Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 23-11-2017, 22:02   #1121   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Quote:
Originally Posted by CSM View Post
Ico's en exchanges en heel die handel. Maar ik bedoel vooral dat je al gisteren had moeten uitcashen want dit is niet langer houdbaar.
Quote:
Originally Posted by Vrieskou View Post
https://www.bloomberg.com/news/artic...f-credit-swaps

Awel?

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale

Last edited by Vrieskou; 23-11-2017 at 22:08.
Vrieskou is offline   Reply With Quote
Old 23-11-2017, 22:33   #1122   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post
dat zei je wss toen ze op 2000 stonden ook ?

Voor de believers?

Wat doet jullie denken bitcoin gaat blijven bestaan, zelfs al breekt de tech echt door?

de dag dat facebook, google, apple, ... en anderen met hun eigen digitale betaalsystemen gaan beginnen, wat kunnen die van bitcoin gebruiken ?
Of wat heeft bitcoin dat de grootten niet zelf van 0 kunnen ontwikkelen?
Heb je het artikel gelezen die ik heb gelinkt? Dat zou toch een vrij duidelijk beeld moeten geven. Let op dat er een verschil is tussen Bitcoin en Blockchain. Tegenwoordig hebben we het meestal over 'blockchain' en het hele zich ontwikkelende ecosysteem errond. Bitcoin was een eerste succesvolle implementatie ervan, maar heeft ook heel veel gebreken. Traagheid en schaalbaarheid is de belangrijkste, alsook weinig ruimte voor evolutie.

Dus ik zie, net zoals in dat artikel, Bitcoin veeleer als een merknaam. Het heeft weinig functie vergeleken met latere, betere implementaties, maar het heeft momentum uitgebouwd tot een huisnaam. Je kan transacties doen (geschikt voor tragere, grotere transacties wereldwijd), en je kan het aankopen als belegging als alternatief voor goud. Vooral dat laatste heeft kans, de waarde is de waarde die men eraan hecht. Net zoals goud, en de voorwaarde is dat er niet opeens gigantische inflatie kan ontstaan door toevoeging van eenheden. Het is zo toegankelijk en zo verspreid dat het voor vele landen een uitstekende keuze wordt. Uiteraard is het hele systeem nog onstabiel en zijn er veel frauduleuze of amateuristische spelers. Die moeten er uit voor je het echt kan vertrouwen als dusdanig.

Niemand houdt iemand tegen een kopie te lanceren voor transacties, maar het moet wel gezegd worden dat een van de kenmerken decentralisatie is, en daarmee ook het vermijden van infrastructuur. Dus micro-transacties zoals Google/FB/Apple etc, zijn beter af met het gebruiken van een snelle blockchain (protocol tokenisation, of Dash). Ik denk dat er vele initatieven zijn voor private blockchains ook, maar de vraag is of dat wel zin heeft omdat je de voordelen verliest en de nadelen behoudt.
Old 24-11-2017, 07:37   #1123   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sepulfly View Post
Sorry, acku. CSM zegt dat het allemaal maar truut is. En hij kan het weten. Want
Sorry he, maar jullie voorspellen de revolutie, niet ik. En buiten wat gewauwel over smart contracts wordt er niet veel zinnige uitleg aan gegeven.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 24-11-2017, 07:43   #1124   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post
dat zei je wss toen ze op 2000 stonden ook ?
Tuurlijk, je kan dat moment niet exact voorspellen. Maar het komt per definitie steeds dichterbij.
Old 24-11-2017, 07:46   #1125   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Sorry Drennargh, maar ik ga niet naar een video van een half uur van een random dude kijken. Wees eens niet lui en vat het eens samen.
Old 24-11-2017, 10:21   #1126   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Wat Vrieskou eigenlijk bedoelt is dat ge uw banden moet platsteken met een lepel

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old 24-11-2017, 12:18   #1127   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Quote:
Sorry Drennargh, maar ik ga niet naar een video van een half uur van een random dude kijken. Wees eens niet lui en vat het eens samen.
Ge zijt blijven steken bij Mt.Gox en 2008 & en ondertussen is er een muur aan institutioneel geld en markten op gereguleerde exchanges, waardoor uw tiktok post nogal achterlijk is, maar ge hebt geen enkele interesse om uw beeld aan te passen

Dat vat het wel samen I suppose

Quote:
Old 24-11-2017, 13:29   #1128   link
Horla
Senior Member

Quote:
Originally Posted by eXeTeR View Post
info?

edit: k... ledger nano S gekocht
Vandaag 21% korting
Horla is offline   Reply With Quote
Old 24-11-2017, 13:49   #1129   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Quote:
Originally Posted by Horla View Post
Vandaag 21% korting
Waar
Old 24-11-2017, 14:15   #1130   link
Horla
Senior Member

https://www.ledgerwallet.com/
Inclusief verzending komt hij dan op €69.56
Horla is offline   Reply With Quote
Old 24-11-2017, 15:11   #1131   link
eXeTeR
The Tuner

eXeTeR's Avatar

Quote:
Originally Posted by Horla View Post
Vandaag 21% korting
who cares, heb al 230€ winst op 3uur tijd met ETH
Old 24-11-2017, 19:00   #1132   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Ge zijt blijven steken bij Mt.Gox en 2008 & en ondertussen is er een muur aan institutioneel geld en markten op gereguleerde exchanges, waardoor uw tiktok post nogal achterlijk is, maar ge hebt geen enkele interesse om uw beeld aan te passen
Waarom zou ik mijn beeld aanpassen op basis van wat promopraatjes?

Alhoewel als er echt 'institutioneel geld' op Bitcoin wordt gezet ga ik mij wel zorgen beginnen maken. Want dan worden binnen een paar jaar alle pensioenfondsen weer vrolijk weggeveegd.
Old 24-11-2017, 22:33   #1133   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Quote:
Waarom zou ik mijn beeld aanpassen op basis van wat promopraatjes?

Alhoewel als er echt 'institutioneel geld' op Bitcoin wordt gezet ga ik mij wel zorgen beginnen maken. Want dan worden binnen een paar jaar alle pensioenfondsen weer vrolijk weggeveegd.
>Heeft niets gelezen van wat ik zei
>Is nog altijd over Bitcoin bezig
>TRIGGERED

Quote:
Old 25-11-2017, 00:08   #1134   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Quote:
Wtf, domme hond, waarom zoudt ge die shit nu in godsnaam kopen?
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
Sepulfly is offline   Reply With Quote
Old 26-11-2017, 20:11   #1135   link
FuNeo
darcore 460

FuNeo's Avatar

Send a message via MSN to FuNeo
wil wel even aanstippen dat toen hij ongelijk had, de meesten meegingen in zijn theorie. ik merk dat het vandaag omgekeerd is.
zie posts hierboven; iedereen wil opeens meedoen "omdat ze van x horen dat ze er veel mee verdienen", NIET omdat ze er in geloven (laat staan soms weten waar het zelfs om gaat qua technologie)

Ik geloof zelf in de crypto markt als een geheel, maar maak mij wel "zorgen" om de, volgens mij veel te rappe, inflatie. time will tell.
Old 26-11-2017, 21:01   #1136   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
>Heeft niets gelezen van wat ik zei
>Is nog altijd over Bitcoin bezig
>TRIGGERED
Ja, ik was bezig over Bitcoin. Daar zit dan ook het meeste geld. Mogen we daar nog over praten of we moeten we het negeren omdat het u niet goed uitkomt?

Of geloof je echt dat er geen gigantische bubble is die op termijn gaat ontploffen?
Old 26-11-2017, 21:03   #1137   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

En dat advies geld nog altijd. Maar zet maar gerust al je geld in, Sepulfly. Minder stoere praatjes, meer bankafschriften. Put your money where your mouth is.
Old 26-11-2017, 22:29   #1138   link
Muis
grml

Muis's Avatar

Quote:
Originally Posted by FuNeo View Post
wil wel even aanstippen dat toen hij ongelijk had, de meesten meegingen in zijn theorie. ik merk dat het vandaag omgekeerd is.
zie posts hierboven; iedereen wil opeens meedoen "omdat ze van x horen dat ze er veel mee verdienen", NIET omdat ze er in geloven (laat staan soms weten waar het zelfs om gaat qua technologie)

Ik geloof zelf in de crypto markt als een geheel, maar maak mij wel "zorgen" om de, volgens mij veel te rappe, inflatie. time will tell.
Als je bitcoin op een log scale zet of kijkt naar %groei is hij niets nieuws aan het doen. Zelfs niet de grootste stijgingen in % nu. https://bitcoincharts.com/charts/bit...1g10zm2g25zvzl

Last edited by Muis; 26-11-2017 at 22:41.
Muis is offline   Reply With Quote
Old 26-11-2017, 22:41   #1139   link
Galeo
Galeocerdo teh shark

Galeo's Avatar

Looks healthy. Met grafiekskes kunt ge natuurlijk alles bewijzen:

https://www.marketwatch.com/story/bi...ent-2017-07-11

Quote:
Originally Posted by Clipper View Post
Maat van mij is zo eens naar de psycholoog gegaan, verdict: "gij mankeert niks, gij wilt gewoon per se speciaal zijn". Beste psycholoog ooit.
Galeo is offline   Reply With Quote
Old 26-11-2017, 23:10   #1140   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Quote:
En dat advies geld nog altijd. Maar zet maar gerust al je geld in, Sepulfly. Minder stoere praatjes, meer bankafschriften. Put your money where your mouth is.
Je hebt het dus nog steeds niet begrepen.
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
Sepulfly is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules