![]() |
![]() |
#101 link | |
wadist
|
Quote:
zie dus echt niet in waarom er een soort van officiële publiekelijke voorstelling moet gegeven worden in die stijl, we spreken hier nog altijd over oorlogswapens en zoals je zelf aangeeft niet over een vespa of een golfke. is dat echt zo nodig? kan dat niet gewoon aan een tafel met afgevaardigden en weetwel, de legertop die het gaat gebruiken?
![]() |
![]() |
#102 link | |
bashir_be
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#104 link |
Tleger waser
|
Too mean, Ferrex.
Het is een voorstelling nadat alles al in kannen en kruiken was he. Dit was wanneer de eerste F-35 voor Noorwegen werd opgeleverd. Er was op dat ogenblik niet te veel meer te beslissen. En ja, dat trekt volk. Omdat het nu eenmaal een indrukwekkende zaak is. Een paar lampjes erop, en de mensen noemen het al hallucinant. 'nuff said.
Life’s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting ‘Holy shit…what a ride!’ ~Hunter S. Thompson Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 link |
wadist
|
kwas eigenlijk aant lachen met sniper en jerrekist, kwou u nie pijn doen schat
en awel ja, dan ook mijn punt: alles is beslist en er moet niemand meer overtuigd worden. waarom dan nog zo'n presentatie voor een duur oorlogswapen? daar heb ik dus een probleem mee, dat er een staande ovatie wordt gegeven voor zoiets na een -voor mij onnodig- commerciële voorstelling; is voor mij krak hetzelfde als volk dat zot applaudisseert omdat de regering juist een hoop nieuwe full AR wapens heeft aangekocht. enfin ja zo'n ramp is het allemaal nu ook nie maar toen ik da voor de eerste keer zag had ik toch ook ff een "wtf waarom" buikgevoel
![]() |
#106 link |
wadist
|
kgeef ook wel los toe dat die shit mij totaal niet interesseert dus da zal er ook wel mee te maken hebben. als kind trouwens wel, dan heb ik mad shit die kaften en boeken/magazines verzameld die ge per maand opgestuurd kreeg, peis dat die zelfs nog ergens op de zolder liggen
![]() |
#108 link | |
bashir_be
|
Quote:
(even laag als uw opmerkingen, radlief ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#110 link |
bashir_be
|
1) tis hier geen zwam
2) wtf doet ge in een thread over vliegtuigen als het u eigenlijk gene zak interesseert?
![]() |
![]() |
#111 link |
wadist
|
omdat we bezig waren over de nood van zo'n voorstelling voor militaire vliegtuigen die aangekocht worden door regeringen, waar ik een mening over heb. ik zei gewoon dat als ge graag vliegerkes ziet ge wat biased zijt, net zoals ik zelf toegeef dat het mij geen hol intresseert en dat mij ook wat zal biased maken. feit dat vliegtuigen mij niet interesseren laat nie staan da ik wél een mening heb over oorlogswapens en de commerciële kant
of moogde aan de discussie alleen meedoen als ge schoon fotokes trekt?
vegte ofwa Last edited by Ferrex; 20-03-2017 at 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 link |
bashir_be
|
ik vraag mij af hoe ge hier terecht komt als ge geen interesse hebt.
das gelijk nen thread joinen over de geneugten van anale seks bij mannen als ge zelf zo hetero als fuck zijt.
![]() |
![]() |
#116 link | ||
Kaat 4 lyfe
|
Quote:
Dus allez ja. Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 link |
Tleger waser
|
Dat is zo, csm. Ik was al vergeten dat de kans om je ballen te laten kuisen door lobbyisten de enige reden is waarom er vanuit een politiek standpunt misschien even nagedacht wordt over deze zaak.
Life’s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting ‘Holy shit…what a ride!’ ~Hunter S. Thompson Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 link |
Tleger waser
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|