Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 13-01-2019, 00:13   #2941   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Nee, heb nog steeds een vrij aanzienlijke positie in crypto en had geen interesse om daar lange termijn nog aan toe te voegen. Heb nu een goeie portie cash op mijn bankrekening ook, en das toch ook handig. Maar vond het crimineel laag op die moment, dus mooie kans.

Dus ETH gekocht

Eth in een CDP gestoken en met de getrokken DAI (= stablecoin) meer ETH gekocht (trustless geld lenen via smartcontracts, brave new world)

ETH verkocht

CDP gesloten

???

Profit

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale
Vrieskou is offline   Reply With Quote
Old 13-01-2019, 22:45   #2942   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Vrieskou View Post
Euro's zijn gearriveerd op Coinbase, tijd voor verlate Black Friday shopping. Eerste keer vers geld in een lange tijd
Quote:
Vind ik dus net niet. Er zit zoveel momentum & en potentiëel in het ecosysteem (ik focus mij vooral op smartcontract platformen en niet op currencies)., Gigantische developer groei en traditionele bedrijven die zich overal long-term inkopen & zelf platformen oprichten.

Ik zie het niet verdwijnen, integendeel. En als ik dat geloof, dan moet ik bijkopen met prijzen die op het eerste zicht mij het gevoel geven dat mijn maag niet goed is, en niet midden in een bullrun.
Quote:
Nee, heb nog steeds een vrij aanzienlijke positie in crypto en had geen interesse om daar lange termijn nog aan toe te voegen. Heb nu een goeie portie cash op mijn bankrekening ook, en das toch ook handig. Maar vond het crimineel laag op die moment, dus mooie kans.

Dus ETH gekocht

Eth in een CDP gestoken en met de getrokken DAI (= stablecoin) meer ETH gekocht (trustless geld lenen via smartcontracts, brave new world)

ETH verkocht

CDP gesloten

???

Profit
Dus, kort samengevat: Vrieskou komt hier met veel show verkondigen dat ie heeft bijgekocht op een punt dat de boel ineenstuikt, met allerlei bullshit over "het momentum en potentieel in het ecosysteem" (lol, goeke). Om dan eigenlijk gewoon zo rap mogelijk uit te cashen en winst te pakken. Die man gelooft dus zelf geen hol van heel de crypto scam, maar wil hier wel wat goedgelovige Shrimpers aanzetten om er in te stappen.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 14-01-2019, 14:30   #2943   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Zwijgt als ge denkt te kopen, laat horen wanneer ge hebt gekocht, zwijgt als ge denkt te verkopen, roep het uit als ge hebt verkocht

Draai redenering om als ge short gaat
Old 14-01-2019, 16:24   #2944   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Pas op dat ik uw goedgelovigheid niet corrumpeer he acku, schijnt dat dat mijn business is.

Voor de rest ga ik er eigenlijk niet meer over zeggen behalve fuck off Peep. Meer intellectuele moeite gun jij mij ook niet dus fuck it. Kort samengevat

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale
Vrieskou is offline   Reply With Quote
Old 14-01-2019, 22:30   #2945   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Quote:
Originally Posted by CSM View Post
Dus, kort samengevat: Vrieskou komt hier met veel show verkondigen dat ie heeft bijgekocht op een punt dat de boel ineenstuikt, met allerlei bullshit over "het momentum en potentieel in het ecosysteem" (lol, goeke). Om dan eigenlijk gewoon zo rap mogelijk uit te cashen en winst te pakken. Die man gelooft dus zelf geen hol van heel de crypto scam, maar wil hier wel wat goedgelovige Shrimpers aanzetten om er in te stappen.
Traden noemen ze dat. Vaneigenst moet ge een coin kopen als het laag staat ipv op ATH te kopen want dan ben je fucked natuurlijk (toch voor een tijd, tot de volgende ATH er is, als die er komt).
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 14-01-2019, 23:24   #2946   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

das ni wa peepol zegt eh. Denk dat hij die basiskennis wel heeft lol.

Peepol zegt dat vrieskou koopt en verkoopt om short gains te hebben en daarmee dan te koop loopt; wat dus zijn standpunt bevestigt dat het speculatieve shit is waarmee ge enkel kunt cashen zonder long term value (waar vrieskou het niet mee eens is).

Greetz,
P. D’Hoore
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 14-01-2019, 23:50   #2947   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Gaat het hem niet vooral over de tegenstrijdigheid tussen "yo ik geloof er keihard in dus dan moet ik nu bijkopen" en "j/k 'k wou niks toevoegen aan mijn langetermijnpositie gewoon snel wat euro's binnenrijven". Als ge die niet ziet hebt ge toch een paar ogen te weinig denk ik.

Voor de rest hoop ik dat iedereen hier nijg rijk wordt, of het nu door crypto of wat anders is.

grtz,

de roze Power Ranger.
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 15-01-2019, 07:11   #2948   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

Tis een lotje kopen en hopen dat ge winst maakt eh. Nie meer of minder :/
Ge kan in het potentieel van de technologie geloven maar ge kan er moeilijk een economische waarde op plakken (itt tot bvb een aandeel van een bedrijf)
Old 15-01-2019, 09:25   #2949   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

ge kan
Old 21-01-2019, 01:02   #2950   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Fun fact: The Guardian is een van de eerste publishers die met Basic Attention Token officieel gaan werken. De waarde van zoiets moet jij toch ook kunnen zien Peep?
Quote:
The Brave web browser is a favourite of crypto fans, because it has a crypto in it — the Basic Attention Token (BAT) ERC-20 token. The idea is that you can give this to creators whose stuff you like.

This caused some slight problems just before Christmas — when the browser was caught presenting “support this site” banners for creators who weren’t signed up for BAT at all. Amy Castor wrote up the story for The Block.

British YouTuber Tom Scott was asked if he was getting his BAT donations — and Tom was not pleased in the slightest — “it’s about ‘passing off’, claiming you represent someone when you don’t.”

...

https://davidgerard.co.uk/blockchain...so-thats-nice/
Old 21-01-2019, 01:33   #2951   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
In collaboration with TokenAnalyst, this piece focuses on the treasury balances of the ICO tokens themselves, on the Ethereum network. This report is based on tokens where the team controlled holding’s were worth an astonishing US$24.2 billion on issuance (in reality liquidity was too low for this value to be realized). Today this figure has fallen to around US$5 billion, with the difference primarily being caused by a fall in the market value of the tokens, alongside US$1.5 billion of transfers away from team address clusters (possibly disposals).

https://blog.bitmex.com/tracking-us-...ed-themselves/
24 miljard kan al tellen.
Old Yesterday, 00:38   #2952   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

aja en van bitmex research dan nog!

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules