![]() |
![]() |
#24 link | |
Senior Member
|
Quote:
Idd. Ik heb genoten van Fable 3, maar het is alleszins geen beter spel dan Fable 2. en dat einde: Hoe belachelijk was die eindbaas wel niet. Ik bedoel, de eerste keer als je te maken krijgt met De Crawler in die cryptes, ik vond dat een vrij epic moment. Vanaf dan bouwt het spel naar het grote moment toe dat de Crawler albion binnenvalt. Bon, crawler springt in Walter, ik maak Walter af en denk bij mezelf "Ha, nu zal ik tegen de Crawler zelf moeten!" Maar noppes, dàt was het eindgevecht. Echt idioot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 link |
Senior Member
|
Divinity 2 op Xbox. Nu aan de expansionistisch beginnen. Div2 is goed maar hier en daar toch ferm foutieve design keuzes. Benieuwd of larian geleerd heeft uit fouten en of expansion beter is.
Gaming Rig: Fractal R5, Intel Core i5-6600K| Asus Hero VIII Z170 | 16gb DDR4 ram | EVGA GTX1080 FTW | Samsung 256gb 850 SSD + Crucial 500gb MX100 SSD| Dell u2713H Consoles: PS4, PS Vita (nick: LapinoBEL) When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 link |
Senior Member
|
iPad auto correct+dit intikken als ik bijna in slaap val=fail
![]()
Gaming Rig: Fractal R5, Intel Core i5-6600K| Asus Hero VIII Z170 | 16gb DDR4 ram | EVGA GTX1080 FTW | Samsung 256gb 850 SSD + Crucial 500gb MX100 SSD| Dell u2713H Consoles: PS4, PS Vita (nick: LapinoBEL) When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 link | |
Member
|
Quote:
http://www.xbox.com/en-US/Marketplac...adeRebate/Home Heb daarmee Limbo en Deathspank gekocht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 link |
Redactie
|
![]() Agent Tethers: Puzzle Agent. Zat onlangs in de indie puzzle pack op Steam, en had het niet echt gekocht om dit spel, maar toch een van de leukste die erin zat. Eigenlijk puur Professor Layton, maar dan met slechtere/makkelijkere puzzels. Sterkte zit hem echter in het verhaal, visuele stijl en de humor (Telltale eh). Het verhaal is een stuk interessanter dan die van Layton, ook wat donkerder (zou geinspireerd zijn door Twin Peaks, Fargo,...). Stijl is ook erg leuk, alhoewel de animaties soms wat beter konden. Nuja, jammer genoeg is dit een eerste van Telltale's Pilot Program, dus ahw een pilot van een spel. Uitgespeeld op een uurtje of 3 dus, en het verhaal is langs geen kanten afgewerkt. Voor 8 euro is dat een beetje weinig, voor 1 euro in dat indie pack krijg je meer dan genoeg waar voor je geld. Soit, dus wel behoorlijk onder de indruk, hoop dat er hier een volwaardig spel van komt, zeker de moeite waard me dunkt. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|