Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 17-05-2015, 20:06   #10981   link
Prodigy
Böser Weltherrscher

Prodigy's Avatar

Zeer zuur, maar toch proficiat aan de Buffalos hier. Maak het maar af donderdag en geniet ervan!
Prodigy is offline   Reply With Quote
Old 17-05-2015, 20:08   #10982   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Is wel zot hoeveel verschillende supporters van verschillende clubs het Gent gunnen, terwijl dat meestal totaal niet het geval is einde titelstrijd. Wist niet dat die zo loveable waren. Misschien dankzij Buffaloman?
Old 17-05-2015, 20:10   #10983   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Dankzij mij Nah is gewoon omdat Gent letterlijk een sympathieke ploeg met doorgaans heel objectief bestuur. Ook naar pers toe. Ik ken quasi niemand die het Gent niet gunt, en al zeker niet ten voordele van Anderlecht.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 17-05-2015, 20:12   #10984   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by lapino View Post
Dankzij mij Nah is gewoon omdat Gent letterlijk een sympathieke ploeg met doorgaans heel objectief bestuur. Ook naar pers toe. Ik ken quasi niemand die het Gent niet gunt, en al zeker niet ten voordele van Anderlecht.
nogal logisch dat laatste, Anderlecht-supporters willen vooral niet dat Brugge het haalt en vice versa.

die Lowagie vind ik wel een hatelijk figuur, en Hein ook.
maar met spelers als Kums, Foket, Dejaeghere en Raman hebt ge wel sympa jonge Belgen spelen. altijd plezant.
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 17-05-2015, 20:14   #10985   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
zegt Preud'homme hier nu dat er gekozen zou moeten worden tussen Europees halen of niet, om nog eens kampioen te worden?

rofl zot
Geen enkele ploeg in Europa heeft 61 wedstrijden gespeeld? Klopt dat eigenlijk wel? Wat met Engelse ploegen met hun 2 bekers + Europees voetbal? Of Barcelona/Real, die hebben in de competitie ook 38 wedstrijden (2 minder dan België lijkt mij niet zo een groot verschil) en spelen/speelden nog Europees mee.
Old 17-05-2015, 20:15   #10986   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by The one and only Buffalo View Post
Geen enkele ploeg in Europa heeft 61 wedstrijden gespeeld? Klopt dat eigenlijk wel? Wat met Engelse ploegen met hun 2 bekers + Europees voetbal? Of Barcelona/Real, die hebben in de competitie ook 38 wedstrijden (2 minder dan België lijkt mij niet zo een groot verschil) en spelen/speelden nog Europees mee.
en Juve. ook bekerkampioen en finale CL.
Old 17-05-2015, 20:16   #10987   link
The one and only Buffalo
Kwek

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
Is wel zot hoeveel verschillende supporters van verschillende clubs het Gent gunnen, terwijl dat meestal totaal niet het geval is einde titelstrijd. Wist niet dat die zo loveable waren. Misschien dankzij Buffaloman?
Gent speelt sinds de winterstop met voorsprong het mooiste voetbal, is niet de eeuwige rivaal die Club/Anderlecht wel altijd zijn geweest en is van de 3 titelkandidaten in principe altijd de underdog. Mensen hebben graag de underdog. Vergelijk het een beetje met Zulte Waregem 2 jaar terug.
Old 17-05-2015, 20:24   #10988   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Gaat in elk geval prachtig zijn om naar donderdag toe te leven. Al meer dan 35j abonnee, mijn broer vliegt over vanuit toulouse, ik kan die avond beleven met mijn beste vrienden en de dag nadien wacht mijn vrouw me op in Alicante om me te feliciteren of te troosten. Mooier kan niet.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Old 17-05-2015, 20:27   #10989   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Pff ik haat fucking Gent en dikke Hein en hun cinemastadion/publiek maar ze verdienen het dubbel en dik met hun mooi voetbal die ze brengen..
Gelieve allemaal eens te denken hoe frustrerend het is om club supporter te zijn wtf
Old 17-05-2015, 20:33   #10990   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Kan ik best begrijpen rooz,,en eerlijk gezegd zelfs al spelen we kampioen, ik blijf systeem van po1 maar niks vinden, zeker omdat ploeg die heel het jaar door op 1 staat toch met lege handen naar huis kan gaan. Om 1e te eindigen op einde competitie zou wel iets extra mogen bestaan.

Old 17-05-2015, 20:43   #10991   link
Prodigy
Böser Weltherrscher

Prodigy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
Paar jaar terug had ik het Gent eigenlijk niet gegund, studeerde toen nog in Gent en genoeg ambetante Buffalos tegengekomen met een pik op Club om het toch niet wenselijk te vinden. Intussen Gent verlaten, daar geen last meer van en heb zelf in feite niets tegen Gent, dus it's all good. En uiteraard duizend keer liever Gent dan Anderlecht, dat spreekt voor zich
Prodigy is offline   Reply With Quote
Old 17-05-2015, 20:50   #10992   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

Quote:
Quote:
Originally Posted by The one and only Buffalo View Post
Gent speelt sinds de winterstop met voorsprong het mooiste voetbal, is niet de eeuwige rivaal die Club/Anderlecht wel altijd zijn geweest en is van de 3 titelkandidaten in principe altijd de underdog. Mensen hebben graag de underdog. Vergelijk het een beetje met Zulte Waregem 2 jaar terug.
Toch vooral wat Jaak zegt hoor. Alles liever dan Standard/FCB/Genk

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
nogal logisch dat laatste, Anderlecht-supporters willen vooral niet dat Brugge het haalt en vice versa.
Old 17-05-2015, 20:57   #10993   link
The one and only Buffalo
Kwek

Is toch wat ik zelf in mijn 2de punt zeg? Anderlecht/Club zijn de rivalen dus die gunnen elkaar niets, Standard wil Anderlecht ook geen kampioen zien spelen. De rest root voor de underdog/de mooist ogende ploeg.
Old 17-05-2015, 21:09   #10994   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by sn1p3r View Post
Toch vooral wat Jaak zegt hoor. Alles liever dan Standard/FCB/Genk
What the fuck staat Genk daar tussen? Dat Club, Anderlecht en Standard elkaar niets gunnen kan ik iets of wat begrijpen maar Genk? Serieus? Wtf.

Is het omdat ze toen kampioen gespeeld zijn met die penalty? Dat ge daar nog altijd zoutig over kunt zijn. 0_o
Old 17-05-2015, 23:50   #10995   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

respect voor de manier waarop De Witte en Louwagie Gent van het faillissement gered hebben, en op zich is een titel hun wel gegund.

wel een hekel aan hun " wij kijken niet naar club maar elke keer we het goed doen wijzen we toch naar brugge" supporters.

en das niet perse op echte die hard supporters zoals Lapino, maar er zijn er echt wel wat.

Voor de rest, respect wat Hein doet met die kern, en het doen in de PO's is ook sterk, maar over heel het jaar, meh. Systeem is wat het is dus tis verdiend maar het knaagt toch wat.
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 17-05-2015, 23:59   #10996   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Gent was relatief gezien superieur over de rest in zowel de tweede seizoenshelft als de PO's. Dat is 2/3de van de competitie.

Als ze kampioen spelen, is het zeker niet ongegrond, zelfs al bekijk je het over heel het jaar. Snap niet wat er op dat front kan "knagen".
Old 18-05-2015, 00:03   #10997   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

De Witte: "Wel titelkandidaat, maar geen titelfavoriet"

Nu is em wel belachelijk aan 't doen
Old 18-05-2015, 00:08   #10998   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

frustratie zeker
blijft toch een feit dat Hein ze wel sterk zet, maar zuiver op kwaliteit toch niet veel speciaal lopen. Maar goed als team echt wel goed, knap werk van Hein.
gewoon wat zuur dat Brugge toch die 17! extra matchen heeft gespeeld. Soit op zich een mooi seizoen, maar het in de PO's weer zo laten afweten.
Maar goed, had club maar zelf op moeten anticiperen, door Castillo niet te verkopen, een back up voor de bock en vazquez te kopen, Vazquez geen 3 matchen per week te laten spelen.

61 matchen is veel
maar dit parcours willen afleggen met De Bock als enige LB, Vazquez als enige voetballende middenveld en De Sutter en Oulare als enige 2 spitsen, kan gewoon niet slagen. daar krijg je de rekening voor.
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 18-05-2015, 06:14   #10999   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Gaat in elk geval prachtig zijn om naar donderdag toe te leven. Al meer dan 35j abonnee, mijn broer vliegt over vanuit toulouse, ik kan die avond beleven met mijn beste vrienden en de dag nadien wacht mijn vrouw me op in Alicante om me te feliciteren of te troosten. Mooier kan niet.
Maar stel u voor dat Gent niet wint tegen Standard en Anderlecht gaat wel winnen op Kortrijk...

Dan wordt het in de onderlinge confrontatie in het Astridpark beslist.
Old 18-05-2015, 06:31   #11000   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Het kan natuurlijk, vooral gezien feit dat Kortrijk efkes de PO1 matchen gaat weggeven en Standard nog kan meedoen voor europees ticket. Maar goed, als Gent het thuis haalt van Standard is het nog méér verdiend. Zal wel zuur smaken als de titel alsnog wegglipt, ik hoop in elk geval van niet.

Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules