Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 08-08-2012, 10:44   #17041   link
Eposhark
Master i/d Japanologie

Eposhark's Avatar

uw internetabbonement is gratis ofwa? hax
Old 08-08-2012, 11:02   #17042   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Quote:
Originally Posted by Eposhark View Post
tvtorrents

en ja da is private

en ja daarom is het awesome
Let me rephrase that.

Voor oude series.

Voor nieuwe shit heb ik genoeg aan torrents.
DM is offline   Reply With Quote
Old 08-08-2012, 11:07   #17043   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Mja, ik kijk niet naar series, behalve Miami Vice, en die heb ik al lang allemaal.
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 08-08-2012, 11:08   #17044   link
Eposhark
Master i/d Japanologie

Eposhark's Avatar

Quote:
Originally Posted by DM View Post
Let me rephrase that.

Voor oude series.

Voor nieuwe shit heb ik genoeg aan torrents.
tvtorrents

en ja da is private

en ja daarom is het awesome
Old 08-08-2012, 11:56   #17045   link
^Kristof^
Senior Member

idd
^Kristof^ is offline   Reply With Quote
Old 08-08-2012, 12:05   #17046   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Epo mag ik mij spehsul voelen want ik denk dat ik u die invite heb gegeven voor TvTorrents
Old 08-08-2012, 13:27   #17047   link
darkgreenleaf
Lurker from the shadows

darkgreenleaf's Avatar

Radje, gij moogt u altijd spehsul voelen :D

En voor zij die de piratebay niet vinden: de oplossing
darkgreenleaf is offline   Reply With Quote
Old 08-08-2012, 13:59   #17048   link
magarana
Dt foutenmaker

magarana's Avatar

nog een piratebay oplossing, die nog eenvoudiger is:

http://194.71.107.80/

voila
magarana is offline   Reply With Quote
Old 08-08-2012, 16:23   #17049   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Wat is een goeie extra lens voor een 1100d?
Nu hebben we de standaard, in September gaan we ergens een opleiding volgen.

Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS II

dit een goeie keuze?

Last edited by rooz; 08-08-2012 at 16:27.
rooz is offline   Reply With Quote
Old 08-08-2012, 19:17   #17050   link
DyNaRaX
Senior Member

DyNaRaX's Avatar

hangt er een beetje van af wat je ermee wilt doen, landschap, portret, macro, ....
Old 08-08-2012, 20:24   #17051   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

Quote:
Originally Posted by drughi View Post

dit een goeie keuze?
craplens tot en met
Old 09-08-2012, 18:28   #17052   link
darkgreenleaf
Lurker from the shadows

darkgreenleaf's Avatar

Quote:
Originally Posted by drughi View Post

dit een goeie keuze?
Als je er al iets van geld aan uit geeft zou ik daar zelf nu niet direct voor gaan. Maar zeggen dat dat een totale crap lens is vind ik relatief. Voor mensen die professioneel met fotografie bezig zijn is dat een crap lens maar voor mensen die niet geven om de eventuele lichte vervorming, lees ton of kussen vervorming, aan de rand van uw beeld gaat dat minder erg zijn. Voor professionele fotografen zijn lenzen met veranderende minimum diafragma's vaak uit den boze maar voor menig leek maakt dat niet uit.

Als het is voor familie/vakantie foto's of als hobby zou ik zeggen doen. Als het voor iets serieuzer moet dienen zou ik een ander optie overwegen.
Old 09-08-2012, 18:35   #17053   link
darkgreenleaf
Lurker from the shadows

darkgreenleaf's Avatar

Maar nu ik er nog eens naar kijk, een 250 is wel een hele groot zoom. Ik weet niet welk je er specifiek mee wilt doen maar vaak zal een lens als de 18 - 135 van Canon meer dan genoeg zijn voor welk je ermee wilt doen, en ligt er niet ver af qua prijs.
Een 250mm is eerder voor een gazel 300 meter verder te fotograferen ofzo, dus tenzij ge uw buren gaat bespieden of natuurfotografie wilt gaan doen zou ik voor iets anders opteren.
Moet u wel waarschuwen, het blijven de 'plastieke' lenzen van Canon, de budget reeks. Die zijn van de zelfde kwaliteit als die kit lenzen die erbij zitten. Ik werk daar zelf echt niet graag mee omdat ik beter gewoon ben/heb (en dat ook nodig heb voor men studie) maar voor mensen die het casual doen kan het een leuk objectief zijn. Maar verwacht dus geen super hoge kwaliteit.
Old 09-08-2012, 18:38   #17054   link
darkgreenleaf
Lurker from the shadows

darkgreenleaf's Avatar

En nu de reden dat ik hier echt kwam.
Iemand een idee hoe het komt dat 90% van de keren dat ik een youtube filmpje bekijk het terug naar het begin springt en opnieuw moet laden wanneer het bijna ten einde is. Meestal gebeurt het wanneer het aan 3/4de van het filmpje zit. En het is niet dat de hele pagina refreshed maar eerder alleen het filmpje zelf. En het moet wel opnieuw laden maar dit gaat dan wel veel sneller als normaal.
FF opnieuw installeren laat ik liefst als laatste optie, alle instellingen/bookmarks ezv weer opnieuw instellen...
Old 10-08-2012, 20:03   #17055   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Probeer eens een oudere flash versie. 10.3 ofzo.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2012, 11:46   #17056   link
Galeo
Galeocerdo teh shark

Galeo's Avatar

Aangezien ik boven een kut internetverbinding heb (router d-link dir-655 staat beneden, er ligt immers geen bekabeling naar boven) en ik wil tóch een deftige verbinding boven. Heb ik dan zoiets nodig: http://www.tones.be/product/500mbps-...g-pass-through of zoiets: http://www.tones.be/product/usb-adap...300mbps-ae2500 of nog iets anders?

Quote:
Originally Posted by Clipper View Post
Maat van mij is zo eens naar de psycholoog gegaan, verdict: "gij mankeert niks, gij wilt gewoon per se speciaal zijn". Beste psycholoog ooit.
Galeo is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2012, 12:21   #17057   link
darkgreenleaf
Lurker from the shadows

darkgreenleaf's Avatar

Ik had het zelfde probleem en heb dan een kabel naar boven getrokken en daar aan modem aan gehangen als acces point, en dan gaat er nu van daar een kabel naar men desktop maar het verstuurd ook wireless voor men laptop/xbox.

Ik denk niet dat zo'n stick veel betere performance heeft als een ingebouwde kaart (desktop of laptop). Die powerline lijkt me dan beter als optie, maar moet het voor wired of wireless zijn ?
Old 12-08-2012, 12:23   #17058   link
Muis
grml

Muis's Avatar

Op m'n desktop gebruik ik ook zo'n stick en eerst suckte dat enorm. Ging enorm traag en viel soms weg. Dan een 2m usb verlengkabel ertussen gestoken en het ging rond de 20x zo snel en stabiel. Ik zit 1 verdieping hoger en paar kamers rechts van de router en haal nu toch 3mb/sec over die wireless usb wifi.
Old 12-08-2012, 12:29   #17059   link
Galeo
Galeocerdo teh shark

Galeo's Avatar

Quote:
Originally Posted by darkgreenleaf View Post
Ik had het zelfde probleem en heb dan een kabel naar boven getrokken en daar aan modem aan gehangen als acces point, en dan gaat er nu van daar een kabel naar men desktop maar het verstuurd ook wireless voor men laptop/xbox.

Ik denk niet dat zo'n stick veel betere performance heeft als een ingebouwde kaart (desktop of laptop). Die powerline lijkt me dan beter als optie, maar moet het voor wired of wireless zijn ?
Het probleem is dat ze hier thuis niet graag de muur gaan openkappen om een kabel in de muur te steken. Een kabel met klemmen langs de muur/plafond laten lopen gaan die ook niet tof vinden. Liefst wireless dus. Ik heb eens iets gelezen van een "repeater" die het signaal van uw wifi boost/uitbreidt, maar daar weet ik verder niets meer over. Die powerline is niet 100% wireless, maar dan moet ik toch al geen kabel naar boven leggen.

Met het usb stickje dacht ik aan dezelfde problemen als muis, namelijk de stabiliteit van de verbinding. Maakt die usb dan trouwens simpelweg een verbinding met mijn d-link, of met die box van Telenet die ze in de kelder zijn komen steken (daar komt alles helaas binnen: distributie, kabel,..)

Quote:
Originally Posted by Clipper View Post
Maat van mij is zo eens naar de psycholoog gegaan, verdict: "gij mankeert niks, gij wilt gewoon per se speciaal zijn". Beste psycholoog ooit.
Galeo is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2012, 12:36   #17060   link
Muis
grml

Muis's Avatar

Quote:
Originally Posted by Galeo View Post
Het probleem is dat ze hier thuis niet graag de muur gaan openkappen om een kabel in de muur te steken. Een kabel met klemmen langs de muur/plafond laten lopen gaan die ook niet tof vinden. Liefst wireless dus. Ik heb eens iets gelezen van een "repeater" die het signaal van uw wifi boost/uitbreidt, maar daar weet ik verder niets meer over. Die powerline is niet 100% wireless, maar dan moet ik toch al geen kabel naar boven leggen.

Met het usb stickje dacht ik aan dezelfde problemen als muis, namelijk de stabiliteit van de verbinding. Maakt die usb dan trouwens simpelweg een verbinding met mijn d-link, of met die box van Telenet die ze in de kelder zijn komen steken (daar komt alles helaas binnen: distributie, kabel,..)
Kan je zelf kiezen. Maar als je die stick koopt, haal ook een usb verlengkabel. Het verschil is waanzinnig.

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules