Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 21-01-2014, 18:59   #2001   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

ge hebt toch wel "one" getypt zeker?!
Old 21-01-2014, 19:01   #2002   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Jaak is offline   Reply With Quote
Old 21-01-2014, 19:20   #2003   link
andu

andu's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Ik hoop wel dat ze bezig zijn met nieuwe kaarten want denk dat het heel snel gaat tegensteken anders.
Ze plannen om grote expansions uit te brengen en tussentijds ook adventures, single-player stuff met elke keer ongeveer 30 nieuwe kaarten. Ze zijn daar al aan bezig. Ze hebben ook Mike Donais aan boord genomen, kerel die bij WotC aan MtG gewerkt heeft, zelfs lead designer van Duels of the Planeswalkers geweest. Heeft ook meegewerkt aan de WoW TCG IIRC. Hopelijk minder RNG kaarten dus.
andu is offline   Reply With Quote
Old 21-01-2014, 19:28   #2004   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

in b4 death knights

oh wait
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 21-01-2014, 19:40   #2005   link
Kalutica
Fanboy

Kalutica's Avatar

Waarom niet, DKs bestaan al in WoWTCG dus moeilijk in te voeren is het niet
Old 21-01-2014, 21:18   #2006   link
White hawk
Senior Member

White hawk's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post

HAAHAHAHAHA
Zalig.

Waarom krijg ik nooit zo'n mensen tegen mij?
White hawk is offline   Reply With Quote
Old 21-01-2014, 22:15   #2007   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Open beta is go

“BUILD ‘EM UP, BREAK ‘EM DOWN.” Tornbjörn since 2016

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 21-01-2014, 22:26   #2008   link
rooz
siii

rooz's Avatar

In NA
Old 21-01-2014, 23:10   #2009   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Indertijd ingeschreven in de beta, nooit iets van gehoord en blijkt dat ik er toch in zat

Ach ja, dan maar in de open beta spelen.

edit: Ok, dees is zalig.

Last edited by DM; 21-01-2014 at 23:42.
DM is offline   Reply With Quote
Old 22-01-2014, 08:04   #2010   link
andu

andu's Avatar

Toch gestoord wat voor decks je tegenkomt na acht wins. Mages, mages everywhere, en dan nog met epics en legendaries aplenty. Gisteren een match van bijna een half uur tegen een mage met Ragnaros, Archmage Antonidas, Faceless Manipulator, Big Game Hunter en drie fucking Flamestrikes. Win ik nog met m'n Druid deckje van vier rares (waarvan één dan nog Master fucking Swordsmith). Veel stressen, elke turn tot de limiet nadenken en uiteindelijk komt het toch nog neer op een Ragnaros coin flip die ik per ongeluk win. Ik queue, bam, opnieuw diezelfde kerel. Fuck dat.

En mijn negende win was een timeout tussen het vuurwerk en het "victory" prentje door maintenance. Hopelijk telt die win door.
Old 22-01-2014, 08:27   #2011   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Arena is vaak enorm frustrerend. Het geluk dat sommige hebben in hun picks is vaak ongelofelijk. Heb opnieuw een paly deck, sta 5-2 atm, opnieuw zonder consecrate, avenging, lay on hands, geen enkele legendary en ook geen epic. Heb wel 2 truesilvers en 2 argent protectors, wat toch wel wat control kan opleveren. Maar soit. Ik sta dus tegen het vreemste shaman deck dat ik tot nu toe gezien heb. Ik had het geluk enkele low lvl creatures in mijn starting hand te krijgen. Een leper gnome, engineer en loot hoarder. Normaal zit je dan redelijk goed om te beginnen.

Die zijn starting hand waren 3! earth shocks. WTF. dus elk van mijn 3 low cost value cards gewoon rustig in de kont gepakt. Nadien werpt hij een, hoe kan het ook anders, feral spirit. ... Maar dan... De vuile fagot. Die slaagt erin om opnieuw 3X na elkaar dezelfde card te leggen. En het was master of the arena. Fucking master of the arena.

Hoe kan je in godsnaam zoveel chance hebben. Niet alleen om die te krijgen als picks, maar om die dan ook nog eens 3X na elkaar te topdecken. Ik slaag erin om dankzij buffs en de tweede truesilver zijn masters telkens om te leggen en denk nog, als die nu een earth elemental legt kak ik in mijn broek. En daar was ze -.- maar heb op de wc gaan schijten no worries.

Holy shit zeg 4 dikke taunts waarvan 3X dezelfde en dan 3X die Earth Shock in de eerste 15 kaarten ofzo. Gelukkig zijn wij shrimpers en heb ik nog gewonnen tegen zoveel onrecht

“BUILD ‘EM UP, BREAK ‘EM DOWN.” Tornbjörn since 2016

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 22-01-2014, 11:30   #2012   link
Sentinel
Senior Member

Sentinel's Avatar

Send a message via MSN to Sentinel
Ugh, ik fucking haat feral spirit. Met coin kunnen ze die smijten op turn 2 en dan is de achterstand echt al belachelijk groot.

Ondertussen ben ik nog altijd niet goed in arena, gisteren weer 2/3. Ik vond wel dat ik alleen brolkaarten kreeg, maar ik heb bijna nooit meer dan 6 wins, dus het ligt ook aan mij.
Sentinel is offline   Reply With Quote
Old 22-01-2014, 11:41   #2013   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Omdat je gematched wordt met spelers met gelijkaardig aantal wins (idealiter), zou je eerder kunnen stellen dat de verwachte win waarde 2.5 games is, 6 is dan eerder boven gemiddeld

Veel is jammer genoeg chance hebben. 4-0 nu met pala deck met matige kaarten (wel 2 argent protectors, 1 consec, 1 truesilver - rest niet noemenswaardig), maar telkens begonnen met faerie dragon en argent p, helpt wel veel.
Alex is offline   Reply With Quote
Old 22-01-2014, 11:59   #2014   link
andu

andu's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sentinel View Post
Ugh, ik fucking haat feral spirit. Met coin kunnen ze die smijten op turn 2 en dan is de achterstand echt al belachelijk groot.
Dat lijkt zo, maar niet vergeten dat Feral Spirit Overload 2 is. Ze geven hun volgende turn in principe volledig op voor onmiddellijke tempo winst. Je kan er perfect rond spelen door een situatie te creëren waar die wolven niet voordelig kunnen traden (bvb. een minion met vier a vijf health leggen) of ze klaar maken voor een AoE. Vooral zorgen dat ze er geen 2-for-1 van kunnen maken, want dan geef je ze tempo én kaart voordeel. Als je tegen een Shaman speelt, moet je early game agressief board controle nemen en er voor zorgen dat tussen turn 2 en 6 hun kant van het veld leeg is, terwijl je zo goed mogelijk Lightning Storm probeert te vermijden.

Quote:
Ondertussen ben ik nog altijd niet goed in arena, gisteren weer 2/3. Ik vond wel dat ik alleen brolkaarten kreeg, maar ik heb bijna nooit meer dan 6 wins, dus het ligt ook aan mij.
Trager spelen. Als je die lont amper ziet op uw turns, dan ben je niet goed bezig. In het begin al rond AoE beginnen plannen (turn 4 voor Druid & Paladin, 5 voor Priest, 7 voor Mage). Nooit greedy zijn, je moet je mana zoveel mogelijk opgebruiken, maar nooit minions bijleggen als dat niet strict noodzakelijk is. Altijd opkuisen ook, je gaat liever de hero aanvallen met uw 4/4 in plaats van die 1/1 die er nog ligt, maar het is zo goed als altijd beter hun kant van het bord leeg te houden. Arena matches worden gewonnen met board control. Als je goed speelt, dan ga je vaak tot turn 6/7/8 een, soms grote, life achterstand hebben. Maar als je er voor hebt gezorgd dat je altijd voordelig hebt getradet, twee kaarten van hem voor één van u, zijn 3 mana minion voor uw 2 mana minion, etc, dan ga je uiteindelijk sowieso stabiliseren en het spel overnemen.

Voor de drafts:
https://docs.google.com/spreadsheet/...R1RRTFE&gid=20
https://docs.google.com/spreadsheet/...vTzd6NVE#gid=1
http://www.arenavalue.com/

Arena is geluk hebben vanaf 7 à 8 wins, ervoor kan je met skill overbruggen, zelfs als je draft shit is.
Old 22-01-2014, 12:12   #2015   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Quote:
Originally Posted by aksm View Post
Free to play game
Play as heroes of 9 different warcraft classes
Digital card game
Available on PC, Mac, iPad
BETA: THIS SUMMER
RELEASE: THIS YEAR
'release: this year' was het toen nog
kar is offline   Reply With Quote
Old 22-01-2014, 12:15   #2016   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

BLIZZARD LIED PEOPLE DIED
CSM is offline   Reply With Quote
Old 22-01-2014, 17:59   #2017   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Wat een gaydraw weer
4 rares, 0 epics, 0 legendaries
Old 22-01-2014, 18:44   #2018   link
andu

andu's Avatar

10-3 met de Druid. Next!
Old 22-01-2014, 20:10   #2019   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

6-0 met mijn avg kaartjes, dan tegen een mage met faceless manip, ysera, ragnaros en nog tal van goodies

fokking boelsjit. Nu krijgde enkel de bullshit matchups
Alex is offline   Reply With Quote
Old 22-01-2014, 21:18   #2020   link
Sentinel
Senior Member

Sentinel's Avatar

Send a message via MSN to Sentinel
Ok wtf. Ranked gameke bezig, 't is aan mijn opponent. Lijkt niets te doen, is wel in zijn kaarten aan't kijken en den timer komt niet. Fuck, weer die bug.

Maar nee, na een tijdje smijt hij wat kaarten. 'Your turn' komt op mijn scherm en verdwijnt onmidellijk. Terug aan hem, terug aan hem, terug aan hem, game over.
:/
Sentinel is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules