Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 16-04-2010, 09:28   #41   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

http://www.trapster.com/

een netwerk waarmee de flitslocaties gedeeld worden. Ik heb er geen ervaring mee en weet ook niet of het hier veel gebruikt wordt, maar 't lijkt me heel interessant
Old 16-04-2010, 10:59   #42   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

Android VNC - VNC client.

Astrid task/todo list Houdt ook bij hoeveel tijd je aan een taak spendeert . Ziet er goed uit eens wat mee spelen.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.

Last edited by DarthJabbaBoulet; 16-04-2010 at 11:12.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 17-04-2010, 21:35   #43   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Iemand al de Touring Mobilis App gevonden die zogezegd zou moeten uit zijn?
Hierzo.

Niet te vinden in de market bij het intikken van touring mobilis, mobilis. Bij Touring wel wat maar niet de app. I

Nu, een vergelijkbaar probleem had ik ook met de Hallo Proximus app die maar niet verscheen in mijn Market. Weken later probeer ik nog eens en dan staat ie er wel. Toch nog wel wat werk aan de Market, alsook mag Google eens zijn vinger uit zijn gat halen en de betalende apps voor België in orde zetten.
Old 19-04-2010, 12:11   #44   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Quote:
Originally Posted by OmegaII View Post
Den helft kan ik met men S60 ook.
exactly.

En die helft dan ook nog eens half zo traag.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 19-04-2010, 15:42   #45   link
OmegaII
Typo Master

OmegaII's Avatar

Quote:
Originally Posted by ran View Post
exactly.

En die helft dan ook nog eens half zo traag.
Misschien, maar dat is het punt niet. Ge hebt een betere processor, vrijer OS. Dan is het niet de bedoeling dat ge daar basic rommel op moet blijven draaien omdat het sneller gaat. Ge moet het ook benutten.

Nog niet al teveel apps zien passeren die dat effectief volledig en nuttig doen. 't Merendeel is echt te basic.

En zo traag zijn die nieuwe S60 telefoons echt niet, zijnde S60v9.
En het was trouwens maar een "rant" om meer apps te zien passeren. En niet om ran(ts) te zien passeren, en dat er getroll van komt.

Trouwens Alegis wordt de OP eigenlijk aangepast ?
Old 19-04-2010, 23:56   #46   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Soms. Ik probeer nu en dan wat apps uit. Steken 4 sites voor apps te browsen.

Niet de bedoeling een exhaustieve lijst van elk gebruikte app ooit around the clock te updaten. Het is maar een android discussiethread met de populaire/proven stuff nu en dan in OP gestoken.
Alex is offline   Reply With Quote
Old 20-04-2010, 10:46   #47   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

http://www.openintents.org/en/download

De shopping list daar vind ik precies wel nog goed bruikbaar voor alerhande lijstes. Vooral als je zoals ik iemand bent die altijd wel ergens een paar papiertjes met wat dingen om niet te vergeten opgekribbeld heeft liggen.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
Old 22-04-2010, 10:17   #48   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Quote:
Originally Posted by Belgatom View Post
Iemand al de Touring Mobilis App gevonden die zogezegd zou moeten uit zijn?
Hierzo.

Niet te vinden in de market bij het intikken van touring mobilis, mobilis. Bij Touring wel wat maar niet de app. I

Nu, een vergelijkbaar probleem had ik ook met de Hallo Proximus app die maar niet verscheen in mijn Market. Weken later probeer ik nog eens en dan staat ie er wel. Toch nog wel wat werk aan de Market, alsook mag Google eens zijn vinger uit zijn gat halen en de betalende apps voor België in orde zetten.
Vandaag mail gehad van Touring Mobilis. App staat in de market. Ziet er verdomd goed uit, echt wel verplichte download voor de mens die geregeld eens op de baan is. Flitscamera's ook aangeduid. Nice stuff.

Update:

Even gemaild me de mens van Touring Mobilis. Ik zag dat wat er op Android zat gelijk was aan de betaalversie van Iphone:

"Voorlopig is dit volledig gelijk aan de betaalversie op IPhone.
Blijft free totwe ook betaalversie voor Android mogen lanceren"

Nice...

Last edited by Belgatom; 22-04-2010 at 10:35.
Belgatom is offline   Reply With Quote
Old 22-04-2010, 10:41   #49   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

Oeh nice ^^

Quote:
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
Old 22-04-2010, 10:48   #50   link
Trojan
Karl Marx

Trojan's Avatar

Die touring, is dat éénmalig aankopen of met een abo?
Old 22-04-2010, 10:56   #51   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

voor android gratis voorlopig.

Apple fanboys : €4,99 voor 3 maanden of €19,99 voor 1 jaar

Quote:
Old 22-04-2010, 10:57   #52   link
Trojan
Karl Marx

Trojan's Avatar

Zojuist gedownload. Op mijn hero zegt het altijd:" Please tuen on gps in your settings menu", terwijl gps al aan staat. Of moet ge eerst een fix hebben alvorens het werkt?
Old 22-04-2010, 11:54   #53   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

hmm nee

ik heb die gps aangezet via die energie beheer widget , maar ik zit binnen en krijg geen gps fix.

app werkt nicely.

Quote:
Old 22-04-2010, 12:07   #54   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Eventjes buitengeweest en getest. Werkt zalig. Start op, detecteert onmiddellijk mijn positie en geeft me de mogelijkheden die een reizende mens nodig heeft. Like it. Overweeg serieus om dat wanneer het er aan komt, onmiddellijk aan te schaffen tegen betaling.
Old 23-04-2010, 11:51   #55   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

My Tracks: Best leuk tooltje dat uw route volgt, en allerhande realtime statistieken bijhoudt. Echt veel nut heeft het niet, maar het is wel plezant speelgoed.

Is er iemand die een alternatief weet voor My Collection? Je kan daar barcodes mee scannen van uw DVD's, boeken, cd's, ... en op die manier informatie over uw verzamelingen bijhouden, importeren ef exporteren. Maar het werkt maar voor ongeveer de helft van de zaken die ik geprobeerd heb.
Old 23-04-2010, 20:46   #56   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Gutenberger : app om boeken vanaf Project Gutenberg te downloaden en te lezen. de leesfunctie kan beter maar de app is behoorlijk handig. Leuk om eventjes iets te lezen te hebben op een moment waar een boek niet mogelijk is.

Old 23-04-2010, 20:59   #57   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Aldiko een paar dagen geleden geïnstalleerd, is ook een book reader die nog goed werkt, imo. Pages flippen , makkelijk brightness aanpassen, en een pak boeken - vooral ook van project gutenberg veronderstel ik.
Old 24-04-2010, 00:04   #58   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Die touring app vind ik precies maar crap, geen traject en te veel info dat niet gemakkelijk op kleine locaties gefiltreerd kan worden. Wat zie ik hier over het hoofd?
Old 24-04-2010, 15:16   #59   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Niet gelimiteerd voor android natuurlijk, maar nmbs heeft mobile versie van site online gezwierd.

m.nmbs.be
Old 25-04-2010, 08:37   #60   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Quote:
Originally Posted by ran View Post
Aldiko een paar dagen geleden geïnstalleerd, is ook een book reader die nog goed werkt, imo. Pages flippen , makkelijk brightness aanpassen, en een pak boeken - vooral ook van project gutenberg veronderstel ik.
Word! Deftige tip.

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules