Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 20-12-2009, 01:20   #61   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

beheer je contacten in gmail en sync die handel
frenzal is offline   Reply With Quote
Old 20-12-2009, 12:22   #62   link
tknomel
<insert lachband>

tknomel's Avatar

heb onlangs soocial ontdekt zeer handig om meteen alles te syncen. en ook online opslag/backup van al uw contacten.
weet wel niet of er "android app" voor bestaat, synct wel probleemloos met mn iphone, outlook, gmail en apple mail. ook erste keer in heel mn leven dat al mn contacts eindelijk overal gesynct zijn.
tknomel is offline   Reply With Quote
Old 20-12-2009, 12:56   #63   link
Trojan
Karl Marx

Trojan's Avatar

Android zit er niet tussen. Kheb gewoon alle contacts op sim gezet en dan in android transfer to phone gedaan.
Old 23-12-2009, 13:57   #64   link
Wapi
Stainboy

Wapi's Avatar

Send a message via MSN to Wapi
Het kriebelt hier ook om een smartphone te halen, zeker met het aantrekkelijke abonnement van Mobile Vikings. Budget ligt rond de 400 euro. Iphone is me te duur en dwingt teveel om Apple stuff te gebruiken. HTC Hero lijkt me de beste keuze, maar ik heb in verschillende besprekingen gelezen dat het niet zo vlot draait als pakweg een Iphone 3GS. Hoe vlot draait het in de praktijk? Merk je steeds dat het wat schokkerig draait of is dat enkel wanneer er zware apps op de achtergrond draaien? Is het misschien ook niet beter om nog even de kat uit de boom te kijken, nu die Nexus One binnenkort gaat uitkomen? Zijn er nog andere modellen die binnenkort verschijnen die het waard zijn om nog even te wachten?
Old 23-12-2009, 17:47   #65   link
OmegaII
Typo Master

OmegaII's Avatar

HTC komt rond maart met hun nieuwe reeks, waarvan HTC Bravo de topper is met zijn 1Ghz Qualcomm Snapdragon CPU.

Hier meer info : http://tweakers.net/nieuws/64182/det...opgedoken.html

Het is in elk geval het toestel waar ik op ga wachten, want heb niet veel vertrouwen in de rekenkracht van de huidige Hero "for future use". Hoewel het hier ook heel hard kriebelt om hem toch al aan te schaffen. Achja ... men N78 S60 zal voldoen tot dan.
OmegaII is offline   Reply With Quote
Old 25-12-2009, 07:23   #66   link
gABBY
Senior Member

gABBY's Avatar

Gisteravonde mijn HTC Hero mogen ontvangen van vriendin.

Het is de bruine versie geworden. Tamelijk indrukwekkend toestel ze.
gABBY is offline   Reply With Quote
Old 31-12-2009, 09:23   #67   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Hoe zit het eigenlijk met upgrades van het OS? Voor zover ik kon lezen, komt de Hero met versie 1.6. Blijft een versie bij een bepaalde gsm of is het zoals de Iphone, dat als er een upgrade uitkomt, iedereen die ook zal kunnen installeren?

Aangezien de Hero zijn eigen Sense UI of zoiets heeft, betwijfel ik het maar hoe zit het dan met de toekomst?
Old 31-12-2009, 18:23   #68   link
Trojan
Karl Marx

Trojan's Avatar

Hopelijk zal het niet te lang duren eer HTC afkomt met een update naar android 2. Momenteel staat er nog 1.5 op mijn hero, en ik heb niet veel zin om te klooien met rooten en custom roms.
Old 04-01-2010, 01:31   #69   link
Wapi
Stainboy

Wapi's Avatar

Eerste review van Nexus One (google phone):
http://www.nexusoneblog.com/blog/201...ne-review.html
Old 05-01-2010, 11:52   #70   link
Eposhark
Master i/d Japanologie

Eposhark's Avatar

Ik heb dus een T-Mobile Pulse gekocht via een kerel in NL die in de UK moest zijn, en heeft hem dan daar gekocht. Dat is intussen al even geleden en ik ben intussen ook op verlof en alles. Ik heb de telefoon dus nog niet, en die kerel laat niets van zich horen momenteel. Ik zal hem wel hebben... soon-ish.

De reden dat ik post is eigenlijk dat ik onverwacht budget heb om een totaal onverantwoorde aankoop van een duurdere Android phone te verantwoorden. Aangezien mijn vriendin haar actuele kakgsm het ook ongeveer begeeft, ziet zij het wel zitten om met een T-Mobile Pulse rond te lopen, als ze hem dan eerst de telefoon cadeau doet die hij wil. WIN KEKEKEK.

Maar dus, wat is nu eigenlijk de beste koop? De laatste keer dat ik checkte, ging het vooral tussen HTC Hero en Samsung Galaxy. Zijn er intussen nog modellen uit die de moeite zijn? Belangrijkste is alvast capacicatief toetsenbord (=geen HTC Tattoo e.d.).

Indien de HTC Hero nog steeds de beste koop is (en dat lijkt mij zo), waar staat hij het best geprijsd? Tweakers Pricewatch zegt op Databyte (http://www.databyte.nl/99HHM076-00?ref=tweakers), maar vind niet onmiddellijk hoeveel verzending naar .be is. Maar 365EUR is wel leet geprijsd. Bovendien, het is nu solden in Belgie, iemand hem ergens afgeprijsd zien staan voor minder dan 399EUR?
Old 05-01-2010, 12:00   #71   link
tknomel
<insert lachband>

tknomel's Avatar

Komt die Nexus One niet ergens deze maand uit?
Old 05-01-2010, 12:11   #72   link
Wapi
Stainboy

Wapi's Avatar

Vandaag persconferentie van google, zal dan officieel aangekondigd worden. Normaal zou het deze maand in Amerika uitkomen. Europa zou pas later volgen. Hoogstwaarschijnlijk gaat hij 570 dollar kosten zonder abonnement en iets van een 180 met een abonnement. Nog paar uurtjes geduld dus.

Nog een review, al is deze iets minder positief:
http://www.engadget.com/2010/01/04/nexus-one-review/
Het zou een uitstekende smartphone zijn, maar maar niet de revolutie die velen er van maakten. Ben benieuwd naar de prijs in Europa. De Hero gaat al weg voor 300 euro op tweedehandsmarkt, dat maakt het plots minder aantrekkelijk om een veel duurdere smartphone te kopen. Ok het is misschien minder future proof, maar het is mij niet te doen om grafische applicaties die veel kracht vereisen. Ik wil mobiel internet, gps based apps en deftige mp3 software en daarvoor volstaat de Hero. Al ziet de Nexus One er wel prachtig uit
Old 05-01-2010, 14:29   #73   link
Eposhark
Master i/d Japanologie

Eposhark's Avatar

Quote:
Originally Posted by Wapi View Post
De Hero gaat al weg voor 300 euro op tweedehandsmarkt, dat maakt het plots minder aantrekkelijk om een veel duurdere smartphone te kopen.
Gaat toch geen smartphone 2dehands kopen? En toch al zeker niet voor 300EUR, als je voor 100EUR meer een nieuwe hebt...

Die Nexus One gaat sowieso te duur zijn.
Old 05-01-2010, 15:12   #74   link
Wapi
Stainboy

Wapi's Avatar

Gerucht:
http://www.engadget.com/2010/01/05/n...contract-free/

Nexus One binnen een aantal weken al in Europa en voor 450 €. Voor die prijs haal ik er wel meteen een

Nog paar uur geduld
Old 05-01-2010, 21:06   #75   link
Eposhark
Master i/d Japanologie

Eposhark's Avatar

450EUR is inderdaad nog doenbaar...

In Amerika kost hij los 370EUR ongeveer. Geen nieuws over Belgische release?

Fuck ik wil die Nexus One
Old 05-01-2010, 21:28   #76   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Nope, volgens engadget zijn er 4 testlanden US, UK, Singapore en HongKong. Dus waar die roddel van Frankrijk vandaan kwam, no idea. Eigenlijk wel klote. Ik ben klaar voor een Android en de Hero sprak me enorm aan maar een verdubbeling van processorkracht op een machine die hier waarschijnlijk rond dezelfde prijs zou gaan (of een beetje hoger). Aaarrghhh. Maar ja, wanneer je dit ding officieel hier zult zien, I don't know. Ik kijk nog een weekje de kat uit de boom maar het wordt waarschijnlijk een Hero.
Old 05-01-2010, 21:38   #77   link
tknomel
<insert lachband>

tknomel's Avatar

bwa, volgens mij moet dat niet zo moeilijk te importeren zijn. er zal toch wel ergens iemand zijn met een kennis zijn die naar de US of UK reist binnenkort, nee?
Old 05-01-2010, 21:40   #78   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

Als ik in die filmpjes bijvoorbeeld het verschil in laden van een website zie tussen Android en de iPhone dan is dat verschil toch wel opmerkelijk. (Android lijkt serieus trager)
Talos is offline   Reply With Quote
Old 05-01-2010, 21:58   #79   link
Unzip Attack
Self-proclaimed genious

Unzip Attack's Avatar

Ik vind het idd straf dat die Android de Iphone qua snelheid (scrollspeed, website loadspeed,...) niet aan kan, ondanks Nexus toch gloednieuwe hardware is...
Unzip Attack is offline   Reply With Quote
Old 05-01-2010, 22:33   #80   link
BOERteun
Senior Member

BOERteun's Avatar

Soms is het ook handig om de tekst te lezen in plaats van naar een filmpje te kijken, dat maar 1 page load toont.
Quote:
Originally Posted by engadget
in a browser test between the two, even though the iPhone ended up with a slightly faster load time, the Nexus One pulled down initial content considerably quicker.
Daarenboven heeft de Nexus een hogere resolutie en gaat het scrollen ongeveer even vlot, je ziet beide duidelijk wat schokken in het begin en daarna quasi niets meer.
BOERteun is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules