraeco's Avatar

Send a message via MSN to Fraeco
All info dies with the pyro!

Gl hf

[Hollywood]De .... *reutel* ... spies .... *arg* ... ...... ....... zijn ........ *aaaaarrrrguuuuhhhh* ..................................[/hollywood]
Most people don't even know what sysadmins do, but trust me, if they all took a lunch break at the same time they wouldn't make it to the deli before you ran out of bullets protecting your canned goods from roving bands of mutants.
Fraeco is offline  
Old 02-12-2009, 13:34   #169   link
deev´
feel the music.

deev´'s Avatar

How... fuck.

Sjeus, dit is gemaan hard geneukt. We hebben dus nog 2 soldiers en medic en heavy. Maar geen fuckin' Pyro. Fuuuuuuck. Zowat de belangrijkste special.

Het wordt dus enorm hard baseren op moves/ posts/ redeneringen/ ... van al de personen en dagen hiervoor. Vooral ook goed nalezen waar Fraeco al bepaalde mensen vrijspreekt of juist beschuldigd. Zodat we hopelijk op die manier toch nog wat intell krijgen.
deev´ is offline  
Old 02-12-2009, 13:35   #170   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Quote:
Originally Posted by DivineOne View Post
In zijn post waar hij op styn stemt, maakt hij ook mij een grote verdachte.
Niet moeilijk, ik verdenk je ook momenteel voor evil character. Dat zou betekenen als dta waar is dat anderen in cahoots dan alleszins op Styn stemden om je van de vote te redden (tenzij je sniper bent).

Quote:
Originally Posted by Alegis View Post
We hebben enkel soldiers verloren, alles hangt er vanaf hoe
snel (en hoeveel) de pyro spies kan vinden en aanwijzen.
Kleine tegenslag dat dit niet meer gaat. Beste dat we kunnen doen is voorlopig elk kijken naar de voting geschiedenis en daar conclusies uit trekken en niet te snel laten overtuigen.
Alex is offline  
Old 02-12-2009, 13:47   #171   link
deev´
feel the music.

deev´'s Avatar

Even Fraeco's posts nagelezen in dag 1 en dag 2. Veel wijzer ben ik er niet uit geworden.

Enige post waar mss wat uit te halen zou zijn:

Quote:
Originally Posted by Fraeco View Post
Ik durf nogal geneigd te zijn Turtle te gaan geloven hier. Hij heeft inderdaad wel een ongelukkige manier van posten. Maar het is op zijn minst consistent. Zo zijn er nog een paar, bv Deev', die in de vorige game ook niet de meest actieve persoon was.

Over Guns kan ik niet veel zeggen, aangezien die in de vorige game nogal rap 6ft under zat. Dus hij is nog niet vrij van blaam.
Fidoh zijn argumentatie houdt steek, zeker en vast. Al lijkt ze inderdaad wel een beetje overgeanalyseerd. Op deze manier is veel goed te praten.

Dit zijn de twee die op mijn suspects list stonden, en ze zijn beide gedaald. Maar niet echt alternatieven in de plaats gekregen.

Ik ben in ieder geval niet overtuigd over Turtle.

*edit* Fffffffuuuuuuu .... Lees nu pas die all of text die er na Alegis zijn post om 12.30 is bij gekomen.
Maar gezien de Pyro zo snel dood is, heeft die ook maar info over twee(?) personen gehad, niet?

Edit: En die post die ik gequote heb, mja, daar zen we dus ook de ballen mee In het begin lijkt het alsof ie pleit dat Turtle onschuldig is (dus mogelijk wist ie dat), maar dan op het einde van zijn post zegt ie juist weer dat ie niet overtuigd is van Turtle. Kortom, hij zal dus geen info over Turtle hebben gehad.
deev´ is offline  
Old 02-12-2009, 13:50   #172   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Die post was gemaakt op dag 2 - hij zou dan info hebben over 1 onschuldige perel en 1 persoon hebben ge-spy checked.
Alex is offline  
Old 02-12-2009, 14:37   #173   link
Styn
Senior Member

Styn's Avatar

Ghost van styn zegt: ...Minstens een van de spies heeft een "e" in zijn naam...
Styn is offline  
Old 02-12-2009, 14:49   #174   link
FuNeo
darcore 460

FuNeo's Avatar

Send a message via MSN to FuNeo
Fuck me, zoveel doden maar vooral zo weinig concrete info, zeker nu
Quote:
Originally Posted by Alegis View Post
Beste dat we kunnen doen is voorlopig elk kijken naar de voting geschiedenis en daar conclusies uit trekken en niet te snel laten overtuigen.
Volledig akkoord.
Eerste twee rondes zijn eigenlijk wat te random naar mijn zin, het wordt nu pas echt interessant maar onze kansen zijn wel al serieus geslonken :/

"slechte" stemmen definieer ik als votes die zéker op blue waren.
Deze versie is uiteraard alleen van toepassing voor mij (ik weet van mijzelf dat ik blue ben) en ik heb het in een halfuurtje in elkaar geflanst.

Ik heb de cijfers niet uitgevonden, en of ze relevant zijn is aan ieder zelf te beslissen. Heel dat ding, en vooral mijn conclusies, zijn zeer makkelijk te ontkrachten.

1 ding beloof ik: als deev & divine allebei blue zijn eet ik mijn schoenen op
FuNeo is offline  
Old 02-12-2009, 14:50   #175   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by deev´ View Post
maar dan op het einde van zijn post zegt ie juist weer dat ie niet overtuigd is van Turtle. Kortom, hij zal dus geen info over Turtle hebben gehad.
Ik verstond daaruit dat hij niet overtuigd is van mijn schuld. Dit gezien zijn eerste statement en het feit dat die post volop in de kruistocht tegen mij werd gemaakt. Maar das biased ofc.

Ben nog eens diagoneel door dag 2 geweest (werk enal) en de gebeurtenissen daar.
Ik ga in elk geval vanavond eens verder analyseren en nadenken over de combo Guns-Fidoh (ook biased) en het gedrag van Sentinel. Ik heb het vermoeden dat tussen die 3 mss de sniper zit.
Vooral het feit dat Fidoh niet mee voor een gelijkspel heeft gekozen en de evidente overleving van Divine die er op volgt, doet me de wenkbrauwen fronsen en ik zou dus graag een redenering horen.

Voor mij gaat het dus atm tussen die 2 laatsten.

Last edited by Turtle; 02-12-2009 at 14:53.
Turtle is offline  
Old 02-12-2009, 14:54   #176   link
deev´
feel the music.

deev´'s Avatar

Ey Funeo, uw hippe berekening plaats mij op 0.67. Waardat mijn allereerste vote op u toch wel duidelijk was omdat je nog geen enkele andere vote had (nota bene ergens op het einde, tis dus niet dat je opeens nog (veel) votes ging bijkrijgen, DAG 1) en ik dus daarom op jou stemde.
Dat ik dus niet op de Centurio kar sprong, gezien het enige dat daar achter zat was dat ie als laatste had gepost. Achteraf bleek dan ook dat ie een good guy is. Dus uw rekensysteem klopt dan toch wel niet imo of je zou die stem van mij toch niet mogen meetellen.

No idea ivm DivineOne, maar voor mij hoop ik voor u dat ge dun pumaakes hed.

Last edited by deev´; 02-12-2009 at 14:58.
deev´ is offline  
Old 02-12-2009, 15:05   #177   link
Sentinel
Senior Member

Sentinel's Avatar

Send a message via MSN to Sentinel
Fuck, this is bad. Onze Pyro hadden we echt wel nodig.

En mijn zorgvuldig opgesteld plan is dan blijkbaar toch niet zo perfect verlopen. :/
Het ging al mis bij stap1: Een goede Soldier is (imo) NIET STIL. Een stille soldier is nogal nutteloos. Hetzelfde voor de HW die ik bij de Sols reken.
Als die stap al niet klopt dan vervalt de rest ook natuurlijk. I was wrong.

Waar ik nu dus mijn hoofd over breek is vooral: hoe geldig is mijn theorie nu nog? Was het alleen styn die op een onverwachte manier Soldier speelde, of kan ik er nooit van uitgaan dat Soldiers luidruchtig zijn?
Pyro info had ons hiermee enorm hard kunnen helpen, zeker als hij (zoals ik verwachtte) Divine (of Turtle) gecontroleerd had. Dat natuurlijk omdat we dan ook kunnen bekijken wie wel/niet op hen gestemd had. Solid gold zo'n info.

Ik ga nog eens wat posts herlezen en stemgedrag bekijken in nog een poging de spies/sniper eruit te halen. Mijn ego doet nogal zeer atm, tijd om dat goed te maken. We kunnen dat hier nog winnen als we deze nacht een spy vermoorden (en dan zien met wie hij samenwerkte).
Sentinel is offline  
Old 02-12-2009, 15:09   #178   link
FuNeo
darcore 460

FuNeo's Avatar

Quote:
Originally Posted by deev´ View Post
Ey Funeo, uw hippe berekening plaats mij op 0.67. Waardat mijn allereerste vote op u toch wel duidelijk was omdat je nog geen enkele andere vote had (nota bene ergens op het einde, tis dus niet dat je opeens nog (veel) votes ging bijkrijgen, DAG 1) en ik dus daarom op jou stemde.
Dat ik dus niet op de Centurio kar sprong, gezien het enige dat daar achter zat was dat ie als laatste had gepost. Achteraf bleek dan ook dat ie een good guy is. Dus uw rekensysteem klopt dan toch wel niet imo of je zou die stem van mij toch niet mogen meetellen.

No idea ivm DivineOne, maar voor mij hoop ik voor u dat ge dun pumaakes hed.
Je haalt een goed punt aan, ik ben zoiezo nog van plan om al die stemmen eens van nader te bekijken (een gewicht toekennen aan elke stem bvb: een stem die uiteindelijk een good guy eruit kegelt is uiteraard gewichtiger dan een stem in de eerste ronde). Ik breng dan ook nog geen stem uit. Work in progress :/
Het idee is er echter wel, imo. Ik hoop vooral dat de andere blues dezelfde moeite doen.
FuNeo is offline  
Old 02-12-2009, 15:11   #179   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Quote:
1 ding beloof ik: als deev & divine allebei blue zijn eet ik mijn schoenen op
Wat Deev al zei + bij u berekening ben ik extra verdacht omdat ik op Styn gestemd heb.
Misschien best ook rekening mee houden dat ik enkel op Styn stemde om mijzelf te redden en NIET omdat ik hem verdacht genoeg vond om op te stemmen.
Old 02-12-2009, 15:33   #180   link
FuNeo
darcore 460

FuNeo's Avatar

Quote:
Heel dat ding, en vooral mijn conclusies, zijn zeer makkelijk te ontkrachten.
Ik probeer een begin te formuleren voor een goede analyse, toevoegingen en bedenkingen zijn welkom, als ze neutraal zijn.

Maar hoe je het ook draait of keert, die factoren zijn ook maar waarschijnlijkheidsgetallen. Spies kunnen blues meetrekken in slechte stemmen (sup mijzelf), wat die blues hun "verdachtheid" ook geen deugd doet...

Ik denk dan ook dat ik geloofwaardigheid van elke stem eens een persoonlijk cijfer zal geven en koppelen aan wat ik nu heb(eerste ronde zal dan bvb. hogere scores krijgen omdat het op dat punt nog veel te random is om er veel van af te proberen leiden), hoe hoger de geloofwaardigheid hoe kleiner het gewicht.
FuNeo is offline  
Closed Thread

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Thread Tools

Posting Rules