Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 21-02-2017, 07:40   #3721   link
Jay-Jay
Senior Member

Jay-Jay's Avatar

Moesten er nog mensen goesting hebben, de 50km vijverrun (Zondag 19 maart) heeft nog plaats genoeg. Momenteel 24 deelnemers dus ge gaat niet moeten aanschuiven. En voor degene die al marathon ervaring hebben is dit een perfecte instap-trail met maar 400 hoogtemeters & schone landschappen. De deelnemerslijst geeft ook enkele echte veteranen van de ultra-wereld precies. Ook Luc De Jaeger-Braet, onze meervoudige Belgische Spartathlonner is van de partij. Hopelijk heb ik de kans om er een paar km mee te lopen en een praatje te slaan.

http://www.heusden-zolder.be/product.aspx?id=1902
Jay-Jay is offline   Reply With Quote
Old 27-02-2017, 10:18   #3722   link
gABBY
Senior Member

gABBY's Avatar

Zijn er hier mensen die met muziek in de oren lopen?

En zo ja, welke oortje zijn aan te raden? Ik heb er nu al een stuk of vijf in grut gekregen, vaak door het zweet die de bedrading aantast en na een paar maand er gewoon de brui aan geven.
Ik heb recentelijk het gemak gevonden van bluetooth oortjes dus zo'n toestanden krijgen wel de voorkeur.
Deze krijgen toch op veel plaatsen positieve reviews, doch er steken geen extra dopjes in om het formaat aan te passen:

https://www.hoofdtelefoonstore.be/pr...fit-groen.html

Zijn wat aan de dure kant en ik ken niemand die deze ook heeft, dus ben er wat wantrouwig over met dat ik het merk ook niet echt ken.
Ik ben wel ne liefhebber van bas in mijn oren tijdens het lopen en IN EAR zijn een meerwaarde en niet van die plastic schelpjes want die vallen toch maar uit.

grtz,
gABBY is offline   Reply With Quote
Old 27-02-2017, 10:28   #3723   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

ik heb dit soort oortjes
https://www.hoofdtelefoonstore.be/pr...c-ha-eb75.html

niet exact deze maar vrij goedkope oortjes in zelfde stijl
Ik zou verwachten dat alles met label 'sport' toch een beetje tegen zweet kan.

ik gebruik een bluetooth adapter zodat ik nog steeds makkelijk muziek kan skippen
http://www.dx.com/p/hz2037-mini-port...8#.WLP-rTsrJaQ
en zo moet ik ook geen 100 euro aan oortjes uitgeven
frenzal is offline   Reply With Quote
Old 27-02-2017, 10:38   #3724   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Ik ga ook altijd voor de goedkope standaard Sony in-ears (deze en hun voorgangers dus, maar vind je elders ook wel onder de 10 normaal). De klank bevalt me net iets beter dan wat andere merken aan die prijs bieden en ze kunnen tegen een stoot. Heb er wel al wat versleten maar ze gaan gemiddeld zeker een jaar mee met dagelijks en extreem nonchalant gebruik.
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 27-02-2017, 10:45   #3725   link
BlackRabbit
Datanuke.be

BlackRabbit's Avatar

En welke muziek kunnen jullie aanraden?
BlackRabbit is offline   Reply With Quote
Old 27-02-2017, 11:46   #3726   link
Lycas
Senior Member

Ik luister nog steeds naar die start 2 run van Evy.

Die muziek is wel cava voor te lopen hehe.
Lycas is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2017, 20:33   #3727   link
Blondje
*

Ha, interessant! Ik volg mee, mijn oortjes zijn ook aan vervanging toe.

Wat muziek betreft moet ik mijn playlist nog eens aanvullen, maar er staan altijd volgende nummers in:
- Daan, Foo fighters, The offspring, nirvana, linkin park, ...
Eigenlijk bijna allemaal muziek uit mijn jeugdjaren.
Het enige liedje in mijn lijstje zonder tekst is housewife, en ik houd mijn ademhaling beter onder controle als ik zing tijdens het lopen, dus eigenlijk is dat ne mindere, maar wel met ideaal tempo dus voorlopig blijft hij er nog wel in. Als ik teveel op mijn ademhaling let dan loopt dat precies minder natuurlijk en ben ik sneller buiten adem.

Ik had mij voorgenomen om als ik op de radio iets hoorde wat mij ideaal leek om op te lopen, dat bij te houden om wat meer een mix te hebben, maar in de praktijk vergeet ik het op te schrijven. Het keep-lijstje dat ik er voor gestart was heeft 1 item, Macklemore met can't hold us.

Last edited by Blondje; 01-03-2017 at 20:42. Reason: ant
Blondje is offline   Reply With Quote
Old 02-03-2017, 06:04   #3728   link
gABBY
Senior Member

gABBY's Avatar

Haha,

Gisteren mijn eerste keer een halve marathon gaan lopen. Alleen in de regen en de wind in de vlaamse polders (tist begin van een nieuwe serie precies)

Elke training tot gisteren heb ik gelopen met Alive 2007 van Daft Punk! Voor mij is er geen betere plaat om mijn lopen in te delen op basis van de nummers.

Swat, los daarvan zoek ik nog steeds oortjes
gABBY is offline   Reply With Quote
Old 20-03-2017, 07:44   #3729   link
Jay-Jay
Senior Member

Jay-Jay's Avatar

Vijverrun 50 ook achter de rug. Lekker modderig parcours, maar redelijk vlak (+200D).
Super parcours in de bossen en rond de vijvers van de Wijers. Blijkbaar 8ste geworden met een tijd van 4h18m58s. Tot voorbij km 40 ging het heel vlot aan <5m/km maar toen is er toch een beetje een rem opgekomen. En ook de 2de keer dat ik het moment fysiek kon beleven dat je het vel van je teen voelt los scheuren
Old 23-03-2017, 14:08   #3730   link
Jay-Jay
Senior Member

Jay-Jay's Avatar

Iemand deze zomer kandidaat voor de 6u van Aalter? 16/07
Ik ga proberen mijn agenda vrij te krijgen. Er is volgende maand ook 1 in Langdorp maar ze doen dat dan gvd recht op paasdag. Met kinderen thuis krijg ik dat niet verkocht
Old 25-03-2017, 20:59   #3731   link
ndPix
Senior Member

ndPix's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jay-Jay View Post
Iemand deze zomer kandidaat voor de 6u van Aalter? 16/07
Ik ga proberen mijn agenda vrij te krijgen. Er is volgende maand ook 1 in Langdorp maar ze doen dat dan gvd recht op paasdag. Met kinderen thuis krijg ik dat niet verkocht
Als ik dat weekend niet moet werken wil ik wel afkomen. Geen idee als 6u aan n stuk lopen al aan de orde zal zijn.
ndPix is offline   Reply With Quote
Old 27-03-2017, 18:05   #3732   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Wel, zo met 50kg minder is het wel iets makkelijker om te lopen.

Nu loop ik voor het eerst met een app, blijkt dat ik op 60km aan 10 per uur ocharme (in 9x maar goed een kleine 5000kcal heb verbruikt.

Dat zijn een flinke 4 pizza's. Moet ik echt 10+km lopen voor een fucking pizza te kunnen eten? (ja das men compromis, ik sport alleen om te kunnen eten..)
Teki is offline   Reply With Quote
Old 27-03-2017, 20:07   #3733   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

jep, switch nu naar strava.
frenzal is offline   Reply With Quote
Old 28-03-2017, 14:24   #3734   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

NU NU NU

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old 28-03-2017, 14:24   #3735   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old 06-04-2017, 18:21   #3736   link
ndPix
Senior Member

ndPix's Avatar

Polar heeft nieuw uurwerk uit. Polar M430, zelfde als de M400 maar 5gram lichter en hartslag aan de pols.
Old 05-05-2017, 08:01   #3737   link
quantrias
Senior Member

quantrias's Avatar

Komend weekend in Monza 2 uur marathon poging... ben benieuwd.

Datum is bekend: de recordrace start zaterdag 6 mei om 5.45u.
http://www.nike.com/be/nl_nl/c/justd..._ID%253D802652

Last edited by quantrias; 05-05-2017 at 08:09.
quantrias is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2017, 08:51   #3738   link
ndPix
Senior Member

ndPix's Avatar

Ik denk niet dat ze het halen... Ooit, zeer binnenkort wel maar die bij de eerste poging.

Volgens dat ik gelezen heb zal deze uitslag sowieso niet geregistreerd worden door de te gecontroleerde omstandigheden.
Old 05-05-2017, 10:31   #3739   link
quantrias
Senior Member

quantrias's Avatar

Quote:
Originally Posted by ndPix View Post
Volgens dat ik gelezen heb zal deze uitslag sowieso niet geregistreerd worden door de te gecontroleerde omstandigheden.
Dat klopt, zal niet erkend worden als wereldrecord indien... blijft toch een leuke stunt van Nike.

Last edited by quantrias; 05-05-2017 at 13:52.
quantrias is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2017, 14:09   #3740   link
ndPix
Senior Member

ndPix's Avatar

Inderdaad wel leuk. Is het niet voor het record dan is het voor de studies er rond.

Enkel Kipchoge zie ik in staat.

21,1km/u gemiddeld over 42k... Ik haal dat amper in sprint
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules