![]() |
![]() |
#22 link |
U MIRIN BRAH?
|
ff deze topic nomineren voor meest heterosexuele topic van 2010
net op tijd voor de lijstjes gemaakt lion! samen met radje zenne techno-thread, al paar goeie shit ontdekt. eentje voor dit weer: andreas henneberg - winter dump eentje voor jasfrak aaaaaaaaaaaaa: andreas henneberg - ask your druggist Last edited by Jaak; 03-12-2010 at 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 link |
↑ psychopaat
|
Wel in feite ne vree uiteenlopenden topic titel he. Progressive hebt ge in elk genre in feite.
Dees dan ook: JSJ - Deep Love 9 In feite moet gewoon alle clubmuziek van 2007 tot 2008 hier komen ![]()
![]() |
#24 link |
U MIRIN BRAH?
|
kheb zelfs geen idee wat progressive just is
![]() kben sowieso geen genre-mens, kzou niet weten wat hoe klinkt (behalve dan house-techno-drumnbass-dubstep, dat zijn voor mij feitelijk nog altijd de grote genres; paar subgenres à la psytrance en minimal, maar progessive/tech house/deephouse/... wtf). ondertussen wel al een half jaar zwaar gegeild op het "_Electro_Tech-House_Deep-House_Electrofunk_Elektroclash_Italo_"-mapke dak op ALP van peet HerCule heb gehad ![]() allez, omdat we toch bezig zijn: gui boratto - mr decay shiiiit Last edited by Jaak; 03-12-2010 at 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 link | |
lil frank raes
|
Deze semi populaire hit valt toch ook onder deze genres?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 link |
↑ psychopaat
|
Pff dezen thread vervult mij toch van melancholische verlangens ze. Ik ga eens dringend aan cekezz vragen of hij nog wat titels van top-platen van zijn techhouse periode bezorgt want we missen hier nog VEEL geschifte bommen.
Sup nog gekocht op beatport in den tijd, wie is hier den dj Popof - Vabern
![]() |
#39 link |
N°1 Music Spammer
|
Setje van ne maat:
http://soundcloud.com/kenvr-glennvr/ken-31-10-2010-mml Eerste plaatje dat em gemaakt heeft ook: http://soundcloud.com/kenvr-glennvr/be-as-none-demo 'tis wel nogal duister. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|