Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 01-08-2018, 21:03   #201   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Die hebben op twee jaar massa's werk verricht. Als ze de komende jaren aan dit spel blijven sleutelen zoals ze gedaan hebben, dan kan dit echt iets speciaals worden.

Wel nog niet veel kunnen spelen. Kan niet zoveel op de ps4 spelen tot de verbouwingen af zijn
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2018, 22:08   #202   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Ben er ook aan begonnen maar ik vind het redelijk verwarrend. Ik zit constant met het beeld van iets dat ik moet bouwen voor mijne neus en ik moet daar materials voor zoeken. Wel irritant als er een holo van versterker of een raffinaderij heel de tijd voor uwe neus hangt.

Ook ben ik al vier keer gestorven omdat de planeet waarop ik zit toxic is of radiation heeft.

Zie Nieker en Omega online, moet ik jullie joinen om multiplayer te spelen? Of is hl de game nu sowieso multiplayer en is't omdat ik jullie dan niet moet zoeken?
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2018, 00:48   #203   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Afhankelijk van uw keuze int begin zit ge online of offline. Indien online zit ge met max 16 andere spelers in het universum op elk moment. Om echt met iemand samen te spelen moet ge zijn spel joinen anders is de kans dat ge elkaar gaat vinden zo goed als 0 (een miljard planeten enzo...)

Wat ge daar beschrijft lijkt een bug ? zit ge op uw bouwknop te duwen ? Die holo staat er enkel als ge van plan zijt iet te bouwen en uit het bouw menu aan het kiezen zijt.
Old 02-08-2018, 09:02   #204   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Artikels als dit (https://www.rockpapershotgun.com/201...-missing-ship/) deden mij denken dat het la Eve Online alle spelers in hetzelfde universum zaten. Hoe kan die speler dan aan zijn schip geraken??
Beetje onnozel van maar 16 man in uw universum te hebben.

Nee, dat dacht ik ook. Bouwknop induwen hielp ook niet. Vanavond eens herinstallen denk ik.
Moet toch meermaals opnieuw beginnen omdat ik altijd op een toxic of rad planeet geraak.
Old 02-08-2018, 13:18   #205   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Ik speel altijd samen met een maat en ik join zijn server altijd, vermoedelijk kom jij dan bij ons terecht. ALtijd welkom uiteraard. Het spel boeit mij wel maar matig, ik vind het inventory management verschrikkelijk irritant en ik mis voorlopig een echte drijfveer om te blijven spelen.
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2018, 14:03   #206   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Ben op een bepaald moment gejoined ja (Hoorde je zelfs babbelen ) maar die planeet was alweer giftig of bestraald en ben doodgevallen.
Old 02-08-2018, 16:28   #207   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Ge moet uw shield rechargen.
Old 02-08-2018, 18:55   #208   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Ge zit letterlijk vast in de tutorial van het spel Dodgy
Old 02-08-2018, 22:48   #209   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

De tutorial is nu ook niet de meest duidelijke ooit ontwerpen denk ik.

Ik zit nu ergens in de tutorial waar ik credits moet verzamelen om microprocessoren te kopen ofzo. Ze geven enkele wat korte tips over alle mogelijke manieren om geld te verdienen (maar eigenlijk staat er niet meer als, 'je kan traden, craften, minen, etc...'.

Nuja dat is wss de charme van het spel.. ik hoop enkel dat er wat momentum in zit voor ik het beu ben.
Lacroix is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2018, 00:58   #210   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Ben op een bepaald moment gejoined ja (Hoorde je zelfs babbelen ) maar die planeet was alweer giftig of bestraald en ben doodgevallen.
Huh, maar ik praat op ts?
Old 03-08-2018, 09:04   #211   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by wukedadde View Post
Ge zit letterlijk vast in de tutorial van het spel Dodgy
Ja dat weet ik wel. Maar zoals Lacroix ook zegt is het zr onduidelijk.

Heb het trouwens moeten herinstalleren om dat constante hologram kwijt te zijn dat heel de tijd voor mijne neus zweefde. Dat maakt het wel een stuk overzichtelijker.

Heb trouwens al gelezen dat vele mensen heropstarten tot ze een redelijk eenvoudige startplaneet hebben. Zit nu op een planeet waar het -50 is.

Quote:
Originally Posted by Nieker View Post
Huh, maar ik praat op ts?
Misschien was't uwe maat?
Old 03-08-2018, 12:01   #212   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Ik had iets soortgelijk voor, maar dat was omdat sommige controls dubbel ingesteld stonden. Vb build menu en strafen of zo
Old 05-08-2018, 09:57   #213   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Ook wat verder gespeeld en het is duidelijk veel beter dan vroeger, maar ik vraag mij ook af of ik door dat inventory management niet ga afhaken.
Old 10-08-2018, 16:29   #214   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

jezus, spel voelt nog steeds even houterig en shoddy aan als twee jaar terug, insta-uninstall
Old 10-08-2018, 18:46   #215   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Ik amuseer me er alvast ferm mee. 20 uur op de teller en zie het nog niet direct stoppen. Wel een serieuze timesink. 't Is niet op te starten voor een half uurtje, iets wat ik wel nodig heb in een spel tegenwoordig.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2018, 10:12   #216   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

't is verslavend en een pak interessanter, maar de resource grind is zo enorm dat ik denk dat het het niet waard is.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules