Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Reply

Thread Tools
Old 02-09-2016, 14:25   #201   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

hoeveel coureurs hebben eigenlijk een haatsite?
http://www.lewishamiltonsucks.com/
Old 02-09-2016, 21:13   #202   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Is ook de meest irritante coureur die ik ooit heb ontmoet (en dat zijn er wel wat), hoewel hij de laatste paar jaar blijkbaar al wat is 'gekalmeerd'. Gigantisch verschil met zijn teamgenoot zou ik zeggen.

(↑ Ceci n'est pas une menace ↑)
Wazeiterna? is offline   Reply With Quote
Old 03-09-2016, 20:06   #203   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Stoffel Vandoorne volgend seizoen.
Old 03-09-2016, 22:03   #204   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Yeah.

't Zou wel uitermate tofkes zijn moesten ze nu bij McLaren ťťn dezer jaren hun shit nog eens op orde krijgen. Sowieso al een zwaar overschat team, maar wat ze er de recentste jaren van hebben gebakken is helemaal beschamend.
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2016, 11:47   #205   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Heuglijk nieuws, niet verrassend. Stoffel nog langer aan de kant houden had simpelweg niet gelukt. Renault stond vorig jaar al te trappelen. Vingers gekruist dat de tandem McLaren-Honda blijft groeien. De huidige tendens lijkt gelukkig stijgende, 2017 wordt echter wederom een nieuwe start.

De keuze van Button om nog zeker tot 2018 aan boord te blijven als 'ambassadeur' (test, reserve, simulator,... heel de reutemeteut) vond ik dan weer verrassend. Verfrissend, ook wel. Het laat alleszins nog heel wat perspectieven. Het gerucht dat dit vooral is om een mokkende Alonso op te vangen (flashback 2007) lijkt me niet eens zo gek.
Old 13-09-2016, 03:06   #206   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

Old 13-09-2016, 03:15   #207   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

OK, heel schattig, heel cool, heel stoer. locatie stond er niet bij.
zie ik nu ergens anders een link passeren, artikel over de locatie:
http://gizmodo.com/this-celebrity-st...sas-1750359929

Quote:
F”RMULA TIGER, WATCH TILL THE EN So my brother @lewishamilton is the fastest man on the Planet, 3 times Formula 1 Champion including back to back Championships. He fell in Love with my kids, specially Ayrton and Nicole, but it was my responsibility as a friend to show him the different behaviour from species to species, so I brought in Lola, aka #theLolaFactor After this experience, he discovered that as fast, agile and skillful as he may be, it doesn't mean anything against one crazy Lola. AT THE END OF THE VIDEO, LOLA JUMPED AND BIT HIM. She got him well, with a wound one inch and a half long on his leg one night before the Mexican Grand Prix. Lola is very similar to Tierra, she Loves playing, but this playing is super painful. We had such a great time that night... #saveTigers #saveLewis #SaveOurPlanet #behuman #NotPets #NoSonMascotas #blackjaguarwhitetiger #AdoptedTigers #teamLH @lewishamilton @spinzbeatsinc @crimebydesign #FormulaTiger
Mercedes zal het met plezier aanschouwen. die ganse "shelter" is een tijdbom, gewoon kwestie van tijd tot het eerste dodelijke incident.

Last edited by Teus; 13-09-2016 at 03:23.
Teus is offline   Reply With Quote
Old 19-09-2016, 09:19   #208   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

Fijne race, enkele rondes meer had nog wat spektakel kunnen opleveren, maar helaas.
Old 20-09-2016, 15:25   #209   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Yeah, eindelijk ook kunnen bekijken. Voor een circuit met beperkte inhaalmogelijkheden was er best veel actie. Dikke pluim voor Vettel, hoewel geholpen door de vroege SC is dergelijke remonte geen klein bier. Ook applaus voor de strategische koppen bij Mercedes. De derde plaats netjes terug afgesnoept van Ferrari en Red Bull valse hoop gegeven tot nťt aan de finish.
Old 02-10-2016, 09:19   #210   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Geniale move van Vettel daar. 't Zal weer Verstappen zijn schuld zijn zeker?
Old 02-10-2016, 10:20   #211   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Toffe race met veel spektakel.
Old 02-10-2016, 12:15   #212   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Absoluut een aangename race met een - hoera! - verfrissend klassement.

Vettel was zeker en vast in fout, maar maakte daar ook geen spel van. De attitude van Verstappen vond ik onnodig en toch weer dat tikje arrogant. Dit was Carbon Copy van Max' eerste bocht in Spa. Had Vettel zijn remmanoeuvre preciezer geweest, was het een briljante eerste bocht. Nu een dikke bummer, vooral voor Rosberg. Die overigens geen halve seconde verspilde aan geklaag of gezeur. Of toch tijdens de race.

Daarnaast uiteraard een puike race voor Red Bull, vooral Ricciardo heeft deze zege verdiend. De manier waarop hij Verstappen voor bleef was excellent, en door de bittere pech voor Hamilton - die werkelijk niets verweten kon worden, zonde - fundamenteel voor die zege. Ook sterk dat Rosberg de meubelen enigszins wist te redden, een prima inhaalrace. Enkel die duik op Raikkonen was onnodig agressief, terechte straf daar.
Old 02-10-2016, 12:21   #213   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Quote:
Originally Posted by Potenza View Post
Dit was Carbon Copy van Max' eerste bocht in Spa.
Haha, wat? Echt op geen enkele manier.
Old 02-10-2016, 13:49   #214   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Een exacte kopie is wat overdreven, de initiŽle actie vind ik echter wel gelijkaardig. Vandaag dook Vettel, net als Verstappen in La Source, in het kleinste gaatje.

In dit geval was Vettel in fout doordat hij te laat/niet zuiver remde, in Spa had Verstappen de bocht op zich zeker gehaald maar hadden de anderen dan weer niet verwacht dat hij daar plots zou opduiken. Een race-incident, punt. De eerste bocht van Vettel was dan wel klunzig, wat mij betreft idem. In beide gevallen is de conclusie dat het een risicovolle gok is met een lage kans op slagen. Vandaar dat ik het absoluut vergelijkbaar vind.

EDIT: Vettel zal drie plaatsen lager moeten starten in Japan. Niet helemaal onterecht, dat spreekt, even noodzakelijk wat mij betreft. Soit, het seizoen van Ferrari en Vettel was toch al om zeep.

Last edited by Potenza; 02-10-2016 at 14:29.
Potenza is offline   Reply With Quote
Old 08-10-2016, 12:31   #215   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Aaaah, Suzuka! Blijft een heerlijk circuit, samen met Spa (waar ook wat zeldzaam chauvinisme speelt, natuurlijk) het hoogtepunt van het seizoen.

Het was alvast een leuke en interessante kwalificatie. Rosberg zit beter in z'n vel en de wagen momenteel, al zat Hamilton er uiteindelijk extreem dicht op. Ferrari staat dit weekend opnieuw wat sterker, vooral Raikkonen was al bij al prima rondjes aan het draaien. De positieve essentie is hoe dan ook dat de tijden, wat nog niet echt gebeurd is dit seizoen, lekker dicht op elkaar zitten. Uitgerekend op Suzuka, een ťcht race-circuit. Hoi.

1 Rosberg Mercedes 1:30.647
2 Hamilton Mercedes 1:30.660
3 Raikkonen Ferrari 1:30.949
4 Vettel Ferrari 1:31.028
5 Verstappen Red Bull 1:31.178
6 Ricciardo Red Bull 1:31.240
7 Perez Force India 1:31.961
8 Grosjean Haas 1:31.961
9 Hulkenberg Force India 1:32.142
10 Gutierrez Haas 1:32.547
11 Bottas Williams 1:32.315
12 Massa Williams 1:32.380
13 Kvyat Toro Rosso 1:32.623
14 Sainz Toro Rosso 1:32.685
15 Alonso McLaren 1:32.689
16 Palmer Renault 1:32.807
17 Button McLaren 1:32.851
18 Magnussen Renault 1:33.023
19 Ericsson Sauber 1:33.222
20 Nasr Sauber 1:33.332
21 Ocon Manor 1:33.3353
22 Wehrlein Manor 1:33.561

Voetnoot: Hamilton pls
Old 09-10-2016, 19:00   #216   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Vlak voor de zomerpauze vond ik het er uitzien alsof Hamilton weer als een pletwals door de tweede helft van het seizoen ging gaan, en zie nu. En 't is de verdienste van Rosberg zelf, die moet het zeker niet alleen van pech bij de concurrentie hebben. Ik begin zowaar te hopen voor hem dat hij het uitzingt. 'k Zal het al wel een paar keer geschreven hebben dit jaar maar komaan kerel, 't is nu of nooit.
Old 10-10-2016, 02:05   #217   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

welk programma geeft achteraf een goede samenvatting, wanneer ik de race zelf niet wil zien?
Old 10-10-2016, 10:07   #218   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Hamilton is heel wat focus kwijt, lijkt me. Niet onbegrijpelijk na vorige race, maar alle quatsch die hij naast het circuit creŽert kan alleen maar afleiden. Met zo'n dramatische start tot gevolg.

Ik heb me overigens ook, en niet voor het eerst, bijzonder geŽrgerd aan de strategisten bij Ferrari. Op de harde band was Vettel consequent sneller dan Verstappen. Net voor de tweede sessie pitstops zaten er geen twee seconden meer tussen. Een undercut had Vettel voor - of op z'n minst nog dichter bij - Verstappen kunnen brengen, dat zag het kleinste kind. Om dan toch maar voor een alternatieve, en gatachterlijke, strategie te kiezen waardoor een potentiŽle tweede plaats ingeruild werd voor een vierde stek. Sterk.
Old 31-10-2016, 07:57   #219   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Rofl, wat een klucht weeral.
Old 01-11-2016, 11:33   #220   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

saaiste race van het jaar wat mij betreft. Heb enkele ronden voor het einde de TV afgezet, saai en de uitslag was te voorspellen.

ik hoop echt op meer spektakel volgend jaar met de bredere auto's en banden.

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Thread Tools

Posting Rules