Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 21-12-2016, 01:39   #121   link
Muis
grml

Muis's Avatar

Quote:
Originally Posted by vAmP View Post
De coasters die ik ineen steek zijn precies altijd te wild. Is het eigenlijk de bedoeling om altijd in de "groene" scores te zitten? En kan je de excitement score ook verbeteren door de omgeving van de tracks te versieren of zijn die scores echt enkel afhankelijk van de coaster op zich?
Vandaag een coaster gemaakt met alle 3 groene scores. Je kan de prijs een stuk hoger zetten dan.
Niets speciaal qua versiering maar het werkt goed ingame:
Old 21-12-2016, 12:00   #122   link
black
Senior Member

Komt of is er VR support voor dit spel? Ik zou heel graag dit in VR kunnen doen, ziet er mij zalig uit.
black is offline   Reply With Quote
Old 22-12-2016, 20:57   #123   link
Muis
grml

Muis's Avatar

Zit er nu niet in.
https://forums.planetcoaster.com/sho...112-VR-Support
Old 23-12-2016, 08:58   #124   link
Centurio
Lurking since 1999

Centurio's Avatar

Voor wie liever de klassieker nog eens speelt, nu beschikbaar op mobile (€6, geen zever met muntjes): http://www.rollercoastertycoon.com/r...ycoon-classic/
Centurio is offline   Reply With Quote
Old 23-12-2016, 12:30   #125   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Motherfuck.
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
Sepulfly is online now   Reply With Quote
Old 23-12-2016, 19:35   #126   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Meh. Ik heb transport tycoon gekocht op Ipad destijds, maar die games zijn er echt niet voor gemaakt. Veel te omslachtige besturing.
Old 24-12-2016, 09:29   #127   link
Erik701
Senior Member

Erik701's Avatar

Send a message via ICQ to Erik701 Send a message via MSN to Erik701 Send a message via Skype™ to Erik701
De GUI voor RCT is wel wat geoptimaliseerd voor touch, een stuk beter dan Transport Tycoon. Blijf het wel spijtig vinden dat die laatste niet meer beschikbaar is, dat was ideaal om te spelen op lange vluchten ofzo om te tijd te doden
Erik701 is offline   Reply With Quote
Old 24-12-2016, 13:05   #128   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
spookhuis
Gewoon zelf maken:

Old 24-12-2016, 13:38   #129   link
vAmP
Señor

vAmP's Avatar

Quote:
Originally Posted by Muis View Post
Alle drie int groen is het beste natuurlijk maar hoeft niet. Zo lang het niet rood is zit je wel ok. Gebruik veel van die loops en turns die er al inzitten en je die niet manueel moet plaatsen. Die voorgemaakte stukken werken heel goed voor een goede score te halen. De track versieren geeft je coaster prestige, hoe hoger je prestige, hoe meer inkom je kan vragen en hoe meer volk erin geïnteresseerd is. (Die is sinds de laatste patch zichtbaar en daalt over tijd) Je queue versieren zorgt ervoor dat mensen het minder erg vinden om lang aan te schuiven. Triggermomenten verhogen ook de prestige op rides.
Ik heb na enorm gepruts een coaster volledig groen gekregen, en de que is ook 100%. De ride is nog niet versierd weliswaar. Maar zelfs met een inkom van 5-10 dollar vul ik nog geen 3 karretjes van een capaciteit van 8-12. Kan ik ook te veel coasters hebben? Ik heb 2 relatief succesvolle, een zeer succesvolle, nog een die break even draait en 3 immens populaire water rides. De meeste komen weliswaar uit de community. Veel daarvan hebben trouwens ook een of zelfs twee oranje scores.
vAmP is offline   Reply With Quote
Old 24-12-2016, 15:35   #130   link
Muis
grml

Muis's Avatar

Quote:
Ik heb na enorm gepruts een coaster volledig groen gekregen, en de que is ook 100%. De ride is nog niet versierd weliswaar. Maar zelfs met een inkom van 5-10 dollar vul ik nog geen 3 karretjes van een capaciteit van 8-12. Kan ik ook te veel coasters hebben? Ik heb 2 relatief succesvolle, een zeer succesvolle, nog een die break even draait en 3 immens populaire water rides. De meeste komen weliswaar uit de community. Veel daarvan hebben trouwens ook een of zelfs twee oranje scores.
Speel je in challenge mode? Op welke difficulty speel je? Met sandbox heb ik nog geen ervaring, maar op harder challenge mode is sinds de laatste patch prestige vooral belangrijk. Rides met een hogere prestige trekken meer volk. Reclame maken voor de juiste doelgroep kan ook helpen. Die track rides en water rides zijn het populairst heb ik al gemerkt, samen met goeie coasters. Soms kan het ook gewoon komen doordat de layout niet goed is waardoor de flow van mensen niet langs de ingang komen. Als de prestige in orde is, en ze ligt niet te afgelegen zou het populair moeten zijn.
Sommige mensen hebben ook gewoon niet genoeg geld bij, ookal is de ride niet te duur. Een Atm in de buurt zetten kan helpen dan.
Old 24-12-2016, 16:30   #131   link
vAmP
Señor

vAmP's Avatar

Hmmm ze ligt inderdaad langs een alternatieve route, maar de hoofdweg zit nu al dicht van het volk. Kan toch niet de bedoeling zijn dat alles langs 1 pad ligt. Ik speel sandbox btw.
vAmP is offline   Reply With Quote
Old 24-12-2016, 17:58   #132   link
Muis
grml

Muis's Avatar

Quote:
Hmmm ze ligt inderdaad langs een alternatieve route, maar de hoofdweg zit nu al dicht van het volk. Kan toch niet de bedoeling zijn dat alles langs 1 pad ligt. Ik speel sandbox btw.
Hoeft niet op de hoofdweg te liggen maar zorg dat er wat shops of andere rides in de buurt liggen, dan passeert er meer volk langs de coaster.
Old 25-12-2016, 14:19   #133   link
Zapp
rebmeM

Zapp's Avatar

Send a message via MSN to Zapp
Silvarret, kerel kan er iets van... (voor nen Hollander)

Old 01-01-2017, 23:20   #134   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Old 02-01-2017, 10:25   #135   link
micksque
World of Warcraft nerd.

micksque's Avatar

Die Silvarret is echt gek.

Kijk heel graag youtube videos van dit spel, spijtig genoeg geen gaming pc die dit kan draaien (en om eerlijk te zijn heb ik er ook het geduld en de creativiteit niet voor!)
micksque is offline   Reply With Quote
Old 27-01-2017, 12:32   #136   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

deze is ook redelijk zotjes:

Old 13-03-2017, 20:22   #137   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Planet Coaster

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames