Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 18-07-2018, 19:54   #1981   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Jep, er is een demo die de eerste 3u van het spel toont; je savegame is compatibel met de full version.

Al 2 keer geprobeerd, maar ik knap gewoon af op die eeuwige random encounters.
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 21-07-2018, 22:02   #1982   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Begin in Mario Tennis nu wat meer te winnen, maar dat matchmaking systeem is echt te belachelijk voor woorden. Als ik online speel, kom ik de eerste 2 ronden bijna enkel tegen absolute noobs uit. En met noobs bedoel ik echt mensen die 4 matchkes online gespeeld hebben. Daar zit dikwijls volk tussen dat nog niet weet dat je shots kan chargen en het verschil niet kent tussen de verschillende types.

Daarna is het volledig omgekeerd, met als hoogtepunt dit: https://imgur.com/a/zePbfIJ.

Bedoel, tegen iemand met 8000 punten kan ik nog enigszins verstaan, maar dit? En dat zijn dan van die mannen die 1 truukje geleerd hebben en letterlijk niets anders doen. Dat moet plezant zijn, zo een bandwerk.
Old 21-07-2018, 23:13   #1983   link
Pleun
blorp

Pleun's Avatar

Send a message via ICQ to Pleun
Bij Mario Kart ook al dergelijke taferelen tegengekomen. Lobbies vol peten met 20k+ rating, ja ok vree wijs.
Pleun is offline   Reply With Quote
Old 31-07-2018, 14:24   #1984   link
minion
beefcake!

minion's Avatar

Ben begonnen aan Hollow Knight, 2 bazen gebeat al.
Zeer plezant, mooie grahpics, I love metroidvania style
Maar wat me wel ontbreekt is toch een soort van direction dat je krijgt. Tis gewoon rondlopen en als je dan niet toevallig die mapschrijver tegenkomt is het al helemaal hopeloos. Bij Super Metroid en dergelijke kreeg je toch altijd een soort van doel waar je naartoe moest
minion is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2018, 10:25   #1985   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Gisteren dan toch de knoop doorgehakt en Crash Bandicoot trilogy gekocht. De eerste keer dat ik die games speel en ik had op Reddit al gelezen dat het geen simpele games zijn. Echter, ik had niet verwacht dat ze zo moeilijk gingen zijn :-/. Ben begonnen bij 1, maar toch al regelmatig een Game Over op mijn scherm zien passeren.

En bij elke game sessie moet ik toch vaststellen wat voor een fantastisch apparaat de Switch is. Docked zitten spelen tot mijn vrouw thuis kwam, daarna Switch in de zetel gepakt en zonder pauze kunnen verder spelen. Dit weekend familie bezoeken in BE, dus kan ik hem meenemen en verder spelen op de trein.

Als je ook maar een beetje interesse in games hebt, zou je een Switch in huis moeten halen imo. Ideaal voor als uw TV bezet is en ondertussen zijn er toch al redelijk wat games uit om mensen met verschillende voorkeuren te bedienen.
Old 01-08-2018, 10:39   #1986   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Kzou den tweede spelen. Die speelt iets strakker. Kheb die zonder problemen kunnen uitspelen, want die is moeilijk maar fair. Den eerste is echt aaarghhh.

blumcole is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules