![]() |
![]() |
#61 link |
Senior Member
|
Ik move naar Erstwhile Altar (na roll op zelfde locatie)
Ik steel de kaart van Divolinon Ik val niemand aan. *** ('t Is aan Fjuri) Ik interpreteerde die kaart ook als 7 HP resterend btw... |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 link |
Senior Member
|
Fjuri Turn 3:
1. Bewegen (Verplicht) Weird Woods (9) 2. Ik genees mezelf met 1HP (ween ween) 3. Ik mep op niemand Als je rolt, laat dan meteen je rol zien, want het is mss belangrijk of je ergens naartoe wordt gestuurd via een rol, of via "7". Als je kijkt naar de damage track, is het vrij duidelijk dat mijn damage counterke naar #7 ging, en ik dus nog X-7 HP over had (met X zijnde mijn totaal van mijn character sheet). Nu X-6. next: Divolinon |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 link |
Una
|
Divolinon Turn 1:
1. Bewegen (Verplicht) http://orokos.com/roll/c-Shrimp+Shadow+Hunters+1 -> 7 Ik ga naar gebied "Underworld's gate". 2. De kracht gebruiken van het nieuwe gebied waar de speler zich bevindt (Optioneel) Ik neem een Hermit Card en gebruik deze op Mithror. 3. Andere speler(s) aanvallen (optioneel) Ik val niemand aan Next up: Fidoh.
![]() |
![]() |
#67 link | |
Soupe du jour
|
Iedereen begint op '0 schade' (want totaal HP is verborgen: personages zijn verborgen) en je kan zo boven de track bewegen als je meer schade krijgt (1 schade, 2 schade, 3 schade ...) Vanaf dat je op X schade komt (X = je personage's totaal HP) ben je dood. Er wordt nooit aangegeven hoeveel HP je resterend hebt want die informatie is geheim
Er is een personage met een gelijkaardige kracht die in de regels als volgt wordt beschreven: Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 link |
Man of Science
|
Move naar Hermit's Cabin. Ik trek een Hermit card en speel hem op Fidoh. Ik val niemand aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 link |
Senior Member
|
Ik move naar Underworld Gate (5)
Ik neem een witte kaart: Holy Water of Healing. Ik krijg 2 HP bij. Ik val niemand aan. *** ('t Is aan Fjuri) |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 link |
Senior Member
|
Fjuri Turn 3:
1. Underworld Gate (4) 2. Ik neem een Hermit kaart maar om de ene of de andere reden geraak ik niet ingelogd in de Handtracker om een kaart te pakken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 link |
Senior Member
|
=)
Ik ga het veld nog een beetje verder proberen te effenen, der staat er hier eentje met maar half zo veel schade als de rest van ons (in dit veldje he) Ik doe 2 schade op Divolinon En dan is het aan Divolinon zelf |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|