Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 10-10-2018, 09:06   #18261   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Hm, kga mijn level boost eens gebruiken voor een van mijn chars.

Druid
DK
Monk (new)
Paladin
Shaman
Rogue

choose

“WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2018, 10:18   #18262   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Druid - Feral/Balance zijn beide dood in PvE (tenzij je veel Ghuun mythic gaat doen) - Feral tank is undertuned en resto is de enige spec. In PvP zijn't goden though (lijk elke expansion)

DK - Blood is best tank EU voor M+ en Frost zit hoog op de dps, unholy zit onderaan bij de rest

Monk - brewmaster is de beste raid tank wegens stagger en MW is de beste healer all around. WW is zoals altijd al: Micromanagement en je staat bovennaam. Monk is wel redelijk zwak in pvp. Buiten MW, maar dan nog heb je last van de hard cc.

Paladin - Elke spec werkt goed, ret staat vaak bovenaan bij de grote jongens en prot is goed, minder goed als DK in M+.

Shaman: lal stay away....

Rogue: Alle specs zijn comp in pvE, Assa heeft net een nerf gehad in PvP (die nodig was). maar het bulk van de plebs blijkt niet te weten dat Combat (lol piraten) eigenlijk beter is.

Ik zou Paladin nemen
Guru is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2018, 11:25   #18263   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

Quote:
Originally Posted by Guru View Post

Shaman: lal stay away....
nope, enh is plezant en doet bakken damage.
Lion is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2018, 14:59   #18264   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

In 5 man ja en als den bos niet teveel beweegt lol.

Of in world content waar ge "ride the lighting" kunt misbruiken als de pest. Bon in pvp zijn ze weer nerfed, 2 shamans in de top 20 teams was teveel.
Old 12-10-2018, 09:50   #18265   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Old 12-10-2018, 10:06   #18266   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Ik ben eens benieuwd naar de wow spelersstatistieken (actieve accounts).
Old 12-10-2018, 10:10   #18267   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Waarom?

Er is toch altijd een decline van spelers die beginnen met BFA en dan weer stoppen, dat is elke expansion al zo geweest.

Die spelersstatistieken zijn altijd zo overblazen geweest als een barometer van success lol. Als je die barometer gebruikt is Runescape het beste spel ooit.

Edit: Nu om eerlijk te zijn voel ik tegenwoordig ook minder de neiging om nog vaak in te loggen, meestal op raid avonden nog eens. Maar mij nu nog bezig houden met alle daily's en WQ's pfff. CoA farmen of neck level farmen, daar ga ik me niet meer mee bezig houden.

Last edited by Guru; 12-10-2018 at 10:35.
Old 12-10-2018, 10:53   #18268   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

Quote:
Waarom?

Er is toch altijd een decline van spelers die beginnen met BFA en dan weer stoppen, dat is elke expansion al zo geweest.

Die spelersstatistieken zijn altijd zo overblazen geweest als een barometer van success lol. Als je die barometer gebruikt is Runescape het beste spel ooit.

Edit: Nu om eerlijk te zijn voel ik tegenwoordig ook minder de neiging om nog vaak in te loggen, meestal op raid avonden nog eens. Maar mij nu nog bezig houden met alle daily's en WQ's pfff. CoA farmen of neck level farmen, daar ga ik me niet meer mee bezig houden.
omdat em hier dan weer kan komen zagen over hoeveel beter het vroeger was, en hoe het sinds cata allemaal maar slechter wordt.
Lion is offline   Reply With Quote
Old 12-10-2018, 11:28   #18269   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Goh mensen die dat argument blijven gebruiken dat classic beter was, hebben niet veel gedaan in classic denk ik.

Classic WoW was gewoon een ander spel in een andere tijd. Op dat moment was dat super episch en alles was nieuw. Maar mechanical wise waren al die fights super gemakkelijk, het probleem was gewoon dat ge met 15 goede mensen zat en de rest waren clickers en keyboard turners.
Old 12-10-2018, 13:58   #18270   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lion View Post
omdat em hier dan weer kan komen zagen over hoeveel beter het vroeger was, en hoe het sinds cata allemaal maar slechter wordt.
Duh
Old 21-10-2018, 20:00   #18271   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

bwahahahahahahah

nee

i'll pass
Old 21-10-2018, 23:44   #18272   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Quote:
Goh mensen die dat argument blijven gebruiken dat classic beter was, hebben niet veel gedaan in classic denk ik.

Classic WoW was gewoon een ander spel in een andere tijd. Op dat moment was dat super episch en alles was nieuw. Maar mechanical wise waren al die fights super gemakkelijk, het probleem was gewoon dat ge met 15 goede mensen zat en de rest waren clickers en keyboard turners.
Met de verkoop van die expansions alleen al zullen ze genoeg geld verdienen. Elke nieuwe expansion weer miljoenen exemplaren verkocht + subscription renewals.
Zelfs al spelen die maar voor 1 maand dan is het nog een financieel success voor Blizzard.
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 22-10-2018, 09:04   #18273   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Een beetje een rare reply op m'n post, het ging niet echt om de subs. Gewoon de classic ervaring van "back in the days".

Voor de rest ga ik volledig met je akkoord, de hype die wordt gemaakt bij het begin van een nieuwe expansion is altijd genoeg voor weer een lange strip mee door te trekken.
Meestal een paar maanden daarna is er een grote drop off in spelers.

Wat Classic wel gaat brengen is een soort "filler" content voor wanneer er op de live servers eventjes niets te doen is.
In de plaats van nog een alt te levelen gaan mensen dan Classic spelen. Uiteraard zullen er wel guilds die zijn die full classic gaan doen.
Old 22-10-2018, 09:25   #18274   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Quote:
By Lore <Community Manager> 2 days ago (Patch 8.0.1) Source#1

Throughout the discussions regarding Azerite Armor, there’s been a lot of talk about how you earn Azerite pieces from Mythic+ dungeons. Players have told us – and we agree – that the process of earning Azerite Armor through Mythic+ feels overly based on luck, and that there isn’t enough control in the players’ hands. Even with our bad luck protection systems in place, the sheer number of potential Azerite pieces you can get from the weekly chest means that trying to get ahold of a specific piece feels hopeless.

That’s a problem we want to solve, and give you some control over the Azerite gear you earn through Mythic+. So here’s what we’re working on for Tides of Vengeance:

First, we’re adding a new (as yet unnamed) currency, which you’ll earn from your weekly Mythic+ chest as well as from scrapping (or disenchanting) epic-quality Azerite Armor. This currency is rewarded in addition to the item in the chest (which can no longer be an Azerite piece), and the amount you earn will scale up based on the highest level Keystone you’ve completed. For example, completing a level 10 Keystone will reward you with about three times as much as clearing a level 7. Similarly, scrapping higher-item-level Azerite pieces will give you significantly higher amounts of this currency than lower-level pieces.

To spend that currency, we’re bringing back an old friend: Thaumaturge Vashreen. He’ll have two main types of items for sale. The first are caches that reward a random dungeon Azerite Armor piece for a given slot (helm, shoulders, or chest). They’ll be separated out by item level as well (at 355, 370, and 385), with higher item level caches requiring significantly more currency to purchase.

But we recognize that with six or more options per slot, this may still not be enough control for high-end players who want to be able to work towards a specific piece that perfectly complements their build. Thus, Vashreen will also offer Item Level 385 versions of the specific dungeon Azerite Armor pieces for each class, sold at a premium.

We’re still nailing down the exact numbers, but our goal for tuning this new currency is that you’ll be able to purchase one of the Azerite caches that lines up roughly with the item level of the gear you’re getting from your Mythic+ runs every two or three weeks, with the specific 385 pieces as long-term goals for top players.

Overall, we believe that this change will improve things in a lot of different ways:
Mythic+ players of all skill levels will now have a clear path to upgrading their Azerite slots
High-end Mythic+ players will have a way to target specific Azerite pieces to optimize their setups
Duplicate or unwanted Azerite pieces from other sources (such as raiding) now have some additional value
The piece of gear in your weekly chest will have a more reliable item level

You should see all of this hitting the Tides of Vengeance PTR sometime in the next week or so. We really do appreciate your feedback, and believe that this, in addition to the new traits and other improvements coming to the Azerite system in Tides of Vengeance, will help ease a lot of the concerns about Azerite Armor in Mythic+ and as a whole.
Old 28-10-2018, 18:28   #18275   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

https://tweakers.net/nieuws/145027/g...r-release.html
Old 29-10-2018, 09:42   #18276   link
andu

andu's Avatar

Moet eerlijk zeggen dat 8.1 en vooral de nieuwe raid er geweldig uit zien.

Beetje het bfa zoals dat had moeten releasen, maar beter te laat dan nooit.
andu is offline   Reply With Quote
Old 29-10-2018, 10:12   #18277   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

De raid ziet er goed uit inderdaad, er zijn fixes onderweg voor Azerite.

Maar...

Warfronts zijn nog steeds zo saai als Island Expeditions, hopelijk gaan ze daar echt een mythic versie van releasen die je met de guildies kan doen.

Er is nog serieus wat onduidelijkheid over wat Azerite gaat betekenen in mid expansion/late expansions. Gaan we elke content patch een re-balance zien van die traits etc, anders heeft dat systeem toch niet echt gewerkt zoals het moet.

Class balance is echt lol, het is echt BFA Battle for the Ranged DPS, melee komt er gewoon bijna niet meer aan te pas. Ik soms met frost en unholy kan op een paar mythic fights een serieus uithalen, als de sterren goed staan.
Class design in het algemeen is een pak minder interessant dan in Legion, je begint dat artifact systeem gewoon echt te missen. Er is totaal geen character progressie, op level 100 heb je alles tot level 120.

Tot nu toe is voor mij BFA minder dan Legion, zeker tot de eerste content patch. BFA is meer gevuld, maar met zaken die kwalitatief zeker niet beter zijn dan Legion. Ik durf zelfs zeggen dat WoD in't begin ook nog beter was en dat is veelzeggend
Old 06-11-2018, 15:29   #18278   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Kunt veel zeggen van Metzen, ma tis toch ne entertainende dude.
Old 06-11-2018, 15:55   #18279   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Quote:

Kunt veel zeggen van Metzen, ma tis toch ne entertainende dude.
Metzen is de max. Hij is samen met nog anderen natuurlijk de core van Blizzard, die ondertussen wel al het schip verlaten hebben, en het is er aan te zien.

Af en toe trommelen ze hen nog eens op om de schijn op te houden denk ik.
Old 06-11-2018, 16:02   #18280   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Ik denk dat hij even graag zelf eventjes komt kijken en "trollen"
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules