Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 14-11-2010, 07:52   #1   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

Welke spellekes zijde mee bezig

Previous one closed so gogogo!
Awoujol is offline   Reply With Quote
Old 14-11-2010, 11:04   #2   link
Holly Martins
a real pantload

Holly Martins's Avatar

Temple of Elemental Evil

Heb al een stukje van die moadhouse gedaan, maar de tegenstanders zijn nog te sterk. Ik probeer nu dus wat quests te doen in dat dorpje, maar dat gaat eigenlijk vrij moeizaam. Vooral omdat er op de map nergens staat aangeduid van wie welk huis is. Dan moet je voor elke banale quest (en dat zijn de meeste tot nu toe), heel dat dorp aflopen. Er zit alleszins veel potentieel in dit spel, moet alleen dat begin nog doorworstelen om dat te mogen ontdekken.
Holly Martins is offline   Reply With Quote
Old 14-11-2010, 11:13   #3   link
Fieldy
Senior Member

Fieldy's Avatar

Net short campaign met de hollanders afgemaakt in E:TW. Nu eens begonnen met Oostenrijk.

Al bij al valt E:TW dik tegen. Zoveel bugs in opstellingen van ventjes. Hatelijk.

Campaign map is wel een pak beter tov vorige versies.
Fieldy is offline   Reply With Quote
Old 14-11-2010, 12:06   #4   link
T-BoNe
Senior Member

T-BoNe's Avatar

féble III op x360, lekker leuk, industrieel !
T-BoNe is offline   Reply With Quote
Old 14-11-2010, 12:07   #5   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

LOTRO, hell yeah!
Old 14-11-2010, 12:19   #6   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Divinity 2 Dragon Knight Saga op 360. Bevalt me wel, al blijven de minpuntjes van Div2 geldig: veel te lange laadtijden en zeer onoverzichtelijk quest systeem (geen aanduidingen op map, geen mogelijkheid om NPC's te vinden als je je niet meer kan herinneren waar die rondliepen enz).

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 14-11-2010, 13:55   #7   link
Flyby
Senior Member

Flyby's Avatar

Send a message via ICQ to Flyby Send a message via MSN to Flyby
Mass Effect, de eerste verkenningen van het ruimtestelsel. Het gaat lastig worden om dingen te kopen/verkopen
Old 14-11-2010, 16:05   #8   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Kutsysteem idd.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 14-11-2010, 16:26   #9   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Ik ga moeten wachten op dealextreme voor ik mijn x360 controller kan geruiken voor Lara Croft: Guardian of Light
Alex is offline   Reply With Quote
Old 14-11-2010, 16:41   #10   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Pc-spelletjes. Lotro en Altitude vooraan.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 14-11-2010, 16:49   #11   link
Fieldy
Senior Member

Fieldy's Avatar

Eens fifa 11 uitgeprobeerd. Ziet er cool uit maar ik kan er geen zak van. Vroeger was ik nochtans goed in fifa 98 en 99. Ik snap er niks van en er zit geen tutorial bij.
Fieldy is offline   Reply With Quote
Old 14-11-2010, 16:55   #12   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Gelieve de kleurcode te gebruiken. Op pc ziet fifa er immers niet zo cool uit om te spelen, denk ik dan.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 14-11-2010, 16:58   #13   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

Nieuwe COD, niet echt super.
Old 14-11-2010, 17:20   #14   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Apache: Air Assault demo, ineens ook eerste keer dat ik die screenshotfunctie eens gebruik, niet dat het zo'n spectaculaire graphics zijn, maar vind het er allemaal best nog sfeervol uitzien. Komt hier zeker in huis, me er al goed mee geamuseerd en het was al weer meer dan een decennium geleden dat ik nog eens de helikopterpiloot uithing.
Old 14-11-2010, 17:23   #15   link
Cueball
The Punisher

Cueball's Avatar

Fallout:NV, machtig goed imho
Old 14-11-2010, 19:27   #16   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Fallout New Vegas, op superior!
Old 15-11-2010, 00:02   #17   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Quote:
Originally Posted by oblo View Post

Apache: Air Assault demo, ineens ook eerste keer dat ik die screenshotfunctie eens gebruik, niet dat het zo'n spectaculaire graphics zijn, maar vind het er allemaal best nog sfeervol uitzien. Komt hier zeker in huis, me er al goed mee geamuseerd en het was al weer meer dan een decennium geleden dat ik nog eens de helikopterpiloot uithing.
Ook even geprobeerd en ben toch niet echt overtuigd. De controls vind ik redelijk awkward, maar ik heb wel niet echt gekeken in welke mate het valt aan te passen. En de missies, voor zover die beschikbaar zijn in de demo, zijn nogal... saai.

Ik heb indertijd veel plezier gehad aan de comanche reeks, maar ik vind dit zelfs niet in de buurt komen.
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 15-11-2010, 10:20   #18   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Veel valt er niet aan te passen aan die controls, kunt juist de sticks omwisselen of met flightstick spelen als je dat hebt (of op PS3 de Sixaxis gebruiken wat best nog funky is). Moest er ook even aan wennen, maar vind ze eigenlijk voor een gewone gamepad wel nog een goede nabootsing van hoe je een heli echt bestuurt i.t.t. games als Battlefield enzo waar ze dan wel weer makkelijker zijn... Vanuit die FLIR-view infanterie neermaaien voelt alvast heerlijk overpowered aan zoals ik me dat voorstel dat het in het echt ook moet zijn, ratatatatata!

En het zijn natuurlijk gewoon de twee eerste missies van het spel, ik vind ze daarom niet meteen saai, maar ik ga er wel vanuit dat het verder in het spel nog wat pittiger wordt. Heb de demo ondertussen paar keer doorgespeeld en bevalt me steeds beter, voor mij persoonlijk weet dit de juiste balans tussen arcade en sim te vinden. Heb het m'n gaming buddy ook eens laten proberen, dude suckte maar wist zich nog te amuseren, kijk er alvast naar uit om die local (non-splitscreen) co-op met hem te proberen, ik verwacht alvast veel gevloek op elkaar, good times.

Old 15-11-2010, 12:03   #19   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Quote:
Originally Posted by Awoujol View Post
LOTRO, hell yeah!
LOTRO, fuck yeah!
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 15-11-2010, 12:09   #20   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

COD :BO
LOTRO
en straks tijdens de pauze tussen 2 lessen nog is arcanum, vant weekend met mn lief een nieuw char gerolled, of mss deus ex uitspelen, zit bijna opt einde

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules