Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 07-01-2007, 10:15   #1   link
T-BoNe
Senior Member

T-BoNe's Avatar

Xbox360 Xthread

En tegelijk men eerste post.

Last edited by Awoujol; 11-11-2010 at 15:00.
T-BoNe is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2007, 11:06   #2   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

En ik moet nog steeds wachten tot februari tot ik er nog eens op kan spelen
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2007, 11:07   #3   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

En ik wacht op Worms op Arcade. Hopelijk komt het volgende week al uit.
Awoujol is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2007, 12:44   #4   link
airborn
Senior Member

airborn's Avatar

http://www.microsoft.com/events/exec...billgates.mspx

Vannacht is het de keynote op CES. Normaal zal daar wel iets uit te bus vallen voor de Xbox Live Marketplace, waarschijnlijk een nieuwe demo of Xbox Live Arcade game.

Wie trouwens een US account heeft, er is een demo van Blitz The League downloadbaar.
airborn is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2007, 14:26   #5   link
Pistons
Space cowboy

Pistons's Avatar

Send a message via MSN to Pistons
Wie mij op zijn friendlist heeft staan mag me altijd uitnodigen voor een potje coop Rainbow Six. Ik begin nu aan CoD3 singleplayer, hopelijk valt het mee.
Pistons is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2007, 14:40   #6   link
DUR0N
Chasing Sunset

DUR0N's Avatar

Gisteren 53,594 zombies gemold. Wie ist er ier den zombie genocider!
________
WASHINGTON DISPENSARIES

Last edited by DUR0N; 12-08-2011 at 05:09.
DUR0N is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2007, 14:57   #7   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Quote:
Originally Posted by Pistons
Wie mij op zijn friendlist heeft staan mag me altijd uitnodigen voor een potje coop Rainbow Six. Ik begin nu aan CoD3 singleplayer, hopelijk valt het mee.
In het begin is het nogal van "been there, done that", zeker als je CoD2 nog maar onlangs gespeeld hebt. Maar vanaf de latere levels besef je pas waarom het zijn geld waard is. Echt wel nog een intens spel
Old 07-01-2007, 15:34   #8   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nieker
Quote:
In het begin is het nogal van "been there, done that", zeker als je CoD2 nog maar onlangs gespeeld hebt. Maar vanaf de latere levels besef je pas waarom het zijn geld waard is. Echt wel nog een intens spel
De COD reeks is misschien de meest ingenieuze shooter of weet ik wat. Maar de sfeer blijft gewoon onovertroffen.
Awoujol is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2007, 15:44   #9   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

Net even video review gezien van Lost Planet op IGN. Spel spreekt me nog steeds niet aan eigelijk. Multiplayer kon me niet echt bekoren en aangezien het spel op zo een goede 7 a 8 uur is uitgespeeld... Misschien eens huren. Iemand van zin deze aan te schaffen?
Robin is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2007, 16:00   #10   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nieker
Quote:
Voor mij is CoD3 toch wel een lichte teleurstelling. Het straalt nog altijd de CoD sfeer uit maar ik krijg het gevoel niet weg dat de afwerking minder is dan in CoD2. Veel te veel kleine minpunten waar ik mij aan erger. Het feit dat je telkens opnieuw dat beginfilmke moet bekijken als je midden in een missie saved en later verder doet, je teammates die geregeld durven vasthangen op bepaalde posities en het feit dat bepaalde events niet getriggerd worden maar de vijand zich precies niet teveel van aantrekt.

Zo heb je de eerste keer met de Britten een bepaald stuk waar je een huis moet bestormen vlak voor je met die jeep kan rijden. Op het eerste verdiep heb je 2 ramen bedekt met luiken waar 2 vijanden achter zitten. Die luiken gaan normaal open van zodra je verder gaat en de vijand neemt u dan onder vuur. Heb meerdere keren gehad dat de vijand mij al beschoot nog voor die luiken opengingen, maar jij kan hun niet raken aangezien ze nog dicht zijn. Hetzelfde ben ik ook al tegengekomen met deuren die niet opensprongen. Leuk als je bezig bent op veteran.
Old 07-01-2007, 16:02   #11   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Ik vond de demo echt wel cool. In het begin ben ik redelijk snel gestopt omdat ik dacht dat het weer een van de vele shootertjes ging zijn.
Maar onlangs heb ik met een paar maten eens volledig de demo uitgespeeld, en dat was de max Gigantische monsters die ineens uit de grond komen gekropen, tanks waarmee je moet zien te overleven in de meest hectische situaties, etc... tis echt nog wel een knappe shooter. Je moet alleszins eens de moeite doen om de sp demo uit te spelen, je gaat het u niet beklagen.
Old 07-01-2007, 16:44   #12   link
DUR0N
Chasing Sunset

DUR0N's Avatar

MCE reference post

Hier even posten voor future reference:
Als ge met uw x360 MCE muziek toevoegd, maakt hij die aan in een apparte library:
C:\Documents and Settings\MCX1\Local Settings\Application Data\Microsoft\Media Player
Indien ge uw media player library wilt overzetten zodat ze op uw x360 exact hetzelfde ingedeeld wordt, moet ge die van uw gewone user account kopi?ren naar uw MCX1 account.
Dus:
C:\Documents and Settings\XXXXXXX\Local Settings\Application Data\Microsoft\Media Player\
naar
C:\Documents and Settings\MCX1\Local Settings\Application Data\Microsoft\Media Player

MCE is trouwens vr? wijs, zeker met transcode360 zodat ge divx kunt streamen.
________
CAMS LIVE

Last edited by DUR0N; 12-08-2011 at 05:10.
Old 07-01-2007, 16:51   #13   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Ik gebruikte daar altijd VLC 360 voor, maar dat was niet echt goed Transcode360 moet ik dus eens bekijken!
Old 07-01-2007, 16:55   #14   link
Cipher
Junior Member

Cipher's Avatar

Ik gebruik sinds een paar dagen TVersity, doet ook alle transcoding werk en je hebt er enkel Windows XP en WMP11 voor nodig. Handig voor zij die geen MCE hebben.
Wat ik wel wat jammer vind is dat ik er blijkbaar geen media library mee kan weergeven (a la WMP).
Cipher is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2007, 17:02   #15   link
DUR0N
Chasing Sunset

DUR0N's Avatar

MCE reference post

files die ge nodig hebt:
dotnetfx.exe (.net framework)
NDP1.1sp1upd-KB867460-X86.exe (.net service pack 1.1)
transcode360-v1.0-B4.1.rar (transcode 360, runtime360.org)
WindowsXPMediaCenter2005-KB900325-usa.exe (MCE update)
wmcsetup.exe (windows media sharing)
XboxMCE05Lite-enu.exe (x360 MCE extender software)

Allen te bekomen zonder microsoft licentie validatie.
Der is trouwens een manier om te upgraden naar MCE zonder uw licentie te verliezen, maar ik weet niet hoe of waar.
________
COLORADO MARIJUANA DISPENSARY

Last edited by DUR0N; 12-08-2011 at 05:10.
Old 07-01-2007, 17:56   #16   link
NuKeM
Member

NuKeM's Avatar

MCE gebruik ik enkel voor het kijken van HD transport streams of HD WMV.
Voor divx en andere gebruik ik XBMC op mijn xbox met chip. Die schaalt alles mooi op naar 720p door middel van de component kabel die ik ervoor gekocht heb. Nog niet veel tegen gekomen dat mijn xbox niet vlot kan afspelen (en die paar keer dat dat gebeurd is kijk ik het wel op mijn pc).

Al dat transcoden vraagt mij teveel moeite en zorgt voor teveel kwaliteitsverlies.
NuKeM is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2007, 18:43   #17   link
T-BoNe
Senior Member

T-BoNe's Avatar

Quote:
add me

BS Tim Bel
T-BoNe is offline   Reply With Quote
Old 08-01-2007, 11:11   #18   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

2 nieuwe, en vooral, gratis maps voor GoW, overmorgen. Voorafgegaan door een patch. Ziet er mooi uit.

http://www.xbox360fanboy.com/2007/01...ming-thursday/
Robin is offline   Reply With Quote
Old 08-01-2007, 11:54   #19   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Heeft iemand al nieuws hoe het nu zit met de Shrimp forum?
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 08-01-2007, 12:03   #20   link
Theremin
cool happy genius hero

Theremin's Avatar

Quote:
Originally Posted by Cybdm
Heeft iemand al nieuws hoe het nu zit met de Shrimp forum?
Het laatste nieuws blijft: enkele maanden dicht. Al kan zoiets rap veranderen natuurlijk.
Theremin is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules