Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 04-03-2008, 16:52   #1261   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Mja, aan de ene kant toch wat ongerust over verzending en duurtijd, maar scheelt toch wel een PAK met winkelprijzen in België hoor (1015€ tov 1175€).

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2008, 19:06   #1262   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Ik heb zondagavond besteld bij redcoon en met overschrijving betaald (visa gaat niet).
Dezevoormidag kreeg ik mail dat betaling ontvangen was, een uur later stond het in hun verzendafdeling en weer een uur later was het vertrokken naar de koeriersdienst. Deze gaan mij mss morgen, ten laatste overmorgen contacteren om een afspraak te maken.

Alles verliep zéér vlot dus, zeker aangezien het met een overschrijving betaald is.
Item was uiteraard wel op stock.
Lacroix is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2008, 19:08   #1263   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Wat had je dan besteld? Want een digitale camera kopen op die manier is wel wat anders dan een tv natuurlijk.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Old 04-03-2008, 19:59   #1264   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Een lcd tv, Samsung LE40F86.
Lacroix is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2008, 10:46   #1265   link
reutel
stoere taal

reutel's Avatar

http://life.tweakers.net/nieuws/5225...mapanelen.html

ouch
Old 05-03-2008, 10:52   #1266   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Heb mijn twijfels over Redcoon, maar prijsverschil is toch wel gigantisch. Hoe zit het nu met de kwaliteitscontrole van Panasonic? Is tijdje minder geweest maar misschie nu beter. Bij Vandenborre was prijs nogal vast

Old 05-03-2008, 10:55   #1267   link
silence
Senior Member

Heb je al eens een prijs gevraagd aan deze -> www.iishop.be/ . Zelf heb ik er geen ervaring mee maar naar wat ik gelezen heb op het net zijn die best wel goed. Ze hebben zelf een shop in tienen.
silence is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2008, 11:51   #1268   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

Quote:
Originally Posted by reutel View Post
Bwa, dan steken er panasonic panelen in pioneer tv's die door pioneer nog worden aangepast en gefinetuned. Zie het probleem niet, zijn nog merken die panasonic panelen gebruiken en aanpassen. (B&O bijvoorbeeld)
Awoujol is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2008, 14:08   #1269   link
Wapi
Stainboy

Wapi's Avatar

Send a message via MSN to Wapi
Quote:
Originally Posted by lapino View Post
Mja, aan de ene kant toch wat ongerust over verzending en duurtijd, maar scheelt toch wel een PAK met winkelprijzen in België hoor (1015€ tov 1175€).
Heb in september ook een LCD tv gekocht bij Redcoon. Levertijd was toen een 2tal weken. Nog 2 andere keren iets besteld bij Redcoon en levertijd was toen wat langer omdat het niet in voorraad was. Ik zou niet twijfelen. Het verschil tussen winkelprijs in België en prijs van redcoon was meer dan 300€ voor mijn tv. Ze sturen je bovendien een email met een link waar je dan ingeeft welke dag ze moeten langskomen en rond welk uur. Erg handig imho.
Wapi is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2008, 15:47   #1270   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

Ik heb mijn tv bij redcoon besteld, geen enkel probleem en ze hebben zeer scherpe prijzen kzag mijn lcd tv in de winkels voor 400 euro duurder soms. Levering was niet supersnel, maar zeker niet merkbaar traag.
frenzal is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2008, 16:28   #1271   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Probleem is dat ik op 22/3 vertrek op reis, en moet dus wel vermijden dat ze net in die week zouden leveren of bevestiging sturen (want kan 10 dagen niet online).

edit: http://www.screenz.be/shop/product_info.php?products_id=708{4}16
1.099€ + 35€ verzending, inclusief gratis muurbeugel

Zou Vandenborre deze prijsmatchen? Jammer dat ik zo ver van Landen woon, anders zou ik 'm wel ophalen (scheelt toch weer 35€). Scheelt nog altijd 120€ met redcoon maar toch met garantie.

Last edited by lapino; 05-03-2008 at 17:46.
Old 05-03-2008, 17:58   #1272   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

Quote:
Originally Posted by reutel View Post
Antwoord van mijn baas die pioneer gecontacteerd heeft:

Een reporter heeft ergens gehoord dat pioneer stopt met de productie van 42” panels. Hij heeft er dan bij verzonnen dat pioneer in de toekomst van pansonic OEM zou kopen. Dat is niet juist. Pioneer stopt met de 42” omdat ze 44” gaan maken. Ik heb ze deze week in avant première gezien en de kwaliteit is verbluffend. Alle pana panels zullen weggeblazen worden.

Men zegge het voort

PS: Grote Pioneer freak.
Old 05-03-2008, 18:06   #1273   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Voila, heb toch die PX80 besteld bij screenz.be. Voor 1.099€ incl muurbeugel toch goede prijs en meer te vertrouwen dan redcoon denk ik.

Old 05-03-2008, 19:13   #1274   link
T-BoNe
Senior Member

T-BoNe's Avatar

Quote:
Originally Posted by Awoujol View Post
Antwoord van mijn baas die pioneer gecontacteerd heeft:

Een reporter heeft ergens gehoord dat pioneer stopt met de productie van 42” panels. Hij heeft er dan bij verzonnen dat pioneer in de toekomst van pansonic OEM zou kopen. Dat is niet juist. Pioneer stopt met de 42” omdat ze 44” gaan maken. Ik heb ze deze week in avant première gezien en de kwaliteit is verbluffend. Alle pana panels zullen weggeblazen worden.

Men zegge het voort

PS: Grote Pioneer freak.
yup, daarstraks ook maar naar Pioneer gebeld, juist hetzelfde antwoord

(doeme hé, en ik dacht met nieuws af te komen, damn you, altijd op internet surfende awoujol )
T-BoNe is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2008, 19:16   #1275   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

Quote:
Originally Posted by T-BoNe View Post
yup, daarstraks ook maar naar Pioneer gebeld, juist hetzelfde antwoord

(doeme hé, en ik dacht met nieuws af te komen, damn you, altijd op internet surfende awoujol )
^^
Old 05-03-2008, 19:24   #1276   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

Quote:
Originally Posted by lapino View Post
Probleem is dat ik op 22/3 vertrek op reis, en moet dus wel vermijden dat ze net in die week zouden leveren of bevestiging sturen (want kan 10 dagen niet online).

edit: http://www.screenz.be/shop/product_info.php?products_id=708{4}16
1.099€ + 35€ verzending, inclusief gratis muurbeugel

Zou Vandenborre deze prijsmatchen? Jammer dat ik zo ver van Landen woon, anders zou ik 'm wel ophalen (scheelt toch weer 35€). Scheelt nog altijd 120€ met redcoon maar toch met garantie.
vandenborre prijsmatched niet met webshops
frenzal is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2008, 20:06   #1277   link
silence
Senior Member

Quote:
Originally Posted by frenzal View Post
vandenborre prijsmatched niet met webshops
idd heb daar ooit eens een halve a4 van gehad met uitleg waarom ze het niet doen. Komt er op neer dat "brick and mortel" shops niet kunnen concurreren met bedrijven die geen gebouwen, verkopers, etc hebben.
silence is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2008, 20:06   #1278   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Heb 'm dan ook besteld bij screenz.be , ziet er me betrouwbare winkel uit (snelle reactie op mails), leveren aan huis met slechts 10% voorschot te betalen en voor de prijs ik betaalde inclusief muurbeugel betaal ik quasi zelfde als bij redcoon (want muurbeugel kost al snel 100€ en heb sowieso één nodig).

Old 05-03-2008, 20:32   #1279   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

Quote:
Originally Posted by silence View Post
idd heb daar ooit eens een halve a4 van gehad met uitleg waarom ze het niet doen. Komt er op neer dat "brick and mortel" shops niet kunnen concurreren met bedrijven die geen gebouwen, verkopers, etc hebben.
Lijkt me logisch als je ziet aan welke marges webshops werken. Das onhaalbaar voor een gewone shop die tal van personeel heeft.
Old 07-03-2008, 12:48   #1280   link
inqubus
Senior Member

woot PX80 is binnen. Rond 17u ga ik hem ophalen.
inqubus is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules