Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Reply

Thread Tools
Old 01-10-2009, 10:04   #1   link
black
Senior Member

We rijden vlug, we rijden samen op de moto

Arhgj VFR burning my eyes! Gief cbr nao .
Mijn papa vind de vfr wel leuker tho, dus van hem heb je alleszinds veel streetcred gekregen nu.
Maar, zal best een leuke moto zijn, ziet er al beter uit wanneer je erop zit dan op de foto's van enkele weken(?) terug.
Moto laarzen zijn echt wel een must btw.
black is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2009, 10:08   #2   link
Mahershalalhash
lil frank raes

Mahershalalhash's Avatar

Als je dan toch een "moto" wilt, koop je toch gewoon een crosser? niets plezanter dan in de bossen gaan rondrijden. en uw kans om ergens morsdood tegen de tarmac te plakken gaat ook pijlsnel naar beneden.

me wants. badly.
Ik zal maar meteen weerleggen dat hoogbegaafd zijn ook bij dikkertjes kan. Met mijn score kan ik zeggen dat jullie de 99.5% zijn. Daardoor dat ik enorm snel dingen opneem, nooit iets vergeet dat ik relevant vind. De meest bizarre hersenkronkels maak. Eigelijk vrij associaal ben irl en niet in de belangstelling wil staan. Ook onzeker wel over alles wat ik doe want ik doe het meestal drie keer zo snel als anderen.

En ik doe aan modelbouw en ik verzamel CE van games.
Mahershalalhash is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2009, 10:10   #3   link
black
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Fyldamor View Post
Als je dan toch een "moto" wilt, koop je toch gewoon een crosser?

me wants. badly.
Neem dan toch een supermotard met een set cross banden bij, dan kun je zowel op straat vlammen als in het bos/land/ ... crossen. En je hebt een punt. Vallen met een supermotard of cross moto kost je maximum 100€ (als je al een blek moet vervangen). Met een baanmoto vallen is... peperduur .
Old 01-10-2009, 10:11   #4   link
Mahershalalhash
lil frank raes

Mahershalalhash's Avatar

de bos/zandcrossers zijn zowa veel cooler maar praktisch gezien is dat inderdaad beter. maar toch. me wants.
Ik zal maar meteen weerleggen dat hoogbegaafd zijn ook bij dikkertjes kan. Met mijn score kan ik zeggen dat jullie de 99.5% zijn. Daardoor dat ik enorm snel dingen opneem, nooit iets vergeet dat ik relevant vind. De meest bizarre hersenkronkels maak. Eigelijk vrij associaal ben irl en niet in de belangstelling wil staan. Ook onzeker wel over alles wat ik doe want ik doe het meestal drie keer zo snel als anderen.

En ik doe aan modelbouw en ik verzamel CE van games.
Mahershalalhash is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2009, 10:52   #5   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

Send a message via MSN to sn1p3r Send a message via Skype™ to sn1p3r
Quote:
Originally Posted by Fyldamor View Post
Als je dan toch een "moto" wilt, koop je toch gewoon een crosser? niets plezanter dan in de bossen gaan rondrijden. en uw kans om ergens morsdood tegen de tarmac te plakken gaat ook pijlsnel naar beneden.

me wants. badly.
Bleh, zand ok, officieel parkoer ok, maar ga toch geen bos verneuken met die crossers. sjeus.
Old 01-10-2009, 17:15   #6   link
Ja-Rune
is mij er eentje

Ja-Rune's Avatar

Wanneer de MiTo afetaald is ga ik toch resoluut voor deze:: Harley Davidson Softail Rocker C.
Kost wel evenveel als de MiTo, maar goed. Dat moet dan maar.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
Ja-Rune is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2009, 18:26   #7   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

ja-rune is veruit de coolste peet opt forum
en in mijn facebook

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is online now   Reply With Quote
Old 01-10-2009, 19:18   #8   link
Jay-Jay
Senior Member

Jay-Jay's Avatar

Zij auto is een wijvenbak, en die moto past alleen bij + 40j fatso's met een baard, dus niet echt...
Jay-Jay is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2009, 19:25   #9   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

Harley is de grootste (overpriced) rommel da ge kunt kopen.
Lion is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2009, 19:26   #10   link
DaHitch
Resident Curmudgeon

DaHitch's Avatar

En het is ne softail. Wa ne fagboel.

I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.
Racing is life. Everything else is just waiting.
Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else.
Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live.
DaHitch is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2009, 20:19   #11   link
black
Senior Member

Ja-rune, die moto is zo stom voor jonge gasten, serieus.
Old 01-10-2009, 21:21   #12   link
Zwaplat
Senior Member

Zwaplat's Avatar

Quote:
Originally Posted by black View Post
Ja-rune, die moto is zo stom, serieus.
fix0red.
Zwaplat is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2009, 23:00   #13   link
Ja-Rune
is mij er eentje

Ja-Rune's Avatar

Ik vind zo'n moto alleszins een pak leuker en mooier dan die racedinges waar jullie blijkbaar zo mee dwepen. Maar ik wil dan ook niet de stoere snelheidsman uithangen maar gaan rondtouren met die moto. Dan lijkt de keuze naar zoiets een pak beter dan zo'n opgefokt ding met het geluid van een stofzuiger in overdrive.
Ik wil een bandana in mijn gezicht en een pothelm op mijn hoofd. Liefst nog een wapperend vlaggetje achterop, u mag raden dewelke.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
Ja-Rune is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2009, 23:08   #14   link
CyberMonkey
Senior Member

CyberMonkey's Avatar

CyberMonkey is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2009, 23:33   #15   link
DaHitch
Resident Curmudgeon

DaHitch's Avatar

Ho maar. Choppers zijn veel, maar gay zijn ze allerminst.
'k Zou toch ook liever op een chopper gezien worden dan zo'n racebanaan hoor.

I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.
Racing is life. Everything else is just waiting.
Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else.
Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live.
DaHitch is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2009, 23:38   #16   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Beetje door Frankrijk en Spanje cruisen met zo'n Harley kan wel fijn zijn. Maar ik zou toch eerder richting Duitsland en speed maxout trekken met zoiets als dat van Teus.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2009, 07:13   #17   link
Wannes
Work In Progress

Wannes's Avatar

tegen dat ge in duitsland zeit kunt ge niet meer rechtzitten van de rugpijn. Als ge niet eerst uw eigen rond een peiler van een brug hebt gewikkeld
nah chopper it is. zeker en vast. cooler, relaxer en dat gaat rap genoeg

bovendien toegegeven dat het niet altijd zonneklaar is waar ik ernstig ben of mezelf wat entertain. maar het onderscheid is er, en ik herken het immer.
Wannes is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2009, 07:57   #18   link
tknomel
<insert lachband>

tknomel's Avatar

bende fagtards

er is maar 1 soort defitge moto, de caféracer...

tknomel is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2009, 08:01   #19   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jay-Jay View Post
Zij auto is een wijvenbak, en die moto past alleen bij + 40j fatso's met een baard, dus niet echt...
Oei, dus de ideale moto voor mij dan?

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2009, 08:02   #20   link
Oban
[b]1337[/b]

Oban's Avatar

motorthread aub

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Thread Tools

Posting Rules