Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 05-03-2018, 16:53   #3781   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

https://www.hln.be/regio/gent/school...taan~a4e17c80/

Stalin approves!

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2018, 17:26   #3782   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Fuck off, DJB.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2018, 21:01   #3783   link
Matthias
*snore*

Ik ben eigenlijk wreed curieus wat een verlichte technocraat als DJB zou voorstellen als alternatief. Want hij lijkt me niet het kampeertype. Iedere ouder met een bot mes in het Kuipke opsluiten en de laatste die blijft leven mag het eerste een school kiezen voor zijn kind?
Matthias is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2018, 21:41   #3784   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Kinderen die gedoopt zijn, krijgen absolute voorrang in het katholiek onderwijs. En de gedoopte arme kindjes krijgen bij een ex aequo een voorkeursbehandeling op gedoopte kindjes uit de middenklasse.

In de staatsscholen werken ze maar een eigen regeling uit. Zou precies de kindjes van ouders die in staat zijn een bomgordel te maken nu ook wel niet naar een school sturen die een paar km/metrostations van de ouderlijke woonst ligt.

De logica zelve.

(↑ Ceci n'est pas une menace ↑)
Wazeiterna? is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2018, 21:50   #3785   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Wazeiterna? View Post
Kinderen die gedoopt zijn, krijgen absolute voorrang in het katholiek onderwijs. En de gedoopte arme kindjes krijgen bij een ex aequo een voorkeursbehandeling op gedoopte kindjes uit de middenklasse.
kingdom come: wazeliverance
Old 05-03-2018, 22:10   #3786   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Daar zit 0,0 onredelijkheid/hypocrisie in. Laat die rijkere middenklasse-katholiek maar wat verder lopen naar zijn katholieke school met zijn Kipling-pennenzak dan die arme katholieke stakker met zijn pennenzak uit de Wibra.

Old 05-03-2018, 22:15   #3787   link
Matthias
*snore*

Moeten ze niet gedoopt én gevormd zijn?
Matthias is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2018, 22:17   #3788   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Gevormd zijn, levert uiteraard nog meer bonuspunten op indien men de voorkeur geeft aan het katholieke net. Dat is een open deur intrappen.

Maar zie moeilijk in hoe -12-jarigen hun vormsel al achter de rug kunnen hebben.

Old 05-03-2018, 22:22   #3789   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/03...oe-is-het-zov/

Kunt kappen op NVA maar zo een fratsen zie ik de Wever of Jambon toch niet meteen doen.
What the hell eigenlijk.
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2018, 22:37   #3790   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Behalve dan letterlijk mensen verdrinken in de Middellandse Zee!! 1
Old 06-03-2018, 00:17   #3791   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Behalve dan letterlijk mensen verdrinken in de Middellandse Zee!! 1
Rooz is geen racist, maar hij vindt migranten die verdrinken wel gewoon hilarisch!11 Lol!11

Last edited by CSM; 06-03-2018 at 00:22.
Old 06-03-2018, 00:21   #3792   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/03...oe-is-het-zov/

Kunt kappen op NVA maar zo een fratsen zie ik de Wever of Jambon toch niet meteen doen.
What the hell eigenlijk.
Efkens los van of dat wel allemaal zo goed geregeld of voorgesteld is geweest. Wat de media er nu van maakt, dat is pas dikke bullshit. Belgacom was 100% overheidsbedrijf, dus dat was gewoon een vestzak-broekzak operatie. De Belgische overheid verliest hier nul Euro.
Old 06-03-2018, 00:27   #3793   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by CSM View Post
Rooz is geen racist, maar hij vindt migranten die verdrinken wel gewoon hilarisch!11 Lol!11
en vlaams belangers verdedigen in filmkes die hij zelfs niet bekijkt

waar hij vroeger nog van uit ging "tis nie omda het vlaams belang het op zijn website zet, het gaat over de inhoud van het filmke" (waar ik soms met akkoord ga, guilt by association is soms ook onnozel, ook al zijn zijn voorbeelden altijd trash is het concept op zich wel iets waar we rekening met moeten houden) gaat hij nu in een diatribe over westerse tradities terwijl hij nie eens weet waarover het gaat omdat hij zelf toegeeft dat hij nu al geen inhoud -het filmke- meer nodig heeft om het vlaams belang te kunnen verdedigen want WESTERSE TRADITIES GAAN KAPOT TERWIJL DE MOSLIMS DE SHARIA OP GANG BRENGEN EN MOGEN WE ONS DAAR GEEN VRAGEN OVER STELLEN

geen schoon zicht

Last edited by Ferrex; 06-03-2018 at 00:32.
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2018, 00:44   #3794   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

over al de discussies da ik met types jonah en csm heb gehad over shit lijk onnozele feministen op twitter of whatever ben ik toch content dat zo'n zaken een pak minder triviaal zijn dan dit, ook al wordt er daar af en toe wa met slijk gesmeten

maar een "discussie" proberen te legitimeren rond van grieken, de partijleider van een partij die in 2004 door het hof van cassatie letterlijk werd veroordeeld (enfin, de bevestiging na een beslissing door het hof van beroep in gent) tot een verboden racistische organisatie maar die gewoon verder hebben gedaan onder een andere naam, da's nog wel van een ander niveau. zeker als je hun inhoud dan ook nog eens blijkbaar blindelings overneemt want het filmpje bezien? das teveel moeite.

het is één ding om spreekpunten van de n-va als factor mee te willen nemen in uw discussie als ge meer rechts in't politieke spectrum staat maar het vlaams belang is pure racistische trash. hoe zien mensen da in current year nu nog altijd niet? waarom doen we er niets anders mee dan lachen? waarom komen mensen nog altijd af met "ja ok vlaams belang MAAR" als ik zit te lachen met dien van grieken?
Old 06-03-2018, 05:06   #3795   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Rofl wat
Old 06-03-2018, 05:37   #3796   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

ik vond die “heb zelf het propaganda-filmke niet bekeken” nu ook wel een new low
Old 06-03-2018, 06:58   #3797   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Dat filmpje verandert nu eens niets aan mijn mening van de tendens die ik beschreef.
1 voorbeeld meer of minder zal dat niet veranderen.
Old 06-03-2018, 10:56   #3798   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

Quote:
Ik ben eigenlijk wreed curieus wat een verlichte technocraat als DJB zou voorstellen als alternatief. Want hij lijkt me niet het kampeertype. Iedere ouder met een bot mes in het Kuipke opsluiten en de laatste die blijft leven mag het eerste een school kiezen voor zijn kind?
Wat is er mis met het wisselen toelaten?
Persoon A heeft spot 14 in school X
Persoon B heeft spot 11 in school Y

NIEMAND heeft er last van dat die 2 personen in onderling akkoord van plaats wisselen.

Zelf uw kronkelend advocaten brein moet dat toch snappen, vermatthiassen ?

Quote:
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
Old 06-03-2018, 10:57   #3799   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

Quote:
Originally Posted by CSM View Post
Fuck off, DJB.
Make me loser. Anytime anyplace

Quote:
Old 06-03-2018, 11:00   #3800   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

Quote:
Originally Posted by DarthJabbaBoulet View Post
vermatthiassen
blijft toch een goei ze zot

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules