Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 18-07-2018, 21:47   #2   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Ik hoop echt dat het deftig gaat zijn. Al vaak Theme Hospital willen opnieuw spelen, maar ik laat me niet graag toe aan nostalgie, vaak valt dat serieus hard tegen namelijk.
Disabled is online now   Reply With Quote
Old 18-07-2018, 22:35   #3   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Allez, paar maanden terug me nog kostelijk geamuseerd met Theme Hospital (Corsix mod). Heerlijk tijdloos spel.

Dit ziet er alleszins uit als een heel waardige opvolger, het lijkt de sfeer bijzonder goed terug te vatten. Al moet het spel uiteraard meer om het lijf hebben, een kopie van het origineel (of pastiche van eerdere pogingen) in 3D zegt me te weinig.
Old 02-09-2018, 21:39   #4   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Had veel schrik voor een easy cash grab, maar het is release dag en de eerste reviews zijn verrassend positief. Metacritic: 84/86.

Brb, ff kopen ("maar" 27 EUR op instant gaming, wel out of stock atm dus gekocht op Steam)

Quote:
The temperature overlay revealed that the waiting area was exceedingly chilly, and plonking down a couple of radiators (not too many, lest everyone get hot and sweaty), brought the temperature back up to cozy levels. This was indicative of a larger issue, however. They all caught colds because they’d been sitting in that freezing area for days, all waiting to see the same GP. The doctor in question had an alert above her head, showing the number of patients waiting to see her, while clicking on her informed me that she was in dire need of a break and was, in fact, not a trained GP at all. She was an underpaid surgeon filling in for someone. Another problem to fix.

Last edited by Turtle; 02-09-2018 at 21:52.
Turtle is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules