Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 27-05-2016, 00:18   #25041   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Quote:
Originally Posted by Snuff View Post
Ik zou het gewoon eerlijk gezegd zelf niet durven vragen als je daar niet op voorhand op hebt gewezen.

'k Heb dat als student zelf ook gedaan en die huisbaas heeft dat toen, correct, op voorhand laten weten dat "als er iets van kosten komen wegens leegstand/2de verblijf" dat die voor mij waren. 'k Zou dat wel niet pikken als dat niet op voorhand wist.
Er is een clausule in de algemene huurvoorwaarden die dat voorziet. Dus of je dat pikt of niet, als je een huurovereenkomst van hoofdverblijf hebt getekend dan dien je je daar ook aan te houden.

Quote:
Indien de huurder het in huur genomen goed slechts gebruikt als tweede residentie, zal hij de eventuele belasting op het tweede verblijf te zijnen laste nemen.
Waarom je als student zo'n contract zou tekenen is iets anders. Normaal is dat gewoon gemeen recht.
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 27-05-2016, 08:57   #25042   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Ik heb thuis een Color Laserjet 2605dn waarvan de zwarte cartridge (Q6000A) op begint te geraken. Het internet leerde me dat deze vervangen wordt door de HP 124A die nog redelijk duur is (ca 70-80 euro voor een toner).

Op 123inkt staat er een huismerk 124A, iemand enig idee of zoiets inderdaad even goed is als een echte cartridge van HP zelf?

https://www.123inkt.be/HP-124A-Q6000...34-t17142.html
Tyrael is offline   Reply With Quote
Old 27-05-2016, 09:10   #25043   link
Magnum_
.

Magnum_'s Avatar

Ik heb dezelfde printer, en heb toch al wat gedoe gehad met die toners van 123inkt (vuile prints -> nieuwe toner steken en het probleem is weg). Ik doe hem trouwens weg, te dure prints.
Magnum_ is offline   Reply With Quote
Old 01-06-2016, 12:58   #25044   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Wie kent naam van nummer vanaf 51min 15sec

Trippin'
Old 02-06-2016, 19:43   #25045   link
eye
Senior Member

eye's Avatar

Vertrek morgen nogal impulsief voor 6 dagen naar Mallorca met de rugzak. Iemand aanbevelingen daar?
eye is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2016, 15:43   #25046   link
Tjahzi
Senior Puntmuts

Tjahzi's Avatar

Vraagje: ik heb een storingscode gekregen van een Proximusmedewerker om mijn modem (bbox2) te vervangen (ik wou eigenlijk gewoon melden dat ik mijn v4 TV-decoder wou omruilen voor een kleiner v5c model, omwille van "hitteprobleem" - uiteraard uit mijn duim gezogen, maar blijkbaar kan je anders niets meer verkrijgen). Zo bleek dat mijn modem dus niet meer goed reageerde op hun testen en dergelijke. Iemand die weet of ik met die code alsnog zowel mijn modem als decoder kan omruilen? En mijn ouders kijken tv via een devolo: zal ik die dan opnieuw moeten instellen?
Tjahzi is offline   Reply With Quote
Old 11-06-2016, 22:25   #25047   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Hmm, is er goeie software die een bepaald deel van een computerscherm/een programma op die computer kan weergeven op een remote pc?

Op onze desktops op't werk zitten alle uitgangen al gebruikt, en we moeten nog 1 extra tv kunnen aansluiten, die is verbonden met een pc op hetzelfde netwerk.
De software op die pc draaien gaat niet vanwege licenties.

Idealiter werkt die software gewoon als virtueel 3e scherm naar waar je content kunt draggen.

Hardwarematig zouden we gewoon een USB naar HDMI receiver kunnen kopen, maar dit moet softwarematig toch ook gaan?
Teki is offline   Reply With Quote
Old 15-06-2016, 15:15   #25048   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Quote:
Originally Posted by TheLegacy View Post
Wie kent naam van nummer vanaf 51min 15sec

Trippin'
Niemand?
Old 15-06-2016, 15:27   #25049   link
Ceeke
Jouw maandaggevoel

Ceeke's Avatar

Ramon Tapia - Yellow Submarine
Ceeke is offline   Reply With Quote
Old 15-06-2016, 15:41   #25050   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ceeke View Post
Ramon Tapia - Yellow Submarine
Merci!
Old 17-06-2016, 09:03   #25051   link
beki
Senior Member

24 juni is er blijkbaar nationale staking. En ik vlieg dan naar Canada...
Iemand enig idee wat luchthaven gaat doen...?
beki is offline   Reply With Quote
Old 17-06-2016, 09:15   #25052   link
vAmP
Señor

vAmP's Avatar

Mijn vriendin heeft een zilveren ring waar een onvolmaaktheid in zit. Er is een kettingpatroon waar een 'druppeltje' teveel op ligt zodat het patroon daar onderbroken is. Iemand een idee of zoiets eigenlijk hersteld kan worden aan redelijke prijs?
vAmP is offline   Reply With Quote
Old 17-06-2016, 09:19   #25053   link
vAmP
Señor

vAmP's Avatar

Quote:
Originally Posted by beki View Post
24 juni is er blijkbaar nationale staking. En ik vlieg dan naar Canada...
Iemand enig idee wat luchthaven gaat doen...?
Ze zijn nu al bezig dus misschien zijn hun grieven tegen dan opgelost? Maar zal eerder overheidspersoneel zijn dat staakt zeker. Niets te voorspellen dus. Douane en luchtverkeersleiders behoren tot de mogelijkheden. De treinen om naar de luchthaven te gaan ook uiteraard. Misschien kun je omboeken naar een andere luchthaven? Geen idee of zoiets gedaan wordt.
vAmP is offline   Reply With Quote
Old 17-06-2016, 09:38   #25054   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

Quote:
Originally Posted by vAmP View Post
Mijn vriendin heeft een zilveren ring waar een onvolmaaktheid in zit. Er is een kettingpatroon waar een 'druppeltje' teveel op ligt zodat het patroon daar onderbroken is. Iemand een idee of zoiets eigenlijk hersteld kan worden aan redelijke prijs?
Mijn zus is zilversmid. Hebt ge een foto ofzo? Dan kan ik wel eens polsen.
Talos is offline   Reply With Quote
Old 21-06-2016, 16:58   #25055   link
beki
Senior Member

Vrijdag vertrek ik naar Canada...
En 't is nationale staking...
Iemand enig idee waar ik mij aan mag verwachten op luchthaven? Ga sowieso op tijd, en met auto.
Maar geen idee of luchthaven ook lastig doet. Ga een handbagage meedoen, zodat ik toch iets mee heb als valies niet mee is.

Heb bericht gestuurd naar brussels airport, en die 'weten ook niet wat er gaat komen', en gaven mij een link naar 'mijn rechten als passagier' ... wat niet veel vertrouwen geeft..
Nu staat er in die rechten dat alles terug betaald wordt enzo, maar niet in geval van 'buitengewone omstandigheden' .. nu vraag ik mij af of stakingen nog buitengewoon zijn in België...
beki is offline   Reply With Quote
Old 21-06-2016, 17:17   #25056   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Terug betalen is al het ergste scenario. Als je echt niet op de vlieger geraakt maar je bent op de luchthaven dan gaan ze u gewoon kosteloos op een andere vlucht zetten. Als je dan kosten hebt hierdoor (vb huurauto of whatever) dan kan je een compensatie vragen. En als Europees passagier doen ze daar helemaal niet moeilijk over.

Met sommige maatschappijen kan je zelfs vanuit hun app uw vlucht herboeken en zo
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 24-06-2016, 10:51   #25057   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Op Visumaanvraag Rusland moet je buitenlandse ziekteverzekering invullen.
Kies ik hier best voor mijn mutualiteit of m'n DKV?
rooz is offline   Reply With Quote
Old 24-06-2016, 15:30   #25058   link
BlackRabbit
Datanuke.be

BlackRabbit's Avatar

Gaat ge gaan vechten?

Als je dkv hebt, vul die dan in.
BlackRabbit is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2016, 06:48   #25059   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

Iemand ervaring met frigo's van SMEG?

We zoeken een vrijstaand model voor in ons nieuw huis en 't moet er wat leuk uitzien. Ik heb van iemand gehoord dat die veel lawaai maken en eigenlijk prijs-kwaliteit niet al te goed zijn. (afgezien van het feit dat je dokt voor het design, maar dat willen we wel doen)

Andere suggesties / ervaringen?
]as]e is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2016, 10:34   #25060   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Wij hadden een Smeg in ons vorige huis. Never again. Ding ziet er prachtig uit en qua geluid moet je er niet naar kijken, die van ons was redelijk stil hoor.

Aleen de zaken vanbinnen waren redelijk slecht. Denk dat het vakje vanboven het eerste jaar al kapot was, afgebroken door het gewoon op pakweg 1/4 opening dacht te laten vallen.
Zelfde met de plastics aan de ijzeren houders. De deur van het vriesvak was ook snel kapot, en sloot na één jaar ook al niet goed meer. Uiteindelijk na 4 jaar volledig moeten opvullen met piepschuim en dichtplakken met tape. En dan nog droop daar water uit.

Het is inderdaad dokken voor design, niet voor kwaliteit. Idem met hun vuren blijkbaar, maar daar heb ik zélf geen ervaring mee.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules