Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 09-09-2018, 21:17   #1   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

De WE HATE SPORTING league en vriendschappelijke wedstrijden thread 2018/2019

WAAR DE FUCK IS PIERRE EDITIE GASTEN
Old 09-09-2018, 21:23   #2   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Resultaten van onze divisie (divisie 1) tot nu toe:

Groep 1: Duitsland, Frankrijk, Nederland

Duitsland - Frankrijk 0 - 0

Groep 2: Zwitserland, Ijsland, BelgiŽ

Zwitserland - Ijsland: 6 - 0

Groep 3: Polen, ItaliŽ, Portugal

ItaliŽ - Polen : 1 - 1

Groep 4: Spanje, KroatiŽ, Engeland

Engeland - Spanje : 1 - 2

Momenteel bezig, Groep 1: Frankrijk - Nederland (1 - 0)

Al de andere divisies zijn nie belangrijk voor ons in de PO's dus #care

de standings: https://www.uefa.com/uefanationsleag...019/standings/
Old 09-09-2018, 22:24   #3   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
Momenteel bezig, Groep 1: Frankrijk - Nederland (1 - 0)
Geen idee wie de ref is, maar wat een ordinaire thuisfluiter. Pavard had paars moeten krijgen voor die smerige overtreding.
Old 09-09-2018, 22:24   #4   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

yup, de posts staan voorlopig nog in de football thread

aan't wachten op een moderator voor het moven.
Old 09-09-2018, 22:27   #5   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

geen idee wat de hollanders tijdens de rustpauze hebben gezopen maar 't werkt
Old 09-09-2018, 22:30   #6   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Ik geraak echt niet over dien Babel zijn haar.

Wtf is dat
Old 09-09-2018, 22:32   #7   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

is gewoon verfspuitbussen waarmee ze ook graffiti doen

maar ipv op nen muur gewoon kort geschoren haar
Old 09-09-2018, 22:34   #8   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

bon, in ieder geval, als ge zo kunt spelen tegen de huidige wereldkampioen (toch de tweede helft) met zo'n relatief jonge ploeg, dan zit daar terug muziek in en zijn de dagen van verliezen tegen bulgarije toch terug ver weg.

mooi om te zien en nog mooier dat we in oktober een vriendschappelijke wedstrijd tegen elkaar hebben.
Old 10-09-2018, 14:56   #9   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Bwa soms is het makkelijker mee te voetballen en iets te tonen tegen grote ploeg die zelf wil voetballen en dus beetje ruimte laat ipv tegen een kleine ploeg die gewoon de boel dicht timmert.

Laat ze dus eerst dat maar eens doen.
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2018, 15:01   #10   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post
Holland is het BelgiŽ van 7-8 jaar geleden.
Al zie ik enkel de ligt en de jong als potentiŽle wereldtop
Die quote dat Holland het BelgiŽ van 8j geleden is, komt vaak op, maar daar ben ik het absoluut niet mee eens. Het BelgiŽ van 15j geleden lijkt mij accurater. 8j geleden zagen we al wat onze ploeg kon worden, bij de Hollanders staat Vormer in de ploeg en met alle respect voor hoe belangrijk hij is voor Club, die zou nooit van de bank geraakt zijn bij de Rode Duivels 8j geleden. Als hij in de eerste plaats al opgeroepen zou zijn.
Old 10-09-2018, 15:56   #11   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Das redelijk onnozel want wij zaten toen met klinkende namen als Deschacht en Ogunjimi in de selectie.
Old 10-09-2018, 16:13   #12   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

https://www.voetbal.com/teams/belgie...n-2010-2011/2/

Spelers in die quali met club erbij.
Kon toen nog niet van allemaal zeggen dat ze ze goed gingen worden, en een Vormer kon daar ook in mee draaien.

Wel akkoord dat oranje wss wel minder talent heeft. Een hazard of lukaku hebben die mannen echt niet.
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2018, 16:43   #13   link
The one and only Buffalo
Kwek

Quote:
Originally Posted by wukedadde View Post
Das redelijk onnozel want wij zaten toen met klinkende namen als Deschacht en Ogunjimi in de selectie.
Dat zijn geen spelers op het middenveld. Deschacht speelt niet op Vormer zijn positie. Hij zou nooit in die ploeg gestaan hebben, maar goed, een selectie had hij misschien wel nig gekregen. Bovendien was er toen ook al veel kritiek op het oproepen van bvb Deschacht en Ogunjimi en het niet opstellen van de jonge talenten.

Nederland heeft op dit moment absoluut nog niet het talent dat BelgiŽ 8j geleden al had.

Edit: en we konden dat wel al zeggen. Gewoon al door te zien og te horen wat die jonge gasten bij de jonge duivels en in hun eigen ploeg deden. Zelfs toen al.
Old 10-09-2018, 18:41   #14   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Quote:
Originally Posted by The one and only Buffalo View Post

Nederland heeft op dit moment absoluut nog niet het talent dat BelgiŽ 8j geleden al had.
Dat ga ik zeker niet tegenspreken. Maar ze hebben wel een paar aankomende toppers (dienen de Jong zie ik bv ver geraken als je ziet hoe die speelde in zijn eerste interland tegen een wereldkampioen) en misschien staan ze binnen een jaar of 5 terug op een deftig niveau.

Maar ik had het over Vormer en ik zou zelf verder durven gaan. Als Verstraete en Vanaken opgeroepen worden nu, waarom zou dat dan voor Vormer nooit het geval kunnen zijn?
Old 10-09-2018, 19:12   #15   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by The one and only Buffalo View Post
Edit: en we konden dat wel al zeggen. Gewoon al door te zien og te horen wat die jonge gasten bij de jonge duivels en in hun eigen ploeg deden. Zelfs toen al.
Dat nu roepen is natuurlijk gemakkelijk . Moet voor de leut eens opzoeken wat er van het elftal geworden is van Jong Oranje dat Europees kampioen werd in eigen land. Als je dat nu leest is dat precies een parodie op een voetbalelftal.

Soit, je hebt natuurlijk wel gelijk dat er heel weinig kwaliteit zit in het Nederlands elftal. En de generatie die er zit aan te komen is niet veel beter, wat het extra zuur maakt dat een Ziyech voor Marokko gekozen heeft en niet voor Oranje.

De enige die kwalitatief goed zijn, zijn Cillesen, Zoet, Van Dijk, De Jong, De Ligt, Wijnaldum en Depay, als hij zijn niveau haalt. Kluivert en van de Beek hebben veel potentie, maar de eerste moet het nog waarmaken in Roma en de 2e deemstert nu een beetje weg nu hij wat tegenslag bij Ajax heeft en een sterker middenveld voor zich heeft.

Centraal achterin en op het middenveld zitten ze wel goed. Vleugelverdedigers en ditto aanvallers is een kleine ramp, al begrijp ik niet waarom een Willems niet opgeroepen wordt bvb. En van Jong Oranje zie ik weinig potentiŽle spelers doorstromen. Groeneveld, Eiting en Ramselaar mss, als ze blijven doordoen gelijk ze nu bezig zijn.

Desondanks wel vertrouwen in Koeman. Op 1 of andere manier heeft hij het in zich om middelmatige elftallen boven zich uit te laten stijgen (cf. Feyenoord, Southampton, Everton). En aangezien in NL niemand iets verwacht, hoeft hij zich ook geen fluit aan te trekken van de Hollandse filosofie.
Old 10-09-2018, 19:23   #16   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

vanavond portugal italiŽ

spicy

ik kan't zien op dien eleven sports of whatever met proximus
Old 10-09-2018, 19:27   #17   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post
Bwa soms is het makkelijker mee te voetballen en iets te tonen tegen grote ploeg die zelf wil voetballen en dus beetje ruimte laat ipv tegen een kleine ploeg die gewoon de boel dicht timmert.

Laat ze dus eerst dat maar eens doen.
de tweede helft zakte frankrijk wel degelijk in. het was geen bus parkeren zoals op't wk maar holland was niet zo maar gewoon wat mee aan het voetballen, het was actief druk aan't zetten en kon er zelfs een goal uit halen

over de hele wedstrijd gezien was een gelijkspel niet onverdiend geweest maar zoals je vaak ziet (bij ons ook tegenwoordig), dwingt de meest kwalitatieve ploeg uiteindelijk wel de overwinning af
Old 10-09-2018, 20:09   #18   link
The one and only Buffalo
Kwek

Quote:
Originally Posted by wukedadde View Post
Dat ga ik zeker niet tegenspreken. Maar ze hebben wel een paar aankomende toppers (dienen de Jong zie ik bv ver geraken als je ziet hoe die speelde in zijn eerste interland tegen een wereldkampioen) en misschien staan ze binnen een jaar of 5 terug op een deftig niveau.

Maar ik had het over Vormer en ik zou zelf verder durven gaan. Als Verstraete en Vanaken opgeroepen worden nu, waarom zou dat dan voor Vormer nooit het geval kunnen zijn?
Omdst die daar zitten omwille van blessures, persoonlijke redenen van de coach over spelers en gewoon om die mannen nekeer te testen. Niet serieus als basisspeler. Ale, Vanaken in de toekomst wellicht wel nog, maar Verstraete al zeker niet.
Old 11-09-2018, 20:16   #19   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Old 11-09-2018, 20:46   #20   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

1-3

2 keer luikaku en mertens

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools