Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 12-08-2016, 20:27   #81   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
https://twitter.com/Totalbiscuit/sta...53412975988736

Quote:
This is Arkham Knight levels of bad.
uh-oh
Hij was het ook aan 't streamen en werd zo pissig dat hij de stream afzette omdat het spel zijn PC zo hard upfuckte dat zelfs zijn twitch voice chat niet meer werkte

Last edited by DM; 12-08-2016 at 20:31.
DM is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2016, 21:36   #82   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by Wazeiterna? View Post
Maar die developers zouden wel eens wat duidelijker mogen zijn geweest over hetgeen men mag verwachten.
Voor zover ik gameplay gezien heb op voorhand, dan toonde dat toch perfect wat je kon verwachten? Verschillende planeten waar je op kon rondlopen, dieren spotten, vijanden tegenkomen, items harvesten/minen, wat crafting en trading. Eigenlijk zoals al die andere survival-games die er op dit moment zijn.

Snap niet wat mensen er meer van verwacht hadden. Had er meer ingezeten, het was wel getoond in trailers/interviews, denk ik dan. Een mens fantaseert soms gewoon teveel.

Soit, ik wil het wel spelen, maar de prijs staat mij niet aan. Ik wacht wel op een sale, zeker nu er andere interessante(re?) games aan zitten te komen.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2016, 22:02   #83   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Chill game. Draait goed. Het is natuurlijk grotendeels mijnen en vliegen. Soms wat irritante sentinels afknallen.

Op een planeet een alien tegengekomen die ik totaal niet verstond, daarna op de planeet wat vertalingen gevonden.

Anyway, ik ben er aan begonnen zonder enige verwachtingen, had dan ook enkel maar een trailer van de game gezien.
Old 12-08-2016, 23:45   #84   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

wa een lelijk spel

dat wil precies ook nie op 1080p bollen, tenzij het de bedoeling is dat alles wreed wazig is. tis raar want de tekst is heel scherp

ge start en ge moogt direct minecraftgewijs tegen wa rotsen schieten

een paar duust keer

spannend
Old 13-08-2016, 00:35   #85   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Net een uur ofzo gespeeld tot ik van die eerste planeet af ben.

Ik kan best begrijpen dat voor sommige mensen rustig vliegen en minen leuk is, maar dit is gewoon rete-saai.

En lelijk omg
Old 13-08-2016, 06:03   #86   link
Sexy Schaap
'sexy' 'schaap'

Sexy Schaap's Avatar

Heh blijkbaar is dat grote geheim in het midden van het universum niet meer dan een camera die uitzoomt en u weer aan de rand spawnt. Letterlijk gewoon new game+.
Sexy Schaap is offline   Reply With Quote
Old 13-08-2016, 08:33   #87   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Ik heb gisteren drie uur gespeeld ofzo en me geen minuut verveeld. 'k vind het echt een superrelaxte ervaring. Mijn tweede planeet leek erg veel op Mars.
In feite is het best lelijk, maar de vista's zijn toch indrukwekkend. Als je zo rondhost op die planeet, terwijl het zand rond je waait. Ondertussen zie je een zon opkomen over de bergen. En dat in combinatie met het goeie sounddesign en soundtrack. De sci-fi nerd in mij wordt daar echt wel content van

Maar ja, ik begrijp het wel echt volledig als het uw ding niet is en je het een kutspel vindt. Ik ben alvast blij dat ik het risico heb genomen en het heb gekocht. En ik ben vooral razend benieuwd waar dat spel over twee jaar gaat staan. Zoveel potentiëel.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 13-08-2016, 09:51   #88   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Ben net van de 1ste planeet, en een beetje verloren.. Wat word ik nu verwacht te doen?
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 13-08-2016, 10:03   #89   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Het doel is naar het centrum van het universum te gaan. Kijk op uw galaxy map als je in de ruimte bent. Maar eer je naar een ander systeem kunt, moet je de hyperdrive update vinden. Ga naar een ruimtestation, verkoop uw shit. Koop een nieuw beter schip, verken op de planeten. Op outposts heb je van die dingen waar je PoI mee kunt vinden.
Wijst zichzelf allemaal wat uit.
Old 13-08-2016, 12:21   #90   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Ben tegen zo'n ruimtestation gebotst, kon precies niet mee interacten? Of heb ik er over gekeken
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 13-08-2016, 12:23   #91   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Ge moet binnen vliegen zeker ?
jelliuz is offline   Reply With Quote
Old 13-08-2016, 12:47   #92   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Ja, beetje rond dat station vliegen en er is ergens altijd een opening waar ge in moet gaan.

Denk dat het bij alle space stations op dat blauwe stuk lijkt:

Old 13-08-2016, 14:07   #93   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by DM View Post

Quote:
Originally Posted by TotalBiscuit
This is Arkham Knight levels of bad.
uh-oh
Het spel krijgt de volle laag op Steam, toch altijd jammer dat het zo'n verloop moet hebben. Ze kondigen nu wel grote fixes aan, maar afwachten met releasen was toch een betere optie.
Ik kan wel iets meer begrip opbrengen als onafhankelijke developer Hello Games met 15 man de bal misslaat tegenover Rocksteady Studios met 150 man en big publisher funding.
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 13-08-2016, 14:22   #94   link
quantrias
Senior Member

quantrias's Avatar

Probleem is dat Sony daar gigantisch veel reclame voor heeft gemaakt en dat er hier en daar wat "leugentjes" zijn gebruikt om het spel aan de man te brengen.

De verwachtingen waren gewoon te hoog.

Toch zal het game al goed opgebracht hebben.

Het zal niet lang meer duren of het spel zal serieus dalen in prijs.
Ik ga het sowieso binnenkort eens testen.

Last edited by quantrias; 13-08-2016 at 14:26.
quantrias is offline   Reply With Quote
Old 13-08-2016, 21:38   #95   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Vind het wel een dik ca va spel voorlopig. De klachten over textures storen mij eigenlijk totaal niet, maar denk ook niet dat je van een dergelijk spel meer moet verwachten. De incentives om het te spelen liggen elders (dat is me na een paar uur al duidelijk), waarmee ik niet wil zeggen dat ik het binnen twee maanden nog regelmatig ga opstarten. Who knows.

Ondertussen al op 3 planeten geweest, maar nergens echt veel gegevens verzameld of routepunten ontdekt. Denk wel dat ik minstens op één van die planeten alle routepunten ga proberen te ontdekken, gewoon om het nut e.d. ervan te ontdekken.

Ook net mijn eerste hypercell gemaakt, waardoor ik dus naar andere sterrenstelsels zou moeten kunnen (?) Zie precies maar drie planeten in het stelsel waar ik nu ben.

Tweemaal in een ruimtestation geweest en één van die keren zag ik dat er ook een paar andere spacecrafts landden. Andere spelers of misschien gewoon de AI aan het werk?

Edit: 'Inventory full' is wel iets dat ik stillekes beu ben gehoord.

(↑ Ceci n'est pas une menace ↑)

Last edited by Wazeiterna?; 13-08-2016 at 21:56.
Wazeiterna? is offline   Reply With Quote
Old 14-08-2016, 08:38   #96   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Nee, die andere schepen in het ruimtestation zijn gewoon AI. Je kunt ze aanspreken terwijl ze in hun schip zitten. Dan kun je goederen kopen of verkopen of hun schip kopen. Gisteren op een planeet geland die vrij veel goud had, dus ondertussen een nieuw schip kunnen kopen. Die procedurally generated schepen kunnen er best cool uitzien, maar soms toch ook vaak gedrochten. Zo het genre dat ik maakte met Lego toen ik 8 jaar was.

Voor uw inventory. Op de planeten vind je zo van die machines waar een oranje straal uit komt. Daar kun je zo'n bypass chip op gebruiken en dan moet je zoeken naar 'shelter'. Regelmatig vindt hij dan 'drop pods'. In die drop pods kun je altijd een extra inventory vakje bijkopen.

Wel vurt dat heel dat spel bij mij in het Nederlands is. Zo hatelijk als dat automatisch gebeurt.
Old 14-08-2016, 08:52   #97   link
Eposhark
Master i/d Japanologie

Eposhark's Avatar

Quote:
Originally Posted by Wazeiterna? View Post

Edit: 'Inventory full' is wel iets dat ik stillekes beu ben gehoord.
Nee, dat is intentional. Inventory Management is een belangrijke skill in dees game.
Old 14-08-2016, 09:31   #98   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dj El Marriachi View Post
Wel vurt dat heel dat spel bij mij in het Nederlands is. Zo hatelijk als dat automatisch gebeurt.
Een kleine google search leert me dat het spel blijkbaar de language settings van steam overpakt. Dus als je die op Engels zet, zal het spel volgen.

(Geen idee hoe het zit bij gog of PS4, maar het zal daar ook wel hetzelfde principe volgen)
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 14-08-2016, 09:40   #99   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Ik zit op ps4 en ik kan enkel Nederlands of Frans kiezen. Nog zoiets idioot.
Want het is natuurlijk onbedenkelijk dat er Engelstalige mensen in België zouden kunnen wonen.
Old 14-08-2016, 09:41   #100   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Quote:
Zet de taal van uw ps4 op Engels en normaal is het opgelost. Zijn veel games die gewoon de taal van de console overnemen en geen eigen taal instellingen hebben.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules