Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 13-11-2013, 01:06   #1081   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Send a message via ICQ to DeathKnight
Ik merk toch ook mijn warlock beter worden met elk pakket dat ik mag opendoen (dankzij arena). En dan zeggen mensen "well played". Neenee, goeie kaart. Ben me wel aan 't afvragen welke kaarten ik zou disenchanten om nog wat meer warlock kaarten te brouwen. Van klasses waar ik niet mee speel? Of NOG niet mee speel? MOEILIJKE KEUS
Old 13-11-2013, 01:13   #1082   link
andu

andu's Avatar

Gouden kaarten zijn goed om te disenchanten als je bepaalde kaarten echt wilt. En anders een class of twee kiezen die je nooit wilt spelen en plunderen.
andu is offline   Reply With Quote
Old 13-11-2013, 03:07   #1083   link
darkgreenleaf
Lurker from the shadows

darkgreenleaf's Avatar

Ik heb bijna alle chars op lvl 10 en heb in totaal nog maar een 10 of 11 spellekes tegen andere mensen gedaan.
Heb er daar dan wel 9 van gewonnen, soms komt ge echt harde noobs tegen blijkbaar!
En ook nog nooit arena gedaan.
Ik heb wel 1 maal zo een bundel van 2 packs echt gekocht, voor de legendary die ge dan krijgt en toont da ge in de beta zat, such collector wow.

Oh en voor zij die thuis een tablet of grote smartphone en een goede Wifi verbinding hebben, ge kunt heartstone daar al op spelen.
Ik speel het zelf sinds daarnet vanuit de zetel op men samsung galaxy nexus.
Met een App genaamd Splashtop, de Personal versie voor thuis is gwn gratis en ge streamt uw desktop naar u tablet/smartphone.
Dus uw smartphone/tablet moet zelf niets verwerken buiten het video signaal.
Ge hebt uiteraard wel wat latency maar bij mij zit die onder de seconde, en bij Heartstone maakt dat niet zo super veel uit. (Tenzij ge tegen Ysera speelt )

Thank me later
darkgreenleaf is offline   Reply With Quote
Old 13-11-2013, 03:20   #1084   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

ge krijgt een legendary als ge een pack koopt?
wat?
Old 13-11-2013, 04:34   #1085   link
andu

andu's Avatar

Als je eender wat van geld uitgeeft tijdens beta krijg je een golden Gelbin Mekkatorque. Kutkaart, maar ge krijgt hem.

Vraag me af wanneer ze Elite Tauren Chieftain gaan inpatchen.

Last edited by andu; 13-11-2013 at 04:39.
andu is offline   Reply With Quote
Old 13-11-2013, 09:45   #1086   link
Lion
N1 Music Spammer

Lion's Avatar

net zoals hij al zijn gear kocht in d3 met euros :')
Lion is offline   Reply With Quote
Old 13-11-2013, 11:59   #1087   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Enige class waar ik nog nooit mee had gespeeld was Warlock. Daily quest: warlock. Fuck.

Snel deck gemaakt met basic cards, en toch al mijn games mee gewonnen totnogtoe.

http://www.hearthhead.com/deckbuilde...y7zbQ7Mk07MU8s

Stevig early game met genoeg card draw om zeker te zijn dat er genoeg kaarten getrokken worden (Gnomish Inventor en Mortal Coil - laatste combineer ik dan met Stormpike Commando/Elven Archer/Harvest Golemn). Iemand ideen wat ik nog zou kunnen aanpassen te verbeteren? Lijkt mij wel een toffe class om te spelen uiteindelijk.

(Heb sinds mijn lvlups nog geen hogere kaarten in mijn deck gestoken behalve Mortal Coil, dus die kan/moet ik sowieso wel nog aanpassen)
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 13-11-2013, 12:33   #1088   link
darkgreenleaf
Lurker from the shadows

darkgreenleaf's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lion View Post
net zoals hij al zijn gear kocht in d3 met euros :')
Ik ?
Ik heb idd 1 keer 10 euro op men blizz balance gezet toen het gold x10 voor dezelfde prijs werd. Ik was het nogal beu dat ik na zo lang end game spelen amper mlvl 3 a 4 aankon.
So yeah sure ik heb toen idd gear gekocht .
Old 13-11-2013, 12:35   #1089   link
Lion
N1 Music Spammer

Lion's Avatar

Hahaah darkgreenleaf voelt zich aangesproken. Ik had het nie eens over u. Bedankt wel om te sharen dat ge echt geld in uw virtuele items hebt gestoken :')
Lion is offline   Reply With Quote
Old 13-11-2013, 12:43   #1090   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Jaak: ik speel al een week of zo met enkel warlock. Vind dat een supercoole hero met unieke ability. Ik ben op 't werk, dus kan mijn deck niet zien, maar daar zit alleszins in: Soulfire, Blood imp, Shadowflame, Power Overwhelming en Dread Infernal. Ook al omdat ik de rest van de speciallekes niet heb.

In uw deck: Elven archer en Murloc Tidehunter vind ik weggesmeten kaarten.

Last edited by DeathKnight; 13-11-2013 at 12:46.
DeathKnight is offline   Reply With Quote
Old 13-11-2013, 12:47   #1091   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by DeathKnight View Post
Elven archer en Murloc Tidehunter vind ik weggesmeten kaarten.
Bwa nee, als ge direct 1 dmg nodig hebt zonder iets van damage terug te nemen (bv op een Divine Shield bij de opponent afpingen of sterke minions met 1 HP terwijl hij ook nog een taunt heeft liggen) is die Elven Archer wel handig. Voor n mana? Past dan wel in dat deck vind ik, zeker met die mortal coil. Twee mana in totaal, en mogelijk een kill (zonder counterdamage) en een draw.

Murloc Tidehunter vind ik persoonlijk wel handig early game, want dat is direct 3 damage en forceert de ander toch om iets van board control te leggen. En anders is het gewoon nog eens 3 damage.

Last edited by Jaak; 13-11-2013 at 13:01.
Old 13-11-2013, 13:31   #1092   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Als ik warlocks tegenkom de laatste tijd ben ik zwaar gescheten. 9/10 zijn het murlock rush decks. Als je geen counter hebt (wat als paly/priest lastig kan zijn early game) ben je eraan voor de moeite nog voor je turn 5 haalt. Natuurlijk wel redelijk impressive om te zien als zo een rushdeck lukt. Eigenlijk zijn alle decks impressive als ze lukken. Laatst had ik tegen een priest op turn 5 een 18/18 Mogu'shan Warden tegenover mij. Heerlijk dus als dat lukt, geweldige SHITKAK als je tegen dan nog steeds geen enkele van je 3 silence cards of 4 taunts getrokken hebt -.-

WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 13-11-2013, 13:43   #1093   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Is helemaal geen rushdeck dat ik heb gebouwd, gewoon een "leg een kaart, ik verzak die, neuk die en trek daarna nog een kaart ook"-deck.
Ook wel gekend als een "en als ge geen kaart leg, neuk ik uw hero"-deck.
Old 13-11-2013, 14:18   #1094   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Ik gebruik liever wat mijn ability in 't begin ipv kaarten te spelen, en naar 't einde toe brengen die low mana minions maar weinig op.
Old 13-11-2013, 14:22   #1095   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Welja, daar dienen ze dus voor: in 't begin druk zetten, waardoor de ander nooit card advantage gaat hebben. Als ge geen hol op 't board hebt liggen, gaat uw tegenstander makkelijker zijn minions leggen, en zo kan die dan de upper hand krijgen.

Neem nu bv bij turn 3:
a) gij hebt niks op het bord, uw tegenstander legt Ironfur Grizzly => die tegenstander legt die, en daar moet gij dan al op anticiperen. De kaarten die ge legt kunnen nog niet direct aanvallen, dus die Grizzly kan intussen gerust 3 damage doen op uw hero (tenzij ge ook taunt legt, maar bij de volgende beurt mag uw tegenstander daar dan weer op anticiperen).
b) gij hebt 4 5 damage liggen door uw turn 1 en turn 2 te leggen. Tegenstander moet kiezen: Ironfur Grizzly leggen, die laten sterven en toch 1/2 damage pakken op zijn hero? Of gewoon alle damage soaken met zijn hero en die Grizzly pas leggen wanneer hij ermee een combo kan leggen? Of hij moet board whipe (consecration of arcane explosion ofzo) gebruiken op uw handvol 1-2dmg/hp minions.

't Is natuurlijk perfect mogelijk dat gij daar volledig op kunt anticiperen met spells alleen, dat zeker. Maar ik probeer alleen te zeggen dat dikke minions met lage spells imo niet sterk is. Want als uw tegenstander dan een handvol minions heeft liggen, en gij legt daar dan uw dikke minion op, dan kan die welgeteld 1 keer aanvallen ofzo (als hij al niet sheeped/hexed/humilitatateteateted wordt ofzo).
Old 13-11-2013, 14:30   #1096   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Warlock zijnde doet hij een soulfire en lacht hij eens evil met in de achtergrond Alice Cooper op.

WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 13-11-2013, 14:40   #1097   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

die kaart zit idd (nog) niet in mijn deck. no more mister nice guy!
Old 13-11-2013, 15:52   #1098   link
darkgreenleaf
Lurker from the shadows

darkgreenleaf's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lion View Post
Hahaah darkgreenleaf voelt zich aangesproken. Ik had het nie eens over u. Bedankt wel om te sharen dat ge echt geld in uw virtuele items hebt gestoken :')
Ja ik voelde mij aangevallen mimimi much cry...
Hehehe

Okey heb nu alle chars op lvl 10 en 2 van men daily quests bevatten "2 games te winnen met een rogue of x".
Maar ik heb nog helemaal ni verdiept int spel, iemand tips voor rogues ?
Heb momenteel ook 450 gold, en nog die eerste gratis arena. Dus daar dan mss ook wel eens aan beginnen.
Old 13-11-2013, 15:53   #1099   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Die arena sowieso doen, ge krijgt altijd een booster pack achteraf in de reward dusja.

Rogue hebben goede board control, gebruik van maken. Altijd fucking irritant om tegen een rogue te spelen, zeker als die zijn Assassinate spaart voor de endgame. =)
Old 13-11-2013, 17:51   #1100   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

knowledgebombs

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules