Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 14-05-2011, 11:56   #121   link
Snuff
Verlicht Despoot

Snuff's Avatar

't Is later dan gedacht! Ik dacht dat het om 13u was, maar 't is om 14u30! Nog ff tijd om te rehydrateren.
Cave Johnson: Alright, let's get started! First test involves something the lab boys call "Repulsion Gel". You're not part of the control group, by the way. You get the gel. Last poor son of a gun got blue paint! Ha ha ha! ...all joking aside, that did happen. Broke every bone in his legs. Tragic, but informative! Or so I'm told.
Snuff is offline   Reply With Quote
Old 14-05-2011, 16:38   #122   link
Snuff
Verlicht Despoot

Snuff's Avatar

30 minuten 52 seconden voor 5 km. Dat had beter gekund.
Cave Johnson: Alright, let's get started! First test involves something the lab boys call "Repulsion Gel". You're not part of the control group, by the way. You get the gel. Last poor son of a gun got blue paint! Ha ha ha! ...all joking aside, that did happen. Broke every bone in his legs. Tragic, but informative! Or so I'm told.
Snuff is offline   Reply With Quote
Old 15-05-2011, 20:00   #123   link
Mahershalalhash
lil frank raes

Mahershalalhash's Avatar

Razorwolf / Wolf aan de terminus in Mortsel met ouders, zus en vriendin. (zus heeft ook op mijn middelbare school gezeten, daarmee dat ik ze herken)
Ik zal maar meteen weerleggen dat hoogbegaafd zijn ook bij dikkertjes kan. Met mijn score kan ik zeggen dat jullie de 99.5% zijn. Daardoor dat ik enorm snel dingen opneem, nooit iets vergeet dat ik relevant vind. De meest bizarre hersenkronkels maak. Eigelijk vrij associaal ben irl en niet in de belangstelling wil staan. Ook onzeker wel over alles wat ik doe want ik doe het meestal drie keer zo snel als anderen.

En ik doe aan modelbouw en ik verzamel CE van games.
Mahershalalhash is offline   Reply With Quote
Old 15-05-2011, 23:37   #124   link
straks
Senior Member

straks's Avatar

Send a message via ICQ to straks Send a message via MSN to straks
Valentin- in Docs deze avond, lang geleden da ik die nog gezien heb, hij zag er happy uit :D. Uiteraard babbeltje gedaan, maar meneer doktoor had het druk natuurlijk
"Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning." - Rich Cook
straks is offline   Reply With Quote
Old 16-05-2011, 22:15   #125   link
Valentin-
Senior Member

Valentin-'s Avatar

Joo straks!
Valentin- is offline   Reply With Quote
Old 17-05-2011, 16:12   #126   link
DaHitch
Resident Curmudgeon

DaHitch's Avatar

Denk dat ik daarnet Mattias ben tegengekomen in de Colruyt op Wondelgem.

I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.
Racing is life. Everything else is just waiting.
Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else.
Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live.
DaHitch is offline   Reply With Quote
Old 17-05-2011, 16:37   #127   link
The_Imagizer
Knuffelbeer

The_Imagizer's Avatar

Quote:
Originally Posted by kar View Post
Ik ook nog ni zu. Ik heb zelfs u nog ni gespot. Ik heb eigenlijk bitter weinig volk nog maar gespot in gent. Zelfs ima niet. Wel al veel gedacht dat ik ima zag, maar tbleek dan gewoon een random hippie te zijn. Dat gebeurd al eens in gent.

Ima, ik dacht u te zien op onze fair trade bio-brunch in het park van de abdij een tiental dagen geleden. Maar niets dus.
Ben daar een jaar of is't twee jaar geleden wel eens geweest. Dees jaar lag ik in bed denk ik ;d
Old 17-05-2011, 17:58   #128   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Ik peins dat Ima den enige schrimper is die ik al gespot heb. Redelijk vooraan bij de mainstage bij Red Sparowes op Rock Herk twee jaar (?) geleden. In elk geval een zweterige hippie met een lach die of een aarskramp of drugs suggereerde.
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 17-05-2011, 23:20   #129   link
onbewust
the king of the divan

onbewust's Avatar

Klok, daar was hij toch zwaar aan't stuiken. Op het schaamtelijke af!
[00:37:26] <blumcole> ik ben ooit eens rond 9 wakker geworden in mijne zetel en der lag nen drol in de wc maar geen wc papier
onbewust is offline   Reply With Quote
Old 18-05-2011, 11:26   #130   link
The_Imagizer
Knuffelbeer

The_Imagizer's Avatar

bij red sparrows ben'k in den EHBO beland toen, te veel G :/
Old 18-05-2011, 11:30   #131   link
Holly Martins
a real pantload

Holly Martins's Avatar

Vroeger in Gent Imagizer ook gespot, en onbewust en oblo en Farah en Robin en Eye. En ik denk Bavo ooit eens op de trein enkele jaren geleden, maar daar ben ik niet zeker van.

ik wa ne stalker
Holly Martins is offline   Reply With Quote
Old 18-05-2011, 11:31   #132   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

trein, dat moet dan inderdaad al 5 jaar geleden zijn
acku is offline   Reply With Quote
Old 18-05-2011, 11:34   #133   link
Holly Martins
a real pantload

Holly Martins's Avatar

Ja zoiets, maar je stapte in Brugge op, dus dat verkleint de kans enorm.
Old 18-05-2011, 11:35   #134   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Heb een tijd van Herzele naar Brugge gependeld (Brugge - Denderleeuw - Zottegem). Werkte half jaar in Loppem. Zal wel juist zijn
acku is offline   Reply With Quote
Old 18-05-2011, 11:49   #135   link
Aoyama
Senior Member

Aoyama's Avatar

Ik heb nog nooit iemand gespot in Gent. Behalve DK eens sigaretten kopend in shoppingcenter, maar dat is al jaren geleden. Imagizer en Oblo aan de graslei, ook al een jaar of meer geleden.

Al die shrimpers die vaak aan de marimain zitten zouden beter het Yuzu winkeltje moeten steunen met zijn originele pralines ipv uw geld op te zuipen!
Old 18-05-2011, 11:51   #136   link
Holly Martins
a real pantload

Holly Martins's Avatar

En Aoyama ook. Hand in hand met onbewust.
Old 18-05-2011, 11:53   #137   link
tknomel
&lt;insert lachband&gt;

tknomel's Avatar

is dat zo tussen het gebed zonder eind en de pain perdu?
dat ziet er daar overdreven duur uit.

ik spot DK bijna elke week trouwens, ik werk in de buurt van Larian. voor de rest ist al even geleden dat ik Oblo nog gezien heb, Farah paar weken geleden nog.
tknomel is offline   Reply With Quote
Old 18-05-2011, 11:59   #138   link
Aoyama
Senior Member

Aoyama's Avatar

bwa, dat valt goed mee hoor. 't Is ongeveer 1 euro per praline, maar ze zijn echt wel heel lekker. Met verschillende theevariaties, pepers, etc. Allemaal handgemaakt ook, zeker zijn prijs waard.

De theeserviezen en dergelijke daarentegen zijn inderdaad wel overdreven duur. Idem voor de theebloemen.

Ik heb Holly Martins nog nooit gespot. Ik zou niet eens weten hoe jij eruit ziet. Wel griezelig dat je mij al hebt gespot met wipe. ><
Old 18-05-2011, 12:39   #139   link
Eposhark
Master i/d Japanologie

Eposhark's Avatar

1eur voor een praline "zeker zijn prijs waard"

nooit gesnapt, dat soort... culinaire superioriteit.

Ik kan op dinsdag bij Pizza Hut een Medium Pizza voor 5EUR kopen, dat is "zijn prijs waard". Jij kunt dan 5 pralines kopen. Maar 5 pralines is toch 2 keer niks? Of zijn die dan zo lekker dat je bereid bent van 1EUR per praline te betalen? Ik probeer, maar kan dat echt niet begrijpen dat je iets ZO lekker kunt vinden dat je bereid bent van daar dat soort bedragen voor te betalen.

Bijvoorbeeld 7EUR voor een cappuccino. Ik betwijfel ten zeerste of die lekkerder is dan mijne van 2.5EUR (wat ook al relatief duur is)? Uiteraard is "lekkerder" een heel subjectief begrip, maar kan iets ZO LEKKER zijn dat je er dan zoveel voor betaalt?

Ik catalogeer dat soort mensen onder dikke fucking posers. Doorgaans kun je en kebab (Gent: pita) kopen voor 5EUR. Als je regelmatig naar diezelfde kebabzaak gaat, dan doe je dat omdat die lekker is. Je kunt op bepaalde plaatsen in Antwerpen of Gent of gelijkwaar, dan ook duurdere kebab eten, waarbij je met 11 of 12EUR niet toekomt. Maar wat is dan lekkerder? Uw vertrouwde kebab, of die overpriced kebab? Of een normale frituur waar je voor 7EUR gegeten hebt, vs een dure frituur waar je met 15EUR niet toekomt.

Misschien ben ik te pragmatisch, maar ik walg van mensen die een dure wijn (80EUR per fles) per definitie beter vinden dan een goedkope fles (8EUR per fles), gewoon omdat die duurder is.

edit: uit de hand gelopen rant, geen idee waar ik ermee naar toe wou
Old 18-05-2011, 12:40   #140   link
rastaman
Banned

rastaman's Avatar

Perceptie doet veel he. Er zijn genoeg studies die aantonen dat mensen niet waanzinnig veel verschil proeven tussen een goede goedkope wijn en een goede dure wijn. Maar het idee dat je een dure wijn aan het proeven bent, maakt dan deel uit van de ervaring. Of dat z'n geld waard is, moet ieder voor zich uitmaken.
rastaman is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules