![]() |
![]() |
#1 link |
College dropout
|
Florida
Iemand al geweest hier?
Wij gaan in Oktober het volgende doen: Dag 1: Brussel ->Miami Dag 2: Miami Dag 3: Miami - > Key (West) Dag 4: Key (West) Dag 5 :Key West -> Everglades -> Fort Myers Dag 5: fort myers -> Orlando Dag 6: Orlando -> Disney MK Dag 7: Fort Lauderdale -> Vegas Dag 8: Vegas Dag 9: Vegas Dag 10: Vegas Dag 11: Vegas Dag 12: Vegas -> Brussel. Ben nu wat aan het samen zoeken wat we allemaal moeten bezichtingen in Florida. Derde keer naar Vegas, dus daar kennen we onze weg wel ![]() Iemand dus tips voor Florida?
![]() |
#2 link |
Senior Member
|
kunt altijd hier eens kijken: http://forum.shrimprefuge.be/showthr...57#post1431357
Key west is redelijk lang rijden ik denk goeie 4u misschien iets meer en ge kunt daar niet doorrijden dus daar maar 1 dag blijven is wat weinig vind ik persoonlijk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 link |
College dropout
|
Het is de bedoeling om van Miami naar Key West te rijden en onderweg af en toe te stoppen om dan 's avonds aan de te komen. Dus op 1 dag, want 's ochtends vroeg vertrekken in Miami.
Het is ongeveer 4-5 uur rijden, dus ik ga er vanuit dat we er dan wel komen. De dag erna is het enkel Key West. De belangrijkste POI's gaan we wel bekijken, maar wij zijn niet het type mensen die 3 uur in een fort rondlopen. ![]() Deze vakantie dient vooral om te rusten en te genieten.. Dus eten/drinken/shoppen, en wat de toerist uit te hangen ![]()
![]() |
#4 link |
Senior Member
|
kijkt ook zeker op allesamerika forum voor heel wat tips enzo.
er is een subforum per regio. We hebben de key west in het weekend gedaan en dat was wel fun. Redelijk veel bars die de moeite zijn. Daar ook nog met 2 amerikanen ne friday night quiz gedaan waar we derde geëindigd zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 link |
Bear Claw Lover
|
Ik zou 2 of 3 dagen Vegas schrappen en meer Key West boeken!
2 nachten Key West is toch wel weinig. Ik was er in november 3 nachten en had spijt dat het er niet meer waren. Kajakken tussen de mangroven is so nice. Last edited by Bourgi; 17-01-2017 at 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|